2018-05-12, 12:01
Medlem
Vilka är de här ryska maffian hos Stsrtklar?
Citera
2018-05-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Var det inte det han gjorde efteråt? Tog ut pengarna från hennes kontot. Att han vet sin ex kod till kortet tycker jag verkligen inte känns långsökt. Han verkar ju ha utnyttjat hennes konto tidigare. Sen så vet även jag mitt ex kod då jag använde det ibland. Hon vet även min kod.

Visste inte att dom hade varit ihop, så hon var alltså hans ex. Trodde inte han var kapabel att ha flickvän, han verkar gravt störd. Men Anni* var ju inte heller fullt normal vad man fått höra.
Citera
2018-05-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Hur stor del av dessa är köpta följare då?

z
De har ja ingen aning om, menade inte att han hade tappat fakeföljare med mitt inlägg utan snarare att folk inte pallar följa honom nu när han satt inlåst :P Jag kan bara chansa om hur många köpta följare han har. Låt oss säga iaf 15k?
Citera
2018-05-12, 17:24
Medlem
Jag postade detta i tråden om mordet men tänkte att de kunde passa i skvallertråden också.
Abbe flyttade ifrån Göteborg till Stockholm efter att han golade ner några killar i en grov misshandel som han deltog i.

Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Ryktena om det som hände han i Göteborg är sant, han golade och då blev han misshandlad i ett garage, snart därefter flytta han till Stockholm och börja om på ny kula som "snapchat gangster".
https://youtu.be/xFIlLR8kQWE 1.05 och 4.10 nämner de Abbe om golningen.
Killen som rappar heter *lexander *ndersson R*mi *=a

Abbe dömdes till skyddstillsyn med samhällstjänst 140 timmar medans *leksander fick 1år och 6mån.

Här är domen som Abbe golade i Dom_2014-04-24.pdf

Flashbacktråd: 27-åring svårt skallskadad efter misshandel i Olskroken (GBG)
Göteborgsposten: http://www.gp.se/nyheter/....las-f%C3%B6r-grov-misshandel-1.454615
Citera
2018-05-12, 19:34
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
De har ja ingen aning om, menade inte att han hade tappat fakeföljare med mitt inlägg utan snarare att folk inte pallar följa honom nu när han satt inlåst :P Jag kan bara chansa om hur många köpta följare han har. Låt oss säga iaf 15k?
Tror det ät betydligt fler. Han gick ifrån ~60k till ~80k på bara någon vecka.

z
Citera
2018-05-13, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Jag postade detta i tråden om mordet men tänkte att de kunde passa i skvallertråden också.
Abbe flyttade ifrån Göteborg till Stockholm efter att han golade ner några killar i en grov misshandel som han deltog i.

Killen som rappar heter *lexander *ndersson R*mi *=a

Abbe dömdes till skyddstillsyn med samhällstjänst 140 timmar medans *leksander fick 1år och 6mån.

Här är domen som Abbe golade i Dom_2014-04-24.pdf

Flashbacktråd: 27-åring svårt skallskadad efter misshandel i Olskroken (GBG)
Göteborgsposten: http://www.gp.se/nyheter/....las-f%C3%B6r-grov-misshandel-1.454615

Han flyttade ju till Stockholm 2016. Så du menar att han golade ner några 2014 och väntade två år innan att flytta till sthlm? Tror inte han flyttade pga att han golade
Citera
2018-05-13, 10:15
Medlem
Elller så här dom 2014-04. Straff 1 år 6 mån bör bli 2016 dom kom ut. Sen vet inte jag om han flyttade pga det. För bör inte vara så svårt att hitta honom även i Sthlm. Att han levde ett liv han inte hade råd med är ju solklart. Lånade klockor o gå in i klockaffärer o ta bilder för folk skall tror man är rik. Betalt Audi S7 kontant som han sa, men varför var det då kreditköp ? Men kommer snart visa sig hur sjuk han var.
Citera
2018-05-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 555storm
Han flyttade ju till Stockholm 2016. Så du menar att han golade ner några 2014 och väntade två år innan att flytta till sthlm? Tror inte han flyttade pga att han golade
De avtjänade sitt straff först innan de kunde göra något åt det. Har vart tyst det senaste i tidningarna om mordet. Borde det inte komma ut någon mer information snart?
Senast redigerad av Jen1n1 2018-05-13 kl. 10:21.
Citera
2018-05-13, 10:19
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marc044
Elller så här dom 2014-04. Straff 1 år 6 mån bör bli 2016 dom kom ut. Sen vet inte jag om han flyttade pga det. För bör inte vara så svårt att hitta honom även i Sthlm. Att han levde ett liv han inte hade råd med är ju solklart. Lånade klockor o gå in i klockaffärer o ta bilder för folk skall tror man är rik. Betalt Audi S7 kontant som han sa, men varför var det då kreditköp ? Men kommer snart visa sig hur sjuk han var.

Ja alltså, får du en dom på 1 år och 6 månader så sitter du bara i ett år. 2/3 av straffen torde vara praxis, så nu vet du detta.
Citera
2018-05-13, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
De avtjänade sitt straff först innan de kunde göra något åt det. Har vart tyst det senaste i tidningarna om mordet. Borde det inte komma ut någon mer information snart?

Eller hur! Varit jäkligt tyst i media. Har nån sett Blattelitos facebook? Hahahah. Skadeglädjen är på högsta nivån.
Citera
2018-05-13, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BackFlash.N1njA.
Eller hur! Varit jäkligt tyst i media. Har nån sett Blattelitos facebook? Hahahah. Skadeglädjen är på högsta nivån.
Screenshots?
Citera
2018-05-13, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marc044
Allvar verkligen ett luftslott dock så spenderade han ändå mkt pengar ute på krogen samt på kläder. Visst inga vansinniga summor men lätt 5k i månaden vilket är mycket pengar om man inte har nån inkomst. Undra va han fick dem ifrån??? Hade han tagit ett blankolån eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in