2021-08-26, 10:02
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
Någon som kommer ihåg när Abbe var så nöjd och kaxig när han sa: ni kan aldrig få bort mig från instagram!!

Okej, nudå? 😂😂😂 Saaatan va han BRINNER nu!! 🔥🔥🔥
Jag tror nästan han är lite glad över att det hände. Hur kul kan det vara att sitta och spela teater dagarna i ända när man får ruttna tomater kastade i ens riktning i parti och minut.
Citera
2021-08-26, 10:16
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
Någon som kommer ihåg när Abbe var så nöjd och kaxig när han sa: ni kan aldrig få bort mig från instagram!!

Okej, nudå? 😂😂😂 Saaatan va han BRINNER nu!! 🔥🔥🔥

Minns när han hans konto togs ner och han skulle anmäla instagram för förlorad inkomst, vilken inkomst då
Senast redigerad av XtraX 2021-08-26 kl. 10:32.
Citera
2021-08-26, 10:48
Medlem
shinanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Minns när han hans konto togs ner och han skulle anmäla instagram för förlorad inkomst, vilken inkomst då

Man tycker att han borde stämpla ut snart ???
Citera
2021-08-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinanu
Man tycker att han borde stämpla ut snart ???

Hans grandiosa personlighet lider något extremt nu. Han försöker dölja det. Men ojjj vad han brinner. Håll kvinnor och (med) barn långt borta. Brinn abdulla brinn
Citera
2021-08-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Fan va det många som hatar denna Batterito/blattelitto/abdalla.

Jag kan förstå att man ogillar en sådan person som söker uppmärksamhet från andra och är beredd att göra vad som helst och dessutom döda en ung kvinna som det påstås .äcklig snubbe ..

Det är ju redan klarlagt att han faktiskt utförde mordet, de som väljer att blunda för det är förlorade själar som även tror USA invaderar Mellanöstern bland annat i syfte att befria de från terrorism och hjälpa de.

Att poliserna var dåliga och lät han komma in till lägenheten så att han kunde förstöra bevismaterial och sen bli frikänd från mord i högre instans är ju bara tecken på att rättsväsendet är fucked.

ABDALLA ÄR EN HORUNGE OCH MÖRDARE.
Citera
2021-08-26, 15:00
Medlem
Kanske dags att komma ut ur garderoben för att få fler följare? Han skulle kanske t.o.m. få en del sympatipoäng och bli förlåten av de allra radikalaste PK-dårarna. Något att fundera på. Då kan han även dra homofobkortet mot Instagram när de stänger av honom. 😂
Citera
2021-08-26, 15:03
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror nästan han är lite glad över att det hände. Hur kul kan det vara att sitta och spela teater dagarna i ända när man får ruttna tomater kastade i ens riktning i parti och minut.

Det låter faktiskt inte helt orimligt. Om jag var i Batteritos skor och mitt liv höll på att falla samman så hade jag föredragit att det skedde i det dolda. Så det är säkerligen skönt för honom att slippa lägga energi på att hålla upp fasaden och istället fokusera på sin livssituation.
Citera
2021-08-26, 15:04
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKvinna
Kanske dags att komma ut ur garderoben för att få fler följare? Han skulle kanske t.o.m. få en del sympatipoäng och bli förlåten av de allra radikalaste PK-dårarna. Något att fundera på. Då kan han även dra homofobkortet mot Instagram när de stänger av honom. 😂

Tror du har fått något om bakfoten, Batterito är nämligen inte homosexuell.
Inget som tyder på det har kunna konstaterats.
Försök att hålla dig up to date i tråden, tack. Lycka till!
Citera
2021-08-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Det låter faktiskt inte helt orimligt. Om jag var i Batteritos skor och mitt liv höll på att falla samman så hade jag föredragit att det skedde i det dolda. Så det är säkerligen skönt för honom att slippa lägga energi på att hålla upp fasaden och istället fokusera på sin livssituation.

Hur kan du säga att hans liv håller på att falla sönder? Han bor ju i Spanien, kör en fet RS6, är influenser med +50k följare och är en mkt framgångsrik trader….. nej just ja han lever på gatan i ett lågkostnadsland, ig kontot är borta, RS6an är en diesel A6 med vinterdäck och hans trading är nog lika framgångsrik som hans försök att verka rik. Det enda som är positivt i hans liv är nog hivtestet…. 👍
Citera
2021-08-27, 00:19
Medlem
Väldigt lite reklam om Sunkiss på Homoritos Instagram senast den var uppe. Är affärsrörelsen nedlagd eller förstod han att det kanske ökar risken för att få Instan bannad ?
Senast redigerad av KristenKvinna 2021-08-27 kl. 00:21.
Citera
2021-08-27, 01:48
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKvinna
Väldigt lite reklam om Sunkiss på Homoritos Instagram senast den var uppe. Är affärsrörelsen nedlagd eller förstod han att det kanske ökar risken för att få Instan bannad ?

Märkte det med, han körde bara på Snapchat.

Men han är varken aktiv på snap eller på hans tredje konto på Instagram.
https://instagram.com/abbeblattelito21

Så det har onekligen hänt något
Citera
2021-08-27, 02:00
Medlem
shinanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Märkte det med, han körde bara på Snapchat.

Men han är varken aktiv på snap eller på hans tredje konto på Instagram.
https://instagram.com/abbeblattelito21

Så det har onekligen hänt något

End of the line ! detta är ögonblicket vi alla väntat på... när kvinno-mördaren får äntligen möta ljuset för det vidervärdiga livet fanskapet har levt. Hoppas hoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in