2024-02-06, 07:16
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Tjejen har lämnat honom och skaffat barn med sin nya kille. Alla glömmer Abbe som ruttnar bort i häktet. Briiiiiiiiiin.

Hoppas jag med han gör 😎
Citera
2024-02-07, 15:18
Medlem
akutaccents avatar
Vi alla visste såklart att denna loser skulle ruttna bort, tragisk och bortglömd i sinom tid. Men jag måste säga att det är lite vemodigt att denna resa nu är över.

Det var roligare att se fram emot hans fall än att uppleva det. Han var så korkat självsäker och taggad på det framgångsrika livet och man njöt av hans orealistiskt självsäkra inlägg i sociala medier för man visste hur fel han hade. Känner samma tomhet som när legenden Lennart Bladh hamnade i tvångsvård och sedermera avled.
Citera
2024-02-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Vi alla visste såklart att denna loser skulle ruttna bort, tragisk och bortglömd i sinom tid. Men jag måste säga att det är lite vemodigt att denna resa nu är över.

Det var roligare att se fram emot hans fall än att uppleva det. Han var så korkat självsäker och taggad på det framgångsrika livet och man njöt av hans orealistiskt självsäkra inlägg i sociala medier för man visste hur fel han hade. Känner samma tomhet som när legenden Lennart Bladh hamnade i tvångsvård och sedermera avled.

Jag skulle inte svära på att det är över riktigt än
Citera
2024-02-18, 16:53
Medlem
https://www.instagram.com/alexcarsma...VsM21nODZuMWRs

What?! Är han ute?
Citera
2024-02-18, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haxotentra

What?! Är han ute?

Jag har inte hängt mycket i denna tråd, men jag har sett dem för länge sedan, så de säkert minst 2 år gamla foton
Citera
2024-02-18, 22:51
Medlem
oceandrives avatar
Citat:

What?! Är han ute?

Fake konto med gamla bilder, hur kan man inte se det?
Citera
2024-02-19, 23:42
Medlem
MudOvens avatar
Citat:

What?! Är han ute?

Jättegamla bilder så inget att behöva spekulera mer om. Antagligen så har han nån fanboy på utsidan som försöker ge sken av att han är ute och lyckas tjäna fett med deg som den kryptokung han är.
Citera
2024-02-20, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jättegamla bilder så inget att behöva spekulera mer om. Antagligen så har han nån fanboy på utsidan som försöker ge sken av att han är ute och lyckas tjäna fett med deg som den kryptokung han är.

Du har fel. Skickade kontot en viss sam shaje som det också skrivits skumma saker om i andra trådar. Skrev ”fräscht att du hänger med en äcklig mördare i marbella, skulle dina kändisvänner vilja allt veta va”

Han är ute ja,
Citera
2024-02-20, 06:09
Medlem
Thailand69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejlabrujita
Du har fel. Skickade kontot en viss sam shaje som det också skrivits skumma saker om i andra trådar. Skrev ”fräscht att du hänger med en äcklig mördare i marbella, skulle dina kändisvänner vilja allt veta va”

Han är ute ja,

😂😂😂Klart han är ute👌
Idiot, tror du blatte aset skulle kunna hålla käften en sekund efter muck
Nä du lilla gubben. Din idol ligger och suger Marokansk gatukuk i många år till
Citera
2024-02-20, 06:12
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejlabrujita

Han är ute ja,

Är du så jävla dum att du tror på det?
Han ligger och tuggar på en kackerlacka i sin spanska fängelsehåla just nu.
Citera
2024-02-21, 14:03
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
sen på bollen inser jag, men vet vi hur många år han fick i spanien?
Citera
2024-03-03, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
sen på bollen inser jag, men vet vi hur många år han fick i spanien?

Han är ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in