2021-02-01, 02:39
Medlem
Rotmos1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listerlandet1
Det jag menat, det händer mer i denna tråden än vad som sker i verkligheten. Vad jag ser ifrån hans klipp på medier så lever han livet. Lever som om det vore hans sista dag. Exakt som en livsnjutare. Någon som sitter på hans nuvarande insta?

Manipulativ och kan tala för sin sak, då blir det som det blir, precis som med kvinnor som skickar fan mail till morddömda psykopater, brudarna älskar badboys, thats it
Citera
2021-02-01, 02:53
Bannlyst
Citat:
Det jag menat, det händer mer i denna tråden än vad som sker i verkligheten. Vad jag ser ifrån hans klipp på medier så lever han livet. Lever som om det vore hans sista dag. Exakt som en livsnjutare. Någon som sitter på hans nuvarande insta?
Herregud. Kallar du det där att leva livet? Vara hatad av hela Sveriges befolkning, åka runt i en bil över hela Sverige som en zigenare, försörja sig på kriminalitet, leva med ångest. Du verkar tycka att han lever livet bara för att han får lite daddy issue-brudar efter honom här och där...

Leva livet är att man har ett ordnat liv både socialt och ekonomiskt med bra familjeförhållanden. Plus att du slipper ångesten och brännmärkningen av samhället.

Jag är hellre en incel som spelar tv-spel om dagarna än att leva abbes liv.
Citera
2021-02-01, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Herregud. Kallar du det där att leva livet? Vara hatad av hela Sveriges befolkning, åka runt i en bil över hela Sverige som en zigenare, försörja sig på kriminalitet, leva med ångest. Du verkar tycka att han lever livet bara för att han får lite daddy issue-brudar efter honom här och där...

Leva livet är att man har ett ordnat liv både socialt och ekonomiskt med bra familjeförhållanden. Plus att du slipper ångesten och brännmärkningen av samhället.

Exakt! Jag skulle hellre suga av min egen farfar än att leva hans liv, helvete så outbildade och trångsinta dagens ungdom är, öppna ögonen för helvete! Och kläder? Dyra jackor? Majoriteten av det där klientelet habdlar kopior från Kina, finns shoppar som är som en vanlig hemsida typ, Gucci, Balmain osv alltid i topp. Undra varför? 😂
Citera
2021-02-01, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan

Bra inlägg, vem drömmer om ett liv där man kör bil på nätterna, har svårt att sova, inte ha någon fast bostad osv osv.
Citera
2021-02-01, 13:38
Medlem
NamnlosBarns avatar
Hur kan man tycka att han lever livet?
Hatat av hela Sverige
Aldrig kommer få ett jobb förutom svart kanske. Poliser , kronis m.m efter sig.
Noll kontakt med familjen
Kan bli dödad närsom.

Jag hade i hans situation. Försvunnit ur sociala medier. Ordna mitt liv tills myndigheterna har förtroende för mig, flyttat utomlands och börja om på nytt. Thailand eller nån annanstans där ingen kan få tag på honom.
Citera
2021-02-01, 15:35
Medlem
Hörde från en på puben att Abbe tydligen bor i ett zigenarläger är det sant?

Hans vita merca suv stod där utanför.
Citera
2021-02-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hörde från en på puben att Abbe tydligen bor i ett zigenarläger är det sant?

Hans vita merca suv stod där utanför.

Den senaste veckan har han åkt runt i en vit xc70, den hade han sist iaf xD
Citera
2021-02-01, 22:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Hur kan man tycka att han lever livet?
Hatat av hela Sverige
Aldrig kommer få ett jobb förutom svart kanske. Poliser , kronis m.m efter sig.
Noll kontakt med familjen
Kan bli dödad närsom.

Jag hade i hans situation. Försvunnit ur sociala medier. Ordna mitt liv tills myndigheterna har förtroende för mig, flyttat utomlands och börja om på nytt. Thailand eller nån annanstans där ingen kan få tag på honom.
Fattar inte heller. Hans framtid ser fruktansvärt mörk ut.
Citera
2021-02-02, 01:45
Bannlyst
Citat:

@abbeblattelito2.0 ?

Han går på frivården en gång i veckan för att pissa och ha kontaktsamtal.
Antingen måndagar eller fredagar kl 15 och framåt.
På brigadgatan i linköping.
Han går runt med svart mask, keps och luvan på så man ser inte att det är han vid första anblick
Jag vet att Linköpings frivårdskontor inte tekniskt sett är upptagningsområdet för västervik eller kalmar men abbe har önskat byta till linköping för att han är rädd att bli påhoppad av riktiga kriminella gång på gång varje gång han ska på kontaktsamtal.

Av det lilla jag hört så bor han i en håla i Kalmar därför att han har en hotbild sen tidigare och skyddad
identitet. Tekniskt sett är han utvandrad till barcelona men det är bara en eftersändningsadress

Han har inga vänner. Hans föräldrar och syskon hatar honom. Han har verkligen inga brushor som kommer ställa upp nästa gång han blir påhoppad
Vi behöver inte vänta länge heller. Det lär ske varannan vecka ifall denna nya trend håller i sig.
Såväl kurderna i Hjällbo som stampade på honom, somalierna som jagade honom med bil ut ur Tensta, och raggaren i Gamleby som nitade honom framför snuten, är nu en del av abbes vardag. När kurder,somalier,och svenskar jobbar mot samma mål.
Då är man verkligen illa omtyckt.
Senast redigerad av dic-tator 2021-02-02 kl. 01:58.
Citera
2021-02-02, 05:33
Medlem
Får panik på honom..

Han driver bara runt i bil hela tiden och rappar till riktigt riktigt riktigt dålig ghettomusik.

Snart kommer han inse att livet är kört. Det är bara en tidsfråga. I Sverige, är det kört för honom för all framtid. Utvandra är sista utvägen. Kanske hem till Irak igen? Men att stanna här kommer ADLDRIG att gå. Han kan inte syssla med kriminalitet, han kan inte få jobb, han kommer inte få ett svenssonliv, han kommer inte få riktiga vänner, han kommer inte kunna gå tillbaka till sin familj. ALLT ÄR KÖRT.

En mördare är alltid en mördare. Tiden förändrar inte sånt..
Citera
2021-02-02, 07:25
Medlem
Urinterapeuts avatar
Abbe tycks ha flyttat ut i bilen och lever på resande fot. Lägger bara upp tanklöst dravel bakom ratten om guzzar och galna följare.

Ser ut som att han går en mörk framtid till mötes vilken är glädjande.
Citera
2021-02-02, 09:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Abbe tycks ha flyttat ut i bilen och lever på resande fot. Lägger bara upp tanklöst dravel bakom ratten om guzzar och galna följare.

Ser ut som att han går en mörk framtid till mötes vilken är glädjande.

Ja han verkar bo i bilen nu, måste vara härligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in