2021-07-31, 00:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalHunter
Varför skriver den där åsnan alltid ”Sunkiss leverar igen”? Att det heter levererar borde ju till och med ett stolpskott som honom kunna greja. Va?
För att han är efterbliven och gör sig gång på gång till åtlöje.
Citera
2021-07-31, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trends78
Det är så mycket Raffa potential i batteriet. Men tyvärr får han inte riktigt ut hela potentialen även om hen stundtals får till det riktigt riktigt bra.

Det som saknas är ett bensomissbruk
Citera
2021-07-31, 02:11
Medlem
shinanus avatar
En liten hyllning till grabben Som knivade batteri... när ska dom sätta stop för detta missfoster en gång för alla... jag är chockad att en sådan miffo kan fortdarande vara vid liv !?
Citera
2021-07-31, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carnivorous
Abbe är knappast efterbliven. det är en person som fått det samvete han har fått, av Herren Jesus Kristus.

visst att samveten kan bli korrumperade, och vi har väl Judas exemplet i bibeln som förtäljer om det, men att döma människor på det sättet, som om man visste - är väl inte rekommenderbart direkt.

däremot när det gäller en stor andel av de som kommenterar i den här tråden (och vad jag läst hittills), så kan jag säga att jag förstår faktiskt att man blir sur och rent av förbannad av att läsa sånt. om Abbe följer denna tråden så kan jag förtälja om att andra kändisar som varit med om liknande sagt typ "det är ingen ide, man blir förbannad bara". och möjligen att lågan släcks mer när de vet eller förstått mer som att vederbörande inte läser skräpet de skriver. iaf kommer jag ihåg EN person som sagt så, och det var väl snart 20 år sedan, så mitt påstående om att det är flera som sagt liknande, kanske känns troligt men om vi inte räknar med mig, så är det iaf EN! som jag kommer ihåg. och det ordet måste ha kommit nånstans ifrån med, och jag tror inte det var från helvetets konung direkt.

Det var inget dåligt ordbajseri, heil satan!

Nu har jag inte insta men hur mår huvudpersonen egentligen?
Citera
2021-07-31, 04:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shinanu
En liten hyllning till grabben Som knivade batteri... när ska dom sätta stop för detta missfoster en gång för alla... jag är chockad att en sådan miffo kan fortdarande vara vid liv !?

Brukar du hylla folk som misslyckas?
Citera
2021-07-31, 04:23
Bannlyst
Helvete vad vidrig han är

Att han inte fått sitt straff för att ha mördat Annie är väldigt märkligt, finns många våldsamma människor som har ihjäl folk för mycket mindre, hur fan kommer han undan?
Citera
2021-07-31, 08:58
Medlem
Citat:
Abbe är knappast efterbliven. det är en person som fått det samvete han har fått, av Herren Jesus Kristus.

visst att samveten kan bli korrumperade, och vi har väl Judas exemplet i bibeln som förtäljer om det, men att döma människor på det sättet, som om man visste - är väl inte rekommenderbart direkt.

däremot när det gäller en stor andel av de som kommenterar i den här tråden (och vad jag läst hittills), så kan jag säga att jag förstår faktiskt att man blir sur och rent av förbannad av att läsa sånt. om Abbe följer denna tråden så kan jag förtälja om att andra kändisar som varit med om liknande sagt typ "det är ingen ide, man blir förbannad bara". och möjligen att lågan släcks mer när de vet eller förstått mer som att vederbörande inte läser skräpet de skriver. iaf kommer jag ihåg EN person som sagt så, och det var väl snart 20 år sedan, så mitt påstående om att det är flera som sagt liknande, kanske känns troligt men om vi inte räknar med mig, så är det iaf EN! som jag kommer ihåg. och det ordet måste ha kommit nånstans ifrån med, och jag tror inte det var från helvetets konung direkt.

Abbe är efterbliven och han har fått sitt samvete av sin moster och morbror som är hans mamma och pappa samtidigt. Han är inte religös så skippa det där jävla snacket. Batteriet klarade att fasta 2 dagar. Även andra religösa synder klarar han inte ens att hålla ”du skall inte dräpa” eller på persiska ” تو نباید بکشی”

Han är ett misslyckat missfoster sedan han började Samspel med andra människor än ökenråttor. Han är och kommer alltid vara den misslyckade lilla goolråttan som förevigt går inom samma cirkel. Lobotomi eller att han blir slaktad är nog enda räddningen för alla oskyldiga som kommer i inavlets väg
Citera
2021-07-31, 09:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Vänta nu, så kvinnomördaren har fått sitt samvete från Herren?

Sluta med drogerna är mitt tips.
Citera
2021-07-31, 10:32
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vizzla
Den här blattelito är "superman" han överlever allting ju.
Det är rätt häpnadsväckande hur han tar sig ur allting.
Blattelito kommer nog att överleva oss alla.
Citera
2021-07-31, 10:49
Medlem
Blatten är omtyckt på festerna med sitt smygfilmade

https://www.imagevenue.com/ME13OIX1
Citera
2021-07-31, 10:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Blatten är omtyckt på festerna med sitt smygfilmade

https://www.imagevenue.com/ME13OIX1

Haha såg den, underbart 😁
Borde han inte fatta att alla kanske inte vill bli filmade.
Senast redigerad av XtraX 2021-07-31 kl. 11:05.
Citera
2021-07-31, 11:06
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran

Sen tycker jag att det är ofantligt mycket blod för några enstaka knivhugg.
Troligen något han och hans polare har iscensatt.

.

Du har sett någon med knivhugg förr? Ordentliga sår kan blöda nåt så in i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in