2021-05-23, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Har ingenting emot Abbe så men fan vad jag vred mig av skratt där

Exakt smuts drar till smuts, kvinnoboxare dras till kvinnoboxare. Och du kan ju inte har mer än 70 IQ. Svårt att förstå att i svenska kulturen så har vi inte hedersvåld i vardagen. Om inte, åk hem till där dina föräldrar flydde ifrån som små feeeeeegisar
Citera
2021-05-23, 09:09
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Shit han har åldrats 5 år utseendemässigt sen flytten till Spanien. Vad händer?

Han kanske ska ifrågasätta innehållsdeklarationen på sina sunkiss-produkter.
Citera
2021-05-23, 10:45
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Han kanske ska ifrågasätta innehållsdeklarationen på sina sunkiss-produkter.
Med de sagt så är han ingen bra ambassadör/ansiktet utåt för märket haha!
Citera
2021-05-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Exakt smuts drar till smuts, kvinnoboxare dras till kvinnoboxare. Och du kan ju inte har mer än 70 IQ. Svårt att förstå att i svenska kulturen så har vi inte hedersvåld i vardagen. Om inte, åk hem till där dina föräldrar flydde ifrån som små feeeeeegisar

Wtf mår du bra lilla gubben??

Så jag är också en kvinnoboxare bara för att jag skrev att jag inte hade nåt emot honom, alltså undra vem som har IQ 70 här egentligen
Citera
2021-05-23, 11:03
Medlem
Han borde göra samarbeten med Carl Alexander Rask, båda verkar vara på samma intelligensnivå.. både socialt och affärsmässigt.
Citera
2021-05-23, 11:45
Bannlyst
Inget fel i att abbe åker och lever life i Spanien med belånade pengar från någon dum brud. Hade jag också gjort om jag var stämplad mördare och hade massor med skulder + arbetslös i kyliga Sverige och ville fly verkligheten.

Men att ständigt filma för att skryta om det i hopp om att få "hatarna att brinna" är bara patetiskt. Visar ju bara att han inte ens mår bra när han ständigt måste visa sin fasad. Snälla abbe. Ingen bryr sig om du köper Gucci eller LV. Ingen bryr sig om du är på hemmafester till kl 7 på morgonen. Och ingen bryr sig att du befinner dig vid klamydiapoolen med 4 brittiska WT-tjejer bredvid dig.
Senast redigerad av loal 2021-05-23 kl. 11:48.
Citera
2021-05-23, 12:09
Medlem
XtraXs avatar
Mina mål
1. Flytta till spanien
2. Ny bil E63s 2018 slutdatum 05-19
3. Guld rolex 2021 slutdatum 05-19
4. Resa till Dubai
5. Starta youtube
6. Skaffa hund
7. Tatuera mig Fylla hela kroppen
8. Fixa tandfasader
9. Tjäna 5 miljoner fram till 2022
10. Köpa ett hus i Spanien
11. Ny bil lambo huracan cabe
12. Bli helt ekonomisk oberoende
13. Skaffa familj

Eftersom nummer 2 och 3 redan spruckit får vi hålla tummarna att resan till Dubai blir av.
Citera
2021-05-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Mina mål
1. Flytta till spanien
2. Ny bil E63s 2018 slutdatum 05-19
3. Guld rolex 2021 slutdatum 05-19
4. Resa till Dubai
5. Starta youtube
6. Skaffa hund
7. Tatuera mig Fylla hela kroppen
8. Fixa tandfasader
9. Tjäna 5 miljoner fram till 2022
10. Köpa ett hus i Spanien
11. Ny bil lambo huracan cabe
12. Bli helt ekonomisk oberoende
13. Skaffa familj

Eftersom nummer 2 och 3 redan spruckit får vi hålla tummarna att resan till Dubai blir av.

Om han ska uppfylla alla de 13 målen så blir nog nummer 12 på listan väldigt klurig.
Speciellt med tanke på att vi är förbi 19 maj och ingen äkta gulrolex eller E63s finns.
Citera
2021-05-23, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Om han ska uppfylla alla de 13 målen så blir nog nummer 12 på listan väldigt klurig.
Speciellt med tanke på att vi är förbi 19 maj och ingen äkta gulrolex eller E63s finns.

Ja haha, sen har han väll insätt att han inte kan börja med YT, ”om jag får 30 tusen nya prenumeranter så börjar jag med YT, och det ska vara enkelt pga så många följer redan mig”

2 veckor senare... 2500 prenumeranter. Och där insåg Abbe att folk endast följer honom för att se hans MISÄR liv och inte för att stödja haha. Tragisk liten framtida flintis det där
Citera
2021-05-23, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Ja haha, sen har han väll insätt att han inte kan börja med YT, ”om jag får 30 tusen nya prenumeranter så börjar jag med YT, och det ska vara enkelt pga så många följer redan mig”

2 veckor senare... 2500 prenumeranter. Och där insåg Abbe att folk endast följer honom för att se hans MISÄR liv och inte för att stödja haha. Tragisk liten framtida flintis det där

Haha jag hade helt missat att han ens gjorde en YouTube. Så det gick alltså som man trodde.
Och han som skulle ha en klippare och personal och allt till kanalen
Citera
2021-05-23, 16:53
Medlem
”vänta bara rolexen kommer”

mannen vem fan bryr sig om tanken att köpa rolex? man köper rolex för att man har råd med det. om jag hade begränsat med pengar som abbe har då hade jag tänkt att spara till hus, ta hand om sin tjej, skaffa barn (abbe är snart 30)
och till grunden såklart vara skuldfri

rolexen kommer sen eller aldrig. vem bryr sig? det är ju bara en guldkant på tillvaron? jag skulle aldrig bry mig att flasha med min rolex det visar snubbarna som tyvärr får besväras att vara med i hans story. de bryr sig inte, de har bara på sig den för att de har råd och den är en snygg accessoar. de flashar inte det minsta

jag orkar inte argumentera mer. väx upp. jag vet att du läser det här! väx upp förklara för media att du är ledsen över annies bortgång och förklara att du är oskyldig istället för att glida runt och filma andras rolex och filma 15 åringars mini-götar
filma din tjej och säg hur vacker hon är, håll om henne skapa fina minnen tillsammans?
fixa din ekonomi abbe, betala av skulderna och planera inför framtiden speciellt om det är kvinnan i ditt liv du har där. tänk lite
Citera
2021-05-23, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Han borde göra samarbeten med Carl Alexander Rask, båda verkar vara på samma intelligensnivå.. både socialt och affärsmässigt.

Nu var du väldigt taskig mot Rask haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in