2020-05-21, 22:05
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Jävla avskum.....nån borde väl ta och verkställa hans existens här på jorden! Fan bara kokar i hela kroppen!

Expediera? Men förstår vad du menar och håller med, vilket svin.
Citera
2020-05-21, 22:05
Medlem
Jag hade inte koll på vem han är, men råkade fastna framför TV-dokumentären på TV3 nyss, jäklar vilken farlig människa... Känns märkligt att hovrätten sänkte straffet, det verkade vara så mycket som tyder på mord, men jag förstår att en rättegång måste ha skarpa bevis.
Citera
2020-05-21, 22:06
Medlem
Ute Juli 2020 enligt programmet. Fyfan.
Citera
2020-05-21, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag hade inte koll på vem han är, men råkade fastna framför TV-dokumentären på TV3 nyss, jäklar vilken farlig människa... Känns märkligt att hovrätten sänkte straffet, det verkade vara så mycket som tyder på mord, men jag förstår att en rättegång måste ha skarpa bevis.
Det är bara i efterblivna Sverige allting måste vara ställt bortom rimligt tvivel.

I USA hade det blivit life without parole med gällande bevisning.

Tänk dig en domare i USA med texasdialekt säga framför GM "I understaaand that juuu have destroyed the families life, and what you did in front of the little poor daughter is absolutely disgusting. You get life without parole, now fuck urseelf"

Men i Sverige ska det sitta massa flator som alltid måste ställa frågan "meeen tänk om det faktiskt var såå att han inte gjorde det blablbabla"
Citera
2020-05-21, 22:21
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Fan bara kokar i hela kroppen!
Samma här.
(FB) I huvudet på en gärningsman - TV3 torsdagar 21.00
Citera
2020-05-21, 22:56
Medlem
Zoom008s avatar
Jag mår illa på riktigt och klarade knappt av att se programmet i TV3. Hur han kunde frias från mord är obegripligt. Har följt fallet och man undrar vad det är för naiva människor som sitter och dömer. Jag önskar människan allt ont.
Citera
2020-05-21, 23:37
Medlem
Fyfan vilket jävla missfoster! Hoppas någon knäpper honom direkt när han kommer ut, eller att ha tar livet av sig! Riktigt vidrigt avskum!

Har inget förtroende alls för rättsväsendet! De slår fasst att han injecerade henne, men domen föll på att de inte kunde styrka hurvida tramadolet i magen på tjejen - eller det injecerade orsakade dödsfallet. 🤯
Citera
2020-05-22, 00:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akklari1
Känns som ett jävligt kort straff...
Citera
2020-05-22, 00:08
Medlem
Hoppas verkligen att han blir mördad eller begår självmord när han kommer ut, men det kommer ju tyvärr inte hända.
Citera
2020-05-22, 00:25
Avstängd
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akklari1

Bara i Sverige
Citera
2020-05-22, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Fyfan vilket jävla missfoster! Hoppas någon knäpper honom direkt när han kommer ut, eller att ha tar livet av sig! Riktigt vidrigt avskum!

Har inget förtroende alls för rättsväsendet! De slår fasst att han injecerade henne, men domen föll på att de inte kunde styrka hurvida tramadolet i magen på tjejen - eller det injecerade orsakade dödsfallet. 🤯

Helt förståeligt. Tror du du kan juridiken bättre än domarna i Svea hovrätt? Haha du baserar allting på din emotionella status och hat till Abbe. Domarna efter juridiken / svensk lagstiftning.

I detta fallet gick det inte att fastslå om det var tramadolen genom injektionen eller det som fanns i magsäcken som orsakade hennes död och eftersom Annie käkat tram innan självmant tills hon däckat och tvingats magpumpas är det självklart svårt att döma Abbe för mord då beviskraven för att döma någon för mord är väldigt högt. Eller tycker du att man ska döma folk för mord på osäkra grunder? Herregud

Till och med Högsta domstolen fastställde Hovrättens frikännande dom. Den är rätt!
Senast redigerad av preev 2020-05-22 kl. 00:43.
Citera
2020-05-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Men hur fan kan han bli frikänd?? Det går alltså inte ens att överklaga?

Nej omöjligt, Annies föräldrar och åklagaren överklagade till Högsta domstolen men de avslog och fastställde Hovrättens frikännande dom.
Senast redigerad av preev 2020-05-22 kl. 00:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in