2021-01-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Pissade hjältarna ifrån Hjällbo i sopans mun/ansikte eller var det på hans kläder?

Hoppas klipp på det också kommer.

Jag hoppas verkligen det. Men sånna klipp brukar läcka jävligt fort. Precis som det ryktet med att det fanns ett klipp när einar fick en dildo i anus. Kom aldrig upp klipp på det.
Citera
2021-01-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Om du hade varit läskunnig så hade du vetat att jag redan kommenterat saken före dig och länkat till allt.

De som får gå med svansen mellan benen är väl dessa 6-7 grabbar(Inklusive Tati?) som inte lyckades göra en skråma på Abbe trots att de var 6-7st mot 1.

Ingen hade varit gladare än jag om de hade lyckats men nu har de ju tyvärr bara skämt ut sig själva och lämnat Abbe helt oskadd. Nu har han dessutom mer luft än någonsin. Bra jobbat Tati och company!

Tati rör inte sånt smuts. Han skrattar och kollar på. Nu däremot kommer abbe få problem då han hånade tati i sin video.
Citera
2021-01-20, 14:45
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Bingo, du är tydligen inte lika dum som 98% i det här forumet som krigar på internet när abbe dödar annie men som skyddar honom nu när han får kuk för dom e konflikträdda 65-åriga svennar.

Lyssna noga, jag säger bara detta och om ni vägrar tro på det så skit i. Dom som pissar på, sparkar och rånar Abbe är 16-19 år gamla, det är INTE Hjällbos äldre och det var definitivt BARA en markering. Tati fick videon skickad t sig av sina yngre, han var alltså inte på plats. Tror ni inte att dom hade kunnat skära av honom öronen och sy dit två fotbollsmål istället? Ni ser dom här grabbarna som efterblivna när sanningen är att dom e mkt smartare än er. Dom gav abbe en omgång och visade Sverige ännu en gång att dom är bättre än Polismyndigheten på att skipa rättvisa. Ni är dummare än dom på tiktok om ni tror att dessa grabbar valfritt skulle ta på sig ett mord för detta. Knulla eran mamma ni som skriver annat, hans kedja är dessutom gjord i aluminium för er som undrar😂

Haha du driver va? Eller bara världens nolla som ser upp till dessa? Du följde säkert abbe innan han visade vem han egentligen var.
Citera
2021-01-20, 14:47
Medlem
XtraXs avatar
Har hans polare som han åkte ner med redan lämnat det sjunkande skeppet..
Citera
2021-01-20, 14:48
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Så jävla vidriga brudar som sitter och försvarar honom på Instagram och suger av hans virtuella kuk, skriver hjärtan och hur han är bäst, både svenska och invandrartjejer.

Vafan är det för jävla fel på er tjejer egentligen? Skäms för helvete.

Exempel på saker dom skriver:

"Abbe är bara en människa, det spelar ingen roll vad han gjort eller inte gjort"

"All kärlek till dig Abbe <3"
Det finns massor med kvinnfolk som har någon form av störning och samma klientel sitter sen och brevväxlar med mördare i fängelse. Dom kan gott ha det och beblandar dom sig med kraken Blattelito så får dom skylla sig själva. Jag höjer inte ens på ögonbrynen för dessa tokkärringar och tycker inte synd om "vänner" och älskarinnor när dom drabbas av kräket. Nästan så jag imponeras av hur ett äkta svin kan bli så beundrad.
Citera
2021-01-20, 15:23
Medlem
FoxHounds avatar
Hur lång tid tar det innan tati får tag i abbe?
Citera
2021-01-20, 15:27
Medlem
Jag vill höja ett varningens finger! Om det finns någon som har tänkt att åka till Hjällbo, tänk om och vänd omedelbart! - där smeker man kvinnomördare på kinden.

Det var lite gulligt att i klippet höra: ”hjällbo” vid upprepade tillfällen. Jag kan inte låta bli att fråga mig om detta var ett sätt att skämma ut sig.

Abbe hade platsat bra i det gänget!
Citera
2021-01-20, 15:36
Medlem
Motvilligt måste jag säga att Abbe går vinnaren ur situationen.
Citera
2021-01-20, 15:41
Medlem
Bara någon som inte kommer från Göteborg skulle påstå att Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund och Mölndal ligger i Göteborg (Mölndal gränsfall). Och alla vi som kommer från Göteborg hör att blatten absolut inte är härifrån. Så fake som han är borde han väl lärt sig härma dialekten vid detta laget.

Vill verkligen se denna killen lida ordentligt för att sedan dö. Lyckligtvis verkar det som att han håller på att ordna det själv nu. Funderar på att poppa lite popcorn och åka till Hjällbo och sitta i bilen med sätesvärme för att få bevittna det hela. Självklart kommer killen aldrig mer åka dit. Han försöker bara minimera skadorna. Sen vill han vara först med att säga att kedjan är fake så det inte blir pinsamt när grabbarna outar det. Tydligen har han ju den riktiga någon annanstans.
Citera
2021-01-20, 15:41
Medlem
Det ser inte ljust ut för Abbe efter detta och säkerligen inte efter hans två "Sanningen"-videos på Instagram.

Är jag den enda som inte förstår grejen med att han flashar guldkedjor och klockor på sina stories men erkänner nu att han går runt med fake för att Polisen och kronis är efter honom? Och typ att de som jumpa honom fick med sig en fakekedja, skulle han framstå som smart där eller vadå? Vad fan är poängen med att köpa massa dyra saker då, om de ens är hans? Han känns inte direkt som typen som medvetet investerar i guld.
Citera
2021-01-20, 16:07
Medlem
1754s avatar
Kan man följa denna idiot någonannastans än på Insta? Eller kan man titta anonymt? Jag vägrar ge han tittarsiffror och att han kan se mitt nick om jag skulle titta på hans storys.
Citera
2021-01-20, 16:10
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Han har fått en försmak av hur resten av hans liv kommer att vara. Herregud va hans narcissistiska jag skriker inombords att bli lite småknullad av barn. Hans video efter var pinsam rakt igenom, väx upp vuxna människa för i helvete. Ingen vill sno nåt av värde för en stackars hemlös zigenare så sluta tro det var syftet.

Jo exakt, man får väl hoppas/tro att han kommer få lida tills han slutligen avslutar sitt liv själv. Eventuellt tar sitt förnuft till fånga och går under jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in