2022-08-09, 13:16
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Det som är mer patetiskt är att ni är 4-5 pers som håller liv i tråden trots att han sitter, men för att svara på din fråga så ja jag känner hans brud vänta och se innan året är slut är han ute igen. Han kommer släppas då det var självförsvar vänta och se innan 2022 är slut är han ute. Det var allt för mig förståååååårni

Det här inlägget ska vi komma ihåg 2023.
Citera
2022-08-09, 18:35
Medlem
Citat:
Det som är mer patetiskt är att ni är 4-5 pers som håller liv i tråden trots att han sitter, men för att svara på din fråga så ja jag känner hans brud vänta och se innan året är slut är han ute igen. Han kommer släppas då det var självförsvar vänta och se innan 2022 är slut är han ute. Det var allt för mig förståååååårni

”Hans” brud skickar inga stålar, men vad man hört i byn så får hon rejält med dase. Sandloppan är helt pank och han har det förjävligt, skulle inte förvåna mig om han gör ett till patetiskt försök att ta livet av sig
Citera
2022-08-09, 19:11
Medlem
Citat:
Det behövs inte då han kan köpa egna cigg från cashen han gjort genom sina krypto trades Abbe mår förövrigt jävligt bra därinne han och advokaten är säkra på att han är släppt innan året är slut rättegången börjar närma sig.
Ja man mår säkert jättebra av att sitta inlåst i en cell 24 timmar om dygnet, det märkte vi framförallt när han var häktad i Sverige, då var han så lycklig att han försökte ta sitt egna liv i cellen.

Försöker man hugga ihjäl en människa för en summa en arbetare tjänar på två dagar är man fattig som en kyrkråtta.
Citera
2022-08-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creakor1
Så vitt jag vet är mello narkotikaklassat. Så pengarna är svarta. Jag har hört och läst innan, kommer dock inte ihåg vart att han vann typ 100k i månaden i x antal år på triss. Det är så pengarna kommer in. Han är förövrigt skriven i Spanien.
Antagligen BullShitt, BS.
Finns det pengar så kommer advokaterna att plocka av honom allt.

Citat:
Då måste advokaten visa att Abbe avvärjde ett dödligt hot från BO. Och att det verkar ju orimligt med självförsvar att Abbe smet direkt från brottsplatsen. Hade Abbe stannat kvar hade han kunnat övertyga polisen om det.

Självförsvar så brukar man ju sikta på att den andres armar ska kunna hållas under kontroll, dvs avvärjning. Inte hugga mot halsen.
Det är ISIS-fasoner, och en klar avsikt att mörda.

Eftersom det finns ett flertal vittnen enligt spanska medier, så kan man gissa att
han är körd, slutkörd och sönderkörd.
Plus trea på besiktningen för att avgasröret läcker och är trasigt..
Citera
2022-08-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
”Hans” brud skickar inga stålar, men vad man hört i byn så får hon rejält med dase. Sandloppan är helt pank och han har det förjävligt, skulle inte förvåna mig om han gör ett till patetiskt försök att ta livet av sig

Var det inte du som hade tryckt henne och nu är det dina vänner? Vad hände dissa hon dig så snabbt? Mannen ni 4-5 pers från tråden lever på att stalka hennes tiktok fortsätt med det hon njuter av det Abbe kommer innan 2023 börjar då kan ni fortsätta brinna mer
Citera
2022-08-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Nu är senaste fängelsevideon också borttagen från hennes konto.

https://www.tiktok.com/@valentina.ilene
Någon som vet hur mentalt instabil babbens tjej är? måste vara många i Västervik vem hon är.
Citera
2022-08-09, 20:33
Medlem
Citat:
Den pissluffaren har inte ett öre, sitter häktad för mordförsök pga 5 lax. Sandloppan är panikpank. Abbe har inga crypto pengar, han har fantasipengar. Monopolblatten
Man får hoppas att han får Spaniens sämsta advokat..
Citera
2022-08-09, 20:35
Medlem
Citat:
Det behövs inte då han kan köpa egna cigg från cashen han gjort genom sina krypto trades Abbe mår förövrigt jävligt bra därinne han och advokaten är säkra på att han är släppt innan året är slut rättegången börjar närma sig.
Du ljuger din pajas. Din vän får du inte se fri på många många år.
Citera
2022-08-09, 20:37
Medlem
Citat:
Logga ut och lägg dig lögnhals.
Citera
2022-08-09, 20:39
Medlem
Citat:
Sörjd och saknad av ingen.
Citera
2022-08-10, 10:12
Medlem
Pandalina4s avatar
Är Abbe släppt?
Se denna artikel.
Citat:
Tidigare i somras greps en känd 27-årig svensk influencer efter att ha knivhugget en 26-årig i halsen på en parkeringsplats vid ett hotell i Estepona. Mannen överlevde och svensken häktades för mordförsök. Något som Svenska Magasinet berättade om den 2 juni.

Enligt källor har 27-åringen blivit släppt och befinner sig i Marbella.

https://svenskamagasinet.nu/nyheter/...-pa-solkusten/
Citera
2022-08-10, 10:15
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Du råkar inte veta om det finns wi-fi i spanskt fängelse?
De finns ofta insmugglade mobiler i spanskt häkte så behövs inget Wi-Fi.

För övrigt sitter man inte inlåst ensam i en cell i Spaniens häkten, man sitter med andra intagna på en avdelning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in