2021-02-14, 13:15
Medlem
Studsbolls avatar
Det är uppenbart något allvarligt fel på denne babbeluring; både mordisk och pigg på allsköns sagoberättande för att få uppmärksamhet. Dylikt brukar inte vara ett framgångskoncept för ett långt och lyckligt liv i hans kretsar. Min tro är att det som visats på bild kan komma att realiseras nu när andra mordiska babbeluringar fått smak på tanken. Denne babbeluring borde skaffa sig ett hederligt jobb på Donken i någon håla långt norrut och hålla sig långt ifrån sociala medier.
Citera
2021-02-14, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skn88
Exakt, vad var ens motivet? Blev han rånad? Tänkte dem kräva lösensumma? Är han skyldig någon pengar? Har aldrig sett ett sämre försök till indrivning.
Vill någon ha creds för det hade vi sätt något förnedringsklipp cirkulerat på andra mediala kanaler.

Enda vinnaren i det här är ”offret” som får sin stund i rampljuset, kanske några extra följare.
Finns liksom ingen annan logisk förklaring bakom detta.
Stämmer detta så hoppas jag att han får betala tillbaka varenda krona detta jippot kostat samhället.
Kan ju vara kaoset isig som är motivet, inflytande av andra liknande händelser
Citera
2021-02-14, 13:20
Medlem
viviaens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Vilket land härstammar han ifrån?

Hans IQ är ju skrämmande

Irak.
Citera
2021-02-14, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 365mehmed
Videon? Nae, detta är fake. Troligtvis fått stryk på gatan och sen gjort en historia av det hela.

Jag är nästan helt 100 på detta scenariot.
Mycket troligt scenario. Allt för att få fler följare.
Citera
2021-02-14, 13:24
Medlem
Oj shit torterad med 12volt.
nu vågar jag inte byta batteriet i bilen kan ju få en sådan fruktansvärd stöt oj oj
Citera
2021-02-14, 13:24
Medlem
theshades avatar
Det vore ju lite kul karma om folk tröttnar på hans fejkade misshandlar och gör det på riktigt.

Vore ännu bättre om polisen då tycker att han ropar varg och inte tar honom på allvar. Å andra sidan lär han väl bli sönderslagen på riktigt då och därmed ha synliga skador därefter, till skillnad från nu.
Citera
2021-02-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Som terrorfinansiären Özz Nujjen då alltså.

De tycks ha lika låg IQ bägge två.
Du verkar ha koll. Snarare du som har låg IQ. Özz är från Turkiet.
Citera
2021-02-14, 13:31
Medlem
Brurs avatar
Tror själv att detta är fake..

Hade man gått så långt att kidnappa en snubbe som dödat en morsa hade iaf jag gått loss ordentligt och inte nöjt mig med ett jack i ögonbrynet.. när han dessutom är fasttejpad...

Sen att ge honom en näve av hans favoritgodis haha kom igen.......
Citera
2021-02-14, 13:35
Medlem
desammlass avatar
till o med polisen tror att detta är fejk https://www.friatider.se/polisen-utr...ttelito-tortyr
Citera
2021-02-14, 13:38
Medlem
Snubben är trots allt dömd för mord men friad pga polisen klantade sig, under den utredningen måste han ha genomgått rättspsykiatrisk utredning, någon som sitter på vad den utredningen gav, han verkar inte vara xad iaf, men något fel i skallen är det ju uppenbarligen!
Citera
2021-02-14, 13:39
Medlem
Detta jag menar. Luktar fejk lång väg. Vem fan vill riskera ett fängelsestraff för denna amöba?
Citera
2021-02-14, 13:40
Medlem
Mer.info.007s avatar
Sexlek?, som spårat ur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in