2021-01-20, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ja, hittills pekar väl allt på att det skulle vara fake.

Dessutom när vissa videos har texten "Lak sho brushan lägg till "XXXX" på snap för hela videon"

Allt för uppmärksamhet och följare.

Skulle snarare säga tvärtom, det mesta pekar på att det är på riktigt.

Videon är uppladdad av en känd kriminell som sannolikt inte skulle bemöda sig med att fejka detta.

Hade det varit fejk hade Abbe som lägger ut 10000 videos per dag dementerat det hela direkt.
Nu vågar han inte detta med tanke på vem som ligger bakom.

Att snorungar på Instagram försöker få följare genom att reposta videon förstår jag inte hur det skulle påverka autentiteten av videon.

Svårt att säga till hundra procent men det verkar vara legit.
Citera
2021-01-20, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44

Videon är uppladdad av en känd kriminell som sannolikt inte skulle bemöda sig med att fejka detta.

Hade det varit fejk hade Abbe som lägger ut 10000 videos per dag dementerat det hela direkt.

Att snorungar på Instagram försöker få följare genom att reposta videon förstår jag inte hur det skulle påverka autentiteten av videon.

Chansen att en lågbegåvad kriminell apa som Tati skulle fejka detta för uppmärksamhet och följare anser jag vara väldigt hög. Du kan ju fundera på varför inte ansiktet filmas. Ingen skulle vara gladare än jag om det faktiskt stämde men risken är väldigt låg att detta är på riktigt.
Citera
2021-01-20, 00:34
Medlem
Citat:

En fråga gällande den enligt mig tvivelaktiga filmen. Det beskrivs som att blattelito fick stryk för att hade tagid bilder. Finns det någon bättre förklaring på det ?

Hade han fotat folk från Ali khan, eller i närheten av någon form av en plats där folk brukar langa som kände sig nojjiga ?
Citera
2021-01-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RC3
En fråga gällande den enligt mig tvivelaktiga filmen. Det beskrivs som att blattelito fick stryk för att hade tagid bilder. Finns det någon bättre förklaring på det ?

Hade han fotat folk från Ali khan, eller i närheten av någon form av en plats där folk brukar langa som kände sig nojjiga ?

Han åker runt bland olika förorter och filmar/fotar för att skapa en bild av att han känner folk.

Det skapar en irritation hos människor vars hela identitet kretsar kring sin postkod.

Lägg till att han inte precis är omtyckt sen tidigare.
Citera
2021-01-20, 00:39
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
Fake!
Garanterat fake.
Det är 100%äkta
Citera
2021-01-20, 00:42
Medlem
Citat:
Han åker runt bland olika förorter och filmar/fotar för att skapa en bild av att han känner folk.

Det skapar en irritation hos människor vars hela identitet kretsar kring sin postkod.

Lägg till att han inte precis är omtyckt sen tidigare.

Okej, det var iallafall en bra förklaring.
Vet att ganska många skulla kunna lacka ur för en sådan sak.
Sen är han kanske inte så överdrivet omtyckt heller med tankle på det som gällde hans förflutna osv.
Citera
2021-01-20, 01:09
Medlem
PaoloRobertos avatar
Hjällbo är nog farligaste platsen i Sverige. Tror videon e äkta.
Citera
2021-01-20, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Det är 100%äkta
Fick ett PM skickat till mig där någon säger sig sett den fullständiga videon på närmare två och en halv minut som innehåller både det ena och andra som nämnts i tråden. Videon skall tydligen kunna hittas under #abbeblattelito på Instagram - om den finns där nu eller om den skulle dyka upp sägs det inget om.

Har ingen aning om sanningshalten i det ovan, men skulle det vara falskt lär det visa sig rätt omgående.
Citera
2021-01-20, 01:24
Medlem
Biznizmanns avatar
Videon är äkta.
1. Man ser abbes tatueringar på handen.
2.Tati skulle inte lägga upp något fake.
3. Abbe skulle dementerar detta direkt om det var fejk så som han gjort andra gånger.
Fanns videon förut också när han blev jagad i Uppsala som han också ignorerade helt.
Citera
2021-01-20, 01:27
Medlem
NoelBabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Fick ett PM skickat till mig där någon säger sig sett den fullständiga videon på närmare två och en halv minut som innehåller både det ena och andra som nämnts i tråden. Videon skall tydligen kunna hittas under #abbeblattelito på Instagram - om den finns där nu eller om den skulle dyka upp sägs det inget om.

Har ingen aning om sanningshalten i det ovan, men skulle det vara falskt lär det visa sig rätt omgående.
Det finns ingenting nytt under #abbeblattelito, allt som fanns har redan länkats här.
Citera
2021-01-20, 01:27
Medlem
Smaka pisset gott din lilla golråtta? Mer kommer
Citera
2021-01-20, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RC3
Okej, det var iallafall en bra förklaring.
Vet att ganska många skulla kunna lacka ur för en sådan sak.
Sen är han kanske inte så överdrivet omtyckt heller med tankle på det som gällde hans förflutna osv.

Han åkte runt i olika förorter i Sverige efter han släpptes och la upp på sociala medier. Det var ett biljag i Tensta för någon månad sedan, tensta grabbar va efter honom men han ringde dit polisen så de lämna honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in