Citat:
Ursprungligen postat av
carnivorous
Abbe är knappast efterbliven. det är en person som fått det samvete han har fått, av Herren Jesus Kristus.
visst att samveten kan bli korrumperade, och vi har väl Judas exemplet i bibeln som förtäljer om det, men att döma människor på det sättet, som om man visste - är väl inte rekommenderbart direkt.
däremot när det gäller en stor andel av de som kommenterar i den här tråden (och vad jag läst hittills), så kan jag säga att jag förstår faktiskt att man blir sur och rent av förbannad av att läsa sånt. om Abbe följer denna tråden så kan jag förtälja om att andra kändisar som varit med om liknande sagt typ "det är ingen ide, man blir förbannad bara". och möjligen att lågan släcks mer när de vet eller förstått mer som att vederbörande inte läser skräpet de skriver. iaf kommer jag ihåg EN person som sagt så, och det var väl snart 20 år sedan, så mitt påstående om att det är flera som sagt liknande, kanske känns troligt men om vi inte räknar med mig, så är det iaf EN! som jag kommer ihåg. och det ordet måste ha kommit nånstans ifrån med, och jag tror inte det var från helvetets konung direkt.
Abbe är efterbliven och han har fått sitt samvete av sin moster och morbror som är hans mamma och pappa samtidigt. Han är inte religös så skippa det där jävla snacket. Batteriet klarade att fasta 2 dagar. Även andra religösa synder klarar han inte ens att hålla ”du skall inte dräpa” eller på persiska ” تو نباید بکشی”
Han är ett misslyckat missfoster sedan han började Samspel med andra människor än ökenråttor. Han är och kommer alltid vara den misslyckade lilla goolråttan som förevigt går inom samma cirkel. Lobotomi eller att han blir slaktad är nog enda räddningen för alla oskyldiga som kommer i inavlets väg