2019-02-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Bara för att han skjutit in tram i henne behöver inte betyda att han ville mörda henne, kan lika gärna vara så att hon legat i badkaret å han övertalat henne att injicera tram sedan gått och då har han ju inte haft uppsåt att mörda henne.

Jag menar på att det blir svårt om det inte finns uppenbara bevis på hur det gått till.

Nu har jag iförsig inte läst fupen så jag har inte nån koll på vad det finns för bevis m.m. ska ta och läsa den så kanske jag ändrar uppfattning helt.

Nu förnekar Abbe att han ens vart där under natten trots att hans mobiltelefon har anslutit sig till master i närheten, och taxichaufför har vittnat om att han kört Abbe och en brud vittnar om att hon har lämnat Abbe på mordplatsen.

Om han ändrar sin historia igen blir det tuffare än vad det redan är. Men tram är förövrigt väldigt svårupplöst och inget man injicerar vanligtvis. Enda anledningen till att göra det är just att tvinga i någon annan det.
Citera
2019-02-03, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Nu förnekar Abbe att han ens vart där under natten trots att hans mobiltelefon har anslutit sig till master i närheten, och taxichaufför har vittnat om att han kört Abbe och en brud vittnar om att hon har lämnat Abbe på mordplatsen.

Om han ändrar sin historia igen blir det tuffare än vad det redan är. Men tram är förövrigt väldigt svårupplöst och inget man injicerar vanligtvis. Enda anledningen till att göra det är just att tvinga i någon annan det.

okok då har han gjort bort sig, hade han hållit sig så nära sanningen som möjligt och ändrat lite små saker så hade han kanske klarat sig bättre.

Ska ta och läsa fupen ikväll.
Citera
2019-02-04, 12:07
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-badkarsmordet
Citera
2019-02-06, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Whatever. En blatte som ska sitta på livstid. In med honom, mangla försvarsadvokaten, skaffa fram en hård åklagare.

Utvisning kommer väl aldrig på fråga, men runt Landsort är det 100 meter djupt.

Själv kan jag ta honom på en båtresa till Kanholmsfjärden iförd fot och handbojor, mycket stenar i fickorna och ner på 114 meters djup.

Det enda rätta.

Du är medveten om vem han har som försvarare va?? Lycka till med manglingen.
Citera
2019-02-06, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lollan55
Abbe Blattelito som han själv kallar sig eller Abbe Alsaadi enligt hans Facebook, men bevisligen inte hans juridiska namn, beskrivs som en "snapchat-kändis" med hundratusentals visningar på Snapchat och nästan 70 tusen följare på Instagram.

Blattelito visar upp mycket reklam för mello2.org på sin Snapchat, en illegal leverantör av Melanotan 2. Han visar också upp dyra bilar som han påstår sig äga och stora summor kontanter. Att döma av hans inlägg på sociala medier verkar han besitta någon typ av infantil störning. Någon som vet vem han är och var ifrån han får pengarna?

Bara namnet säger allt!
Skulle inte bli förvånad om det är en av regeringens alla "Dealerimporter" ?
Citera
2019-02-06, 13:27
Medlem
Abbes försvarare Silbersky förlorar alltid sina mål, det är allmänt känt inom hela rättsväsendet. Han är kändisadvokaten only. Det är snarare en fördel för åklagarsidan.
BOs historik som LVU omhändertagen på instutitioner innan 18 bekräftar bara hur trasig han är. Att han lyckats komma undan med allt kaos bara som hände på SNAP är för mig ett under.
Citera
2019-02-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moaa13
hoppas du blir utsatt för samma sak så får su se hur lätt det är att bara lämna

Nej. Det är inget svårt lämna en kriminell knarkande utlänning som inte har i Sverige att göra. Byt nummer och byt lås på dörren. Klart!

Svenska kvinnor förstår inte riskerna med utländska män, särskilt från Mellanöstern eller Nordafrika, deras kvinnosyn är minst sagt unken. Som skaffa en Kobra som husdjur.
Citera
2019-02-07, 09:40
Medlem
Alarabic666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Som skaffa en Kobra som husdjur.
Citera
2019-02-07, 11:38
Medlem
AquaBears avatar
Kan någon lägga upp FUP:en gällande Abbe Blattelito Alsaadi igen? Länken funkar inte.
Citera
2019-02-07, 11:42
Medlem
Gollumns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear
Kan någon lägga upp FUP:en gällande Abbe Blattelito Alsaadi igen? Länken funkar inte.

Finns ny länk i den andra tråden
Citera
2019-02-07, 12:11
Medlem
AquaBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gollumn
Finns ny länk i den andra tråden

Jag har försökt där med men det funkar inte heller. Det står bara och laddar tills det kommer felsida. Det verkar vara något fel med själva sidan.
Senast redigerad av AquaBear 2019-02-07 kl. 12:14.
Citera
2019-02-08, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear
Jag har försökt där med men det funkar inte heller. Det står bara och laddar tills det kommer felsida. Det verkar vara något fel med själva sidan.

Nej, det är något fel på dig. Länken funkar utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in