2024-03-03, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Labyrint
Han är ute.
Hur vet du ? Vart håller han hus idag ?
Citera
2024-03-03, 08:48
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:
Han är ute.

Du har skrivit mycket om hans leverne i Spanien i denna tråd, så vänligen kom med något belägg/bevis/whatever att så är fallet?
Citera
2024-03-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieWaffles
Du har skrivit mycket om hans leverne i Spanien i denna tråd, så vänligen kom med något belägg/bevis/whatever att så är fallet?

Jag såg han senast igår på Occo. Dem holländare eller avskum han umgås med tänker jag inte ta upp telefon och filma.

Ta lite av dina sparpengar och åk ner till marbella. Så kommer du stöta på han.
Citera
2024-03-03, 16:11
Medlem
Citat:
Jag såg han senast igår på Occo. Dem holländare eller avskum han umgås med tänker jag inte ta upp telefon och filma.

Sånt där tugg har vi hört länge och det är såklart bara totalt BS. Så FORT han kommer ut kommer vi alla höra om det eftersom apan är så sjukt uppmärksamhetskåt att inget kommer stoppa honom från att posta "BRIIIIINN" IG:s osv.
Citera
2024-03-03, 17:37
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:

Så du menar att han är ute på en "högprofil" klubb utan att ta en enda bild eller inte synas på sociala medier? Kom igen nu, det är BS.
Citera
2024-03-04, 03:01
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
sen på bollen inser jag, men vet vi hur många år han fick i spanien?
Vad jag vet sitter han fortfarande häktad och det har han gjort i ~18 månader just nu.

.
Citera
2024-03-04, 03:35
Medlem
Aldrig skrivit i denna tråd tidigare men började prata med en kompis om den här tomten i helgen och han sa att han satt inne så jag tänkte att jag skriver ett inlägg, sen får ni väl tro att jag snackar skit om ni vill, för jag har inga bevis. Han är släppt sen långt tillbaka, jag har sett honom på gymmet i marbella säkert 4-5 gånger sen i somras/höstas. Varför han inte är ute och gapar om det kanske kan vara för att någon bett honom hålla låg profil? Men som sagt 100% säker på att han inte sitter i finkan. Kan man inte kontakta spanska myndigheter och ta reda på det på nåt vis?
Citera
2024-03-04, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winstoncheesy
Aldrig skrivit i denna tråd tidigare men började prata med en kompis om den här tomten i helgen och han sa att han satt inne så jag tänkte att jag skriver ett inlägg, sen får ni väl tro att jag snackar skit om ni vill, för jag har inga bevis. Han är släppt sen långt tillbaka, jag har sett honom på gymmet i marbella säkert 4-5 gånger sen i somras/höstas. Varför han inte är ute och gapar om det kanske kan vara för att någon bett honom hålla låg profil? Men som sagt 100% säker på att han inte sitter i finkan. Kan man inte kontakta spanska myndigheter och ta reda på det på nåt vis?

Absolut, såklart att han håller tyst om någon ber honom om det hahahaha... killen har absolut 0 impulskontroll och en cocktail av alla bokstavskombinationer man kan ha. När han är ute kommer vi veta det
Citera
2024-03-04, 09:29
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winstoncheesy
Vilket gym i Marbella är det du menar?
Citera
2024-03-04, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Sånt där tugg har vi hört länge och det är såklart bara totalt BS. Så FORT han kommer ut kommer vi alla höra om det eftersom apan är så sjukt uppmärksamhetskåt att inget kommer stoppa honom från att posta "BRIIIIINN" IG:s osv.

Kalla det BS. Jag vet sanningen & det är att han är ute. Han tränar på Real padel & hängde på occo senast i helgen. Tro vad du vill, men köp en flygbiljett ner om du verkligen vill träffa din idol live.
Citera
2024-03-04, 13:52
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Kalla det BS. Jag vet sanningen & det är att han är ute. Han tränar på Real padel & hängde på occo senast i helgen. Tro vad du vill, men köp en flygbiljett ner om du verkligen vill träffa din idol live.

Kan du guida om man tar en tripp ner?
Citera
2024-03-04, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vilket gym i Marbella är det du menar?

Real Padel är där jag sett honom, vet inte om han tränar på andra gym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in