2021-08-25, 12:38
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Den är nog nertagen, är samma för mig.

Kan det varit tandläkar klippet 😁
Citera
2021-08-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zakke163
Vem bryr sig i att han tappar följare kom med lite intressant fakta istället som min fråga om vad tror ni händer med tattaren nu efter bråket?

Och angående damerna ja dom har varit långt under snittet i IQ men det är väl dom flesta inom porrbranschen också och ändå sitter folk och runkar till dom eller? Även om dom har lågt IQ hade jag kunnat tänka mig tryckt en del av dom tjejer jag sett skriver till honom. Sen att vara ihop med dom aldrig i livet men att pumpa lite sen dumpa absolut.

Abbes enda "liv" är på Instagram. Han lever i tron om att han är "känd". Att han då har ca 200 följare är därför hysteriskt kul. Man vet hur smärtsamt det är för honom, han som inte "bryr sig" men hans liv består i att spara masssa klipp på sin stackars telefon och ladda upp på massa konton. Vilket liv...

Bara simps bryr sig om brudar utan IQ, det är som att bli glad när man får napp i barnens fiskdamm. Sikta högre för fan. Förstår att kvinnor föraktar en del "män"...
Citera
2021-08-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
Abbes enda "liv" är på Instagram. Han lever i tron om att han är "känd". Att han då har ca 200 följare är därför hysteriskt kul. Man vet hur smärtsamt det är för honom, han som inte "bryr sig" men hans liv består i att spara masssa klipp på sin stackars telefon och ladda upp på massa konton. Vilket liv...

Bara simps bryr sig om brudar utan IQ, det är som att bli glad när man får napp i barnens fiskdamm. Sikta högre för fan. Förstår att kvinnor föraktar en del "män"...

Är du på riktigt bara ett troll eller vad är du ute efter hans konto är ju nere vad är det du dillar om att han bara har 200 följare? Vilket konto är det du refererar till? Länka gärna kontot med 200 följare så vi andra kan få se om det stämmer eller inte, eller sluta sprida idiotisk falsk information.

Varför vill du inte föra en seriös diskussion istället om vad du tror kmr hända med abdalla efter han hoppade på denna mr K istället för att svamla om hans följare fram och tillbaka.
Citera
2021-08-25, 15:16
Medlem
Citat:
Är du på riktigt bara ett troll eller vad är du ute efter hans konto är ju nere vad är det du dillar om att han bara har 200 följare? Vilket konto är det du refererar till? Länka gärna kontot med 200 följare så vi andra kan få se om det stämmer eller inte, eller sluta sprida idiotisk falsk information.

Varför vill du inte föra en seriös diskussion istället om vad du tror kmr hända med abdalla efter han hoppade på denna mr K istället för att svamla om hans följare fram och tillbaka.

Om du är orolig för att bli matad med falk information bör du hålla dig så långt borta från Abdalla som möjligt. Ge dig ut på Internet så ser du att hans backup har 350 (ca 200 äkta) följare. Tragiskt.

OT:
Jag skiter fullständigt i vad du vill diskutera eller spekulera kring. Gör det bäst du vill.
Citera
2021-08-25, 16:17
Medlem
Citat:
Om du är orolig för att bli matad med falk information bör du hålla dig så långt borta från Abdalla som möjligt. Ge dig ut på Internet så ser du att hans backup har 350 (ca 200 äkta) följare. Tragiskt.

OT:
Jag skiter fullständigt i vad du vill diskutera eller spekulera kring. Gör det bäst du vill.

Men berätta hans backup konto då så vi andra kan styrka din berättelse. Det kontot jag vet han har som backup har ca 1000 följare och verkar inte vara fake konton av det jag kan se, då han endast verkar bara acceptera riktiga konton med undantag att kanske något är fake. Men du kanske följer ett annat konto av honom som du kan dela med dig av? Eller sluta sprida falsk information.
Senast redigerad av zakke163 2021-08-25 kl. 16:26.
Citera
2021-08-25, 16:26
Medlem
Abbe är verkligen en produkt av sin egen barndom. Totalt mobbad och utstött utan framtidsutsikter och dömd till ett fattigt liv i total skuldsättning utan chans till revansch. Inte välkommen på sina "villa fester" och att tvingas omge sig med tjejer som mer liknar transvestiter.

