• 1
  • 2
2006-01-22, 17:11
Medlem
uNderdog_101s avatar
Som jag sa, är det någon mer än jag på detta form som lyssnar på Howard Stern varje dg?
Citera
2006-01-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Som jag sa, är det någon mer än jag på detta form som lyssnar på Howard Stern varje dg?

Ja, det är det. Är det något du undrar över?

PS.
http://www.flashback.org/showthread...ighlight=Stern
Citera
2006-01-22, 17:43
Medlem
uNderdog_101s avatar
Ah, ok. Min sökfunktion jävlades med mig, så jag kunde inte hitta någon tråd.
Mod kan låsa denna tråd, eller kanske till och med slänga skiten.
Citera
2006-01-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Ah, ok. Min sökfunktion jävlades med mig, så jag kunde inte hitta någon tråd.
Mod kan låsa denna tråd, eller kanske till och med slänga skiten.

Tråden ovan är gammal. Kan väl köra här? (Om det handlar om media och juornalistik bara )
Citera
2006-01-22, 17:57
Medlem
uNderdog_101s avatar
Den andra tråden handlar ju om TV-programmet som gick på E! och inte om radiosändningen som jag tänkte fokusera på.

Har du nån favoritgäst/hatgäst?
Vilken av personerna i personalen förutom Howard gillar du mest/minst?
Var hör du programmet ifrån?

Min favoritgäst är svårt att säga, men min absoluta hatgäst är "Elegant" Elliot Offen, Han är en otroligt påfrestande person.

Personen jag gillar mest förutom Howard är nog Artie Lange, älskar hans historier. Den person jag gillar minst av personalen är nog Sal "the stockbroker" Governale, jag gillar honom, men han är lite väl creepy ibland.

Jag laddar hem programmet genom ett stängt forum dedikerat till amerikansk radio.
Citera
2006-01-22, 19:11
Medlem
Scuttles avatar
Jag har börjat lyssna på hans Sirius-sändningar (finns i alt.binaries.howard-stern dagen efter dom sänts) och jag tycker dom är riktigt trevliga. Jag försökte lyssna när han fortfarande fanns på marksänd radio, men det var så satans mycket reklam att det var mer eller mindre omöjligt att lyssna...

Jag har lyssnat på dom fyra första dagarna från Sirius och den enda gästen han har haft än så länge är Geroge Takei, som för övrigt låter som en väldigt trevlig person.
Citera
2006-01-22, 19:31
Medlem
Han sänder väl enbart via internet nu för tiden?
Var hittar jag hans sändningar?, någon som har adressen?
Citera
2006-01-22, 21:27
Medlem
uNderdog_101s avatar
Han sänder numera genom satellitradio från Sirius.
Jag får mina program genom ett forum där det inte längre går att bli medlem, programen går att ladda hem ett litet tag efter att de sänts.
Du kan ju prova att ladda hem från Redskunk.org om du kan bli medlem där, det är en bittorent site där jag laddar hem hans OnDemand material.
Citera
2006-01-23, 16:16
Bannlyst
Stern sänds även på Streamer som är peer-to-peer webradio. Man måste ladda ner ett litet program för att ta emot sändningarna.
Stationen som sänder Stern ligger i stort sett alltid överst i listan (flest lyssnare) och har ett konstigt namn som de byter då och då.
Streamer finns här: http://www.streamerp2p.com/
Citera
2006-01-28, 12:57
Medlem
Fan, vad mycket det är att lyssna på Sirius, men får ju inte gjort ett skit
Först är det showen på fem timmar, sen Wrap Up Show sen är det Howard 100 news, sen är Bubba The Love Sponge, sen är det Howard 100 news och sen Super Fan Roundtable etc. Man får en OD snart.

Höjdare i veckan:
En råpackad Henry Hill blir våldtagen av en dildo. hans förra kärring påstår att han riggat våldtäkten för att sälja den till larry Flynt och bråket med Shade 45 .
Citera
2006-04-29, 17:43
Medlem
Ineverpays avatar
Är det någon mer än jag som lyssnar?

Citat:
Ursprungligen postat av GentleGiant
Stern sänds även på Streamer som är peer-to-peer webradio. Man måste ladda ner ett litet program för att ta emot sändningarna.
Stationen som sänder Stern ligger i stort sett alltid överst i listan (flest lyssnare) och har ett konstigt namn som de byter då och då.
Streamer finns här: http://www.streamerp2p.com/
Tack för den länken. Kanontips!
Citera
2006-04-29, 20:22
Medlem
apiipas avatar
Jag lyssnade i några veckor när han gick över till satellit. Men det är allför beroendeframkallande och tar massa tid, så jag slutade lyssna

Googla på RedSkunk om ni vill ladda nya avsnitt via bittorrent.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in