2021-01-12, 21:52
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEWelry
Känner en tjej som var ihop med Abbe. Hon påstår att Abbe gillade att bli pullad med pek- och långfingret i arslet. Vet inte varför hon skulle ljuga om det. Spelar ju ingen större roll heller men tänkte bara säga det som kuriosa.

Är han bi?
Citera
2021-01-12, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Är han bi?
Han kanske fattade tycke för bananer på kåken.
Citera
2021-01-12, 22:41
Medlem
Han påstår sig ha en ny telefon men en väldigt gammal Swedbank applikation. Alla appar autouppdateras vid nyinstallation/återställning av telefon och gamla bankers appar SPECIELLT går inte att logga in på. Så han har så grov ångest att han måste få lite uppmärksamhet. Han brinner verkligen. Tänk alla vi sm(hat)artare, va bra vi har de. Gud vilken ärthjärna den lille pojken är.

Se mig se mig! -Abbe varje dag, varje timme.
Senast redigerad av highepoxy 2021-01-12 kl. 22:51.
Citera
2021-01-12, 23:05
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Han påstår sig ha en ny telefon men en väldigt gammal Swedbank applikation. Alla appar autouppdateras vid nyinstallation/återställning av telefon och gamla bankers appar SPECIELLT går inte att logga in på. Så han har så grov ångest att han måste få lite uppmärksamhet. Han brinner verkligen. Tänk alla vi sm(hat)artare, va bra vi har de. Gud vilken ärthjärna den lille pojken är.

Ja det är sjukt, varför lägga upp och visa hur ”mycket” pengar man har. Är väl totalt ointressant. Fast hans 13åriga fans tycker väl det är hur coolt som helst, därför han fortsätter.
Citera
2021-01-12, 23:08
Medlem
Citat:

Haha såg det också! Hahahaha. Helt rätt alla appar autouppdateras. Vilken jävla tabbe alltså. Tragisk pojke
Citera
2021-01-13, 00:04
Medlem
”Delar ut julklappar till hemlösa, 2016” snaps nu.

Vad kommer härnäst?

”Slog kvinnor sönder och samman, 2017”
”Mördade en ensamstående mamma”

Fan skärp dig och skaffa ett liv Abbe. Hur gammal är du?
Citera
2021-01-13, 00:20
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja det är sjukt, varför lägga upp och visa hur ”mycket” pengar man har. Är väl totalt ointressant. Fast hans 13åriga fans tycker väl det är hur coolt som helst, därför han fortsätter.

Det är flera år gamla skärmdumpar, minns när han la upp dem första gången.
Citera
2021-01-13, 00:25
Medlem
Att Abbe med hjärna liten som ett riskorn inte ser parallellen mellan fängelse och hemlösa.

Om du och dina jävla fiskmåsar till vänner INTE slog kvinnor tex och fick sitta i fängelset eller tyckte de va minsta coolt så hade ju pengarna kunnat gå till hemlösa. Istället måste pengarna gå till samhällets bottenskrap (dig i fängelset), ge dig själv en julklapp för du är under uteliggarna i social status som kvinnomördare och kvinnoboxare utan hem.
Senast redigerad av highepoxy 2021-01-13 kl. 00:37.
Citera
2021-01-13, 01:43
Medlem
daniels84s avatar
Intressant att se hur narcissism och ADHD mfl. ser ut i rörlig bild.
Kan säkert användas som studiematerial en dag.
Citera
2021-01-13, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Är han bi?

Stämmer han är Bisexuell
Han Fick HIV
Av en Gubbe för 7 år sen står det i hans papper
På kriminalvården.
Han gillar bli kn. Lad
Av äldre gubbar.
Citera
2021-01-13, 09:55
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Stämmer han är Bisexuell
Han Fick HIV
Av en Gubbe för 7 år sen står det i hans papper
På kriminalvården.
Han gillar bli kn. Lad
Av äldre gubbar.

Men än en gång...

Kan vi få detta bekräftat mer än "duuude, trust me"?
Citera
2021-01-13, 11:23
Medlem
XtraXs avatar
Lägger upp massa gamla klipp där han delar ut julklappar till hemlösa vad vill han han uppnå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in