Hur man gör en reality check att man har bra/dåliga människor runt sig:
- Man kan mörda en ensamstående mamma på det fegaste av sätt med spruta i halsen och som grädden på moset lämnar man en bäbis ensam med liket i 12 timmar.
- Man slår kvinnor, förstör deras tillhörigheter, förstör deras hem.
- Man fejkar ALLT i sitt liv.

Har man då några människor runt sig som inte sagt upp sin bekantskap. Då har man riktiga skräpmänniskor till kompisar. Samma gäller "kvinnor".

Citat:
Men berätta hans backup konto då så vi andra kan styrka din berättelse. Det kontot jag vet han har som backup har ca 1000 följare och verkar inte vara fake konton av det jag kan se, men du kanske följer ett annat konto av honom som du kan dela med dig av? Eller sluta sprida falsk information.

Vad har vi sagt om att prata om Abdala och falsk information i samma mening? Låt mig kalla dig knähunden hädanefter.
Citera
2021-08-25, 17:23
Medlem
Citat:
Abbe är verkligen en produkt av sin egen barndom. Totalt mobbad och utstött utan framtidsutsikter och dömd till ett fattigt liv i total skuldsättning utan chans till revansch. Inte välkommen på sina "villa fester" och att tvingas omge sig med tjejer som mer liknar transvestiter.

Hur man gör en reality check att man har bra/dåliga människor runt sig:
- Man kan mörda en ensamstående mamma på det fegaste av sätt med spruta i halsen och som grädden på moset lämnar man en bäbis ensam med liket i 12 timmar.
- Man slår kvinnor, förstör deras tillhörigheter, förstör deras hem.
- Man fejkar ALLT i sitt liv.

Har man då några människor runt sig som inte sagt upp sin bekantskap. Då har man riktiga skräpmänniskor till kompisar. Samma gäller "kvinnor".

Vad har vi sagt om att prata om Abdala och falsk information i samma mening? Låt mig kalla dig knähunden hädanefter.

Vems knähund är jag abbes? Hahahah jag hatar nog snubben mer än dig men du sprider ju falsk info din luffare, du ljuger mer än Abbe hahahahh tror han har influerat dig för mycket.

Säg hans insta med 200 fake följare så vi får se det själva eller hållkäften luffare. Jag försvarar inte Abbe men det är riktigt patetiskt att hålla på att ljuga om han är du mytoman eller vad fuck är grejjen? Abbe är redan en luffare det vet vi alla men du ljuger mer än honom vilket är komedi. Nu tänker ja inte ge dig mer utrymme då du bara får denna tråd att fortsätta växa pajas.

Bästa vore om alla hans sociala medier dog och denna tråd bara då kommer han dö inombords men du är för trög för att fatta det mytoman luffare.
Senast redigerad av zakke163 2021-08-25 kl. 17:36.
Citera
2021-08-25, 17:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan det varit tandläkar klippet 😁
Vad säger du, har han varit hos tandläkaren?
Citera
2021-08-25, 17:49
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vad säger du, har han varit hos tandläkaren?

Hehe japp story igår där han fick bedövning i tandläkarstolen sen kom borren fram. Självklart ska sånt filmas och läggas upp för allmän beskådan....
Citera
2021-08-25, 17:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hehe japp story igår där han fick bedövning i tandläkarstolen sen kom borren fram. Självklart ska sånt filmas och läggas upp för allmän beskådan....
Haha ja jag undrar vad tandläkaren tänkte där. Han/hon måste ha känt sig obekväm med en mobil i fejset.
Citera
2021-08-26, 05:06
Medlem
Självklart är det relevant att diskutera hans följarantal och hur det går för honom på sociala medier generellt, det är liksom HELA hans liv. Vad är det för efterblivna åsnor som hittat hit och tror de kan bestämma vad som ska diskuteras? Känns nästan som de medvetet är ute efter att lägga ut villospår…

Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Fast den gode påfågeln Batterito ger ett ganska androgynt och fåfängt intryck, inte alls omöjligt att han bär på undertryckta homofila tendenser. Han bär en feminin aura och ett flickaktigt förhållningssätt. Helt klart en ”taker”.

Det är bara internetkrigarna här som inte vet något. Alla med ett liv utanför Flashback och lite insyn vet detta.
Senast redigerad av KristenKvinna 2021-08-26 kl. 05:12.
Citera
2021-08-26, 09:50
Medlem
Någon som kommer ihåg när Abbe var så nöjd och kaxig när han sa: ni kan aldrig få bort mig från instagram!!

Okej, nudå? 😂😂😂 Saaatan va han BRINNER nu!! 🔥🔥🔥
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in