Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Det funkar ju tyvärr inte så.
Får man avslag så har man en viss tid att överklaga och med det en viss tid att befinna sig i landet lagligt.
RA överklagade vad jag förstått inte, han gömde sig.
Där har vi något som borde vara prio hos polisen. Att förvara de som inte får vara här tills dess att utvisning kan verkställas.
Att släppa dem på fri fot resulterar i mord många gånger. IKEA-morden t.ex, Drottninggatan m.m.
Merparten av de som nekas gömmer sig och vips har vi 20.000 olagliga i landet. Bland dessa kan det finnas flera RA.

Han överklagade och fick 2 veckor på sig att lämna landet men han gick under jorden. Sen skodde han sig på svartjobb för att sen avluva otrogna svenskar. Håller med att förvaren är prio 1. Inte en enda ska släppas efter avslag.
Citera
2018-02-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuffeVonVettet
Börjar bli dags för familjen Njuen att redovisa EXAKT vilket arbete massmördaren utfört, datum med arbetstider och vad varje krona i betalningen gått till. Men istället fortsätter Özz skrika nazister och rasister, kanske inte så smart då han drar ner sin släkt långt ner i skiten. Aja, för mig gör det inget att han aldrig kommer bli rentvådd. Skrattade för mig själv när jag hörde två gamla tanter i affären prata om "han komikern Özz har tydligen betalat terroristen". Kul att den gamle hjärndöda sosseklicken förknippar han med terrorism och kommer förmodligen alltid göra det!

Bonusklipp: Özz skriker neger i statlig television inför den vitaste publiken som någonsin skådats https://www.youtube.com/watch?v=TznXWMBNZdg (heilar och kallar vita tjejer resister som inte vill dejta han i längre versionen även den sevärd).

En stor revision av alla tre är på sin plats. Görs inte detta kommer jag inte betala en krona till i skatt. Hänvisar då till detta svin.
Citera
2018-02-02, 20:34
Medlem
Arbetarjuristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genelec
Hörde ingen klaga på de företag som hyrde in breivik.

Vad syftar du på? Har Breivik jobbat svart för företag i ett annat land där han var asylsökande?

Hade Akilov haft PUT i Sverige och jobbat vitt för the Nujens hade den här diskussionen inte förts.
Senast redigerad av Arbetarjuristen 2018-02-02 kl. 20:39.
Citera
2018-02-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarjuristen
Vad syftar du på? Har Breivik jobbat svart för företag i ett annat land där han var asylsökande?

Så Breiviks dåd var moraliskt vettigt för att han inte var asylsökande? Eller vad menar du?
Citera
2018-02-02, 20:38
Medlem
junks avatar
Nu är det bara ta fram popcornen och vänta på att någon träder fram och säger sig betalt Özz Nujen svart på något av alla hans gig det är väl mest troligt att det är ibörjan av hans karriär innan han satte sig på sina höga hästar och ser ner på oss andra.

Citat:
Flera har påpekat att du nyligen skrivit en krönika om att en ny underklass växer fram, men att det samtidigt finns tecken på att anhöriga betalat ut svarta löner. Hur går det ihop?

– Jag är och kommer alltid att vara emot svarta löner. Vi ska alla betala skatt, vi ska ha ett välfärdssamhälle. Jag kommer alltid att kämpa för det, precis som att jag alltid står upp mot fascism, rasism och islamism.

https://www.dn.se/kultur-noje/ozz-nujen-till-motangrepp-efter-beskyllningarna-det-ar-ren-och-skar-logn/
Citera
2018-02-02, 20:39
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Är familjen anmäld?
Japp, nu så har en privatperson anmält familjen Nujen
https://twitter.com/katjanouch/status/959483728887209985
Citera
2018-02-02, 20:42
Medlem
CarlosRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Att Debbie Nujen och Rickard Damm fortfarande håller sig undan medieljuset är ju rent sensationellt. Dvs de som tror att familjen Nujen har rent mjöl i påsen är inte nådigt naiva.

Enligt en artikel i Hela Gotland är det Debbie som är familjens överhuvud och han har nästan daglig kontakt med henne.

– Min storasyster är min idol. Vi ringer varandra nästan dagligen. Hon är familjens överhuvud, ryggrad och krona, vi kan gå till henne med allt, säger han och tillägger:
– Jag tror att man blir tighta som syskon när man varit så nära att förlora varandra.
Citera
2018-02-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Katerinas magasin ger jag inte mycket för. Katerina är inte den skarpaste kniven i bestickslådan trots att hon brinner för sin sak. FUPen är så pass omfattande att jag inte har råd att betala för den. Om TS enbart utgår från Katerinas magasin kan denna tråd kastas i papperskorgen. Det finns absolut ingenting som talar för att den här kurden Özz Nujen, hans far, hans syster eller hans svennesvåger skulle ha betalat Akilov 85 000 kr i förhoppningen att han skulle utföra ett terrordåd i framtiden. Om Katerina, eller någon på Flasback, har bevisning på att familjen Nujen anlitade Akilov som svart arbetskraft så är det inte för sent att anmäla detta till Skatteverket. Det rör ju sig om mycket pengar på en kort tid, faktiskt så mycket även banken borde ha ställt frågor och begärt uppgifter från såväl familjen Nujen som från
Akilov.

Nja, nu är det väl ingen (ej heller KJ) som tror eller hävdar att dom har bevis!
Men frågan ställs och spekulationerna frodas!
Och det är ju ganska intressant att kopplingen kan göras?
Citera
2018-02-02, 20:43
Medlem
junks avatar
Om drevet mot Özz och familjen fortsätter så ser jag att de där fastigheterna på några års sikt brinner i ett försäkringsbedrägeri. Skyller gör han såklart på rasister.
Citera
2018-02-02, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Och där kommer angreppen också.
Nej, jag har inte facit... Men jag kan tänka.
I slutet av 2015 får RA den sista betalningen av Nujen.
I slutet av q1 2017 kör RA lastbilen nedför Drottninggatan.

Har RA suttit på sin lön från 2015 för att kunna stjäla en lastbil och köpa ett antal flaskor gasol?
Sjukt starkt... Han har säkert inte haft andra arbetsgivare under 2 år och 3 månader... Han har levt endast på vad Nujen-familjen gav.
Ja men då så, Özz är terrorist-finansiär.
Du är bra på undanflykter. Özz Nujen har finansierat en man som har genomfört en terrorist-handling. Jag vill, till skillnad från dig gå till botten med detta.
Citera
2018-02-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Japp, nu så har en privatperson anmält familjen Nujen
https://twitter.com/katjanouch/status/959483728887209985

För att ha anlitat svart arbetskraft ja Helt rätt!
Citera
2018-02-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Om drevet mot Özz och familjen fortsätter så ser jag att de där fastigheterna på några års sikt brinner i ett försäkringsbedrägeri. Skyller gör han såklart på rasister.
Så smart är han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in