2021-09-28, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Insider info, abdalla ”lever”. Han är dock hemlös, ingen hund, ingen tjej, inga pengar, sunkiss går åt helvete och de försöker intensivt bli av med sista patchen. Abbe lever hos en bekants bekant som den luffare han är.

Hans instagram konto är inte avstängt, han har själv pausat det, för hans liv är så extremt tråkigt och misär. När han skrapat fram 100 lax från olika rövhål så börjas allt om som en lite cirkel. Hans Donna är innanför murarna och blir påsatt av deversa trashsnubbe i södra Sverige. Inkl mig.

Hur känns det abdalla? Varför brinner du för. Lever livet med ditt exs läppar runt min daschri. Brinn

Så, transor är din grej med mao.

Fan nu måste det väl ändå vara slut på den muppen. Inget insta, ingenting.

Hoppas han gör slut på allt, vore en välgärning.
Citera
2021-09-28, 13:53
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton01

Fan nu måste det väl ändå vara slut på den muppen. Inget insta, ingenting.

Hoppas han gör slut på allt, vore en välgärning.
Nej vi vill se content innan!
Citera
2021-09-28, 19:57
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Insider info, abdalla ”lever”. Han är dock hemlös, ingen hund, ingen tjej, inga pengar, sunkiss går åt helvete och de försöker intensivt bli av med sista patchen. Abbe lever hos en bekants bekant som den luffare han är.

Hans instagram konto är inte avstängt, han har själv pausat det, för hans liv är så extremt tråkigt och misär. När han skrapat fram 100 lax från olika rövhål så börjas allt om som en lite cirkel. Hans Donna är innanför murarna och blir påsatt av deversa trashsnubbe i södra Sverige. Inkl mig.

Hur känns det abdalla? Varför brinner du för. Lever livet med ditt exs läppar runt min daschri. Brinn

Jag hoppas innerligt att det du skriver är sant, ändock är du inte den första som påstår sig ha förstahandskällor om Batteritos göromål.

Citat:

Är du dum eller? Han skrev precis om Batteritos förra donna...
Citera
2021-09-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent

Steady there homowhiteknight. Knarkar inte den här tråden 24/7 så antog bara att det var shemale som var på tapeten igen. Somna om.
Citera
2021-09-28, 21:34
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Jag hoppas innerligt att det du skriver är sant, ändock är du inte den första som påstår sig ha förstahandskällor om Batteritos göromål.

Det är nog du som är rätt jävla dum. Han skrev att Abdalla inte har någon ”tjej” längre. Då är Jennifer, transan, hans ex. Lär dig läsa din inavlade klåpare.
Citera
2021-09-29, 21:57
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Steady there homowhiteknight. Knarkar inte den här tråden 24/7 så antog bara att det var shemale som var på tapeten igen. Somna om.

Anta något kan vara väldigt dumt i den här tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Det är nog du som är rätt jävla dum. Han skrev att Abdalla inte har någon ”tjej” längre. Då är Jennifer, transan, hans ex. Lär dig läsa din inavlade klåpare.

Snälla rara lilla flicka, hon du nämner är hans ex, ja. Har någonting annat sagts, din jävla idiot? Läs långsamt, eller kanske be din målsman förklara för dig:
Han skrev om Batteritos förra donna, är vad jag skrev, eftersom att en transa kom på tal vilket är felaktigt. Hoppas du förstod, lycka till imorgon på Samhall.

Varför du och många andra infantila drar in en transa i diskussionen förstår jag inte, håll er till topic och kom inte med massa troll.
Citera
2021-09-29, 22:06
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Anta något kan vara väldigt dumt i den här tråden.

Snälla rara lilla flicka, hon du nämner är hans ex, ja. Har någonting annat sagts, din jävla idiot? Läs långsamt, eller kanske be din målsman förklara för dig:
Han skrev om Batteritos förra donna, är vad jag skrev, eftersom att en transa kom på tal vilket är felaktigt. Hoppas du förstod, lycka till imorgon på Samhall.

Varför du och många andra infantila drar in en transa i diskussionen förstår jag inte, håll er till topic och kom inte med massa troll.
Du kan uppenbarligen inte läsa ordentligt.

Vilket ex syftar du på? Hon som dog? Retard.
Citera
2021-09-30, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
"Gumman" tror att du blastat så mycket testo och winstrol så du kan inte rädda någon, inte ens dig själv.
(FB) Winstrol psykiska effekter

onT: Befinner han sig i Sverige nu?

Tack för omtanken, jag klarar mig bra.💪

Yes det stämmer..
Citera
2021-09-30, 07:26
Medlem
Vad tyder på att han är i Sverige?
Citera
2021-09-30, 10:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87

Återigen en trådsanning.
Citera
2021-09-30, 20:05
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Du kan uppenbarligen inte läsa ordentligt.

Vilket ex syftar du på? Hon som dog? Retard.

Åh, käre vän, jag vet inte vad vi ska göra med dig egentligen. Saken med Batteritos ex som dog är att hon inte lever längre, så hur någon kan skriva att man satt på Batteritos ex blir då tämligen makabert. Men vad du har för böjelser lägger jag mig inte i. Det ex man har pratat om i de senaste inläggen i tråden är givetvis hans senaste ex som är i livet ännu. Sedan började folk prata om transvestiter.

Bad jag dig inte att läsa i målsmans sällskap så de kan hjälpa dig, vännen?
Citera
2021-09-30, 20:12
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Återigen en trådsanning.

Ja, trådsanningar är något frekvent återkommande tyvärr. Det beklagliga med detta är att det blir ett slags "pojken och vargarna"-mentalitet som läggs över tråden. Om något smaskigt skulle hända Batterito så kommer det initialt att tas med en så stor nypa salt att i princip förstahandskällor kommer behövas, eller att det omnämns i massmedia, för att man ska tro på det.

Den vanligaste reaktionen just nu på allt spektakulärt skvaller om Batterito, enligt mig själv i varje fall, är "yeah, right".

Edit: Det kan alltså mycket väl vara sant att han befinner sig i Sverige, men det är och förblir en obekräftad trådsanning, så som mycket annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in