2021-01-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Det är sannerligen en gåta. Jag tycker att highepoxys inlägg verkar korrekt och har inget att invända mot Blattelitos förutspådda framtidsutsikter. Det är svårt att förstå vad som driver vissa tjejer och kvinnor när de faller för kriminella och kåkfarare som i många fall har kvinnomisshandel i sitt bagage. Den tjej som vill ha några framtidsutsikter med tanke på trygg tillvaro och bildande av familj bör inte välja Blattelito. Det kan han aldrig någonsin erbjuda. Men det verkar som att en hel del tjejer tycker det är spännande med män som inte går till sitt lagerjobb dagligen eller kör Postnords pakettransporter för en skitlön. När Blattelito viftar med 500-lappar framför mobilkameran så ger han intryck av att kunna lösa sin tillvaro ändå och han är lite känd i vissa kretsar och det attraherar vissa.

Som sagt, om det är NÅGON som är seriös så är de endera 12-14 år, har funktionsvariationer eller är narkomaner. Ingen är något att skryta om och de ger Abbe ångest också för han vet det.

Alla som Abbe egentligen vill ha är för smarta och vet att han är utfattig och hemlös.

Det glädjer mig något så enormt eftersom jag vet hur ont de gör i honom.

Och kom ihåg att om Abbe hittat en hatare - så har hittat någon som är smartare.
Senast redigerad av highepoxy 2021-01-01 kl. 11:54.
Citera
2021-01-01, 11:59
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Att säga och argumentera att han är oskyldig är lika lågbegåvat som att vara förintelseförnekare.

Det håller jag med om.
Citera
2021-01-01, 12:36
Bannlyst
Har någon sett honom på gatorna? Var befinner han sig i nuläget? Har han nys om flashbacktråden? Tror ni han överlever 2021?
Citera
2021-01-01, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lauritsen
Har någon sett honom på gatorna? Var befinner han sig i nuläget? Har han nys om flashbacktråden? Tror ni han överlever 2021?
Ja han vet om flashbacktråden då han har svarat på inlägg här flera gånger via sin story.
Citera
2021-01-01, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Ja han vet om flashbacktråden då han har svarat på inlägg här flera gånger via sin story.

Tror du han överlever 2021? Vad kommer han leva på?
Citera
2021-01-01, 12:59
Medlem
Abbe Blatteliten (liten blatte) - har han körkort?

Skall man ha körkort när man drogar?

Vad har han för bil?

Finns det pengar till bensin skatt försäkring mm?

Går den inte sönder o rep skall betalas?

Har han socialbidrag/bostadsbidrag eller förtidspension?

Dvs vad lever han av o hur bra lever han på det?
Citera
2021-01-01, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Abbe Blatteliten (liten blatte) - har han körkort?

Skall man ha körkort när man drogar?

Vad har han för bil?

Finns det pengar till bensin skatt försäkring mm?

Går den inte sönder o rep skall betalas?

Har han socialbidrag/bostadsbidrag eller förtidspension?

Dvs vad lever han av o hur bra lever han på det?

Tror inte de som hotar honom på Instagram gör slag i saken. Han skrattar åt de just nu på gatorna i Stockholm och Göteborg i nuläget och lever livet som en kung. Vad gör ni flashbackare åt detta faktum när han skrattar och lever livet som en kung?
Citera
2021-01-01, 13:25
Medlem
Citat:
Tror inte de som hotar honom på Instagram gör slag i saken. Han skrattar åt de just nu på gatorna i Stockholm och Göteborg i nuläget och lever livet som en kung. Vad gör ni flashbackare åt detta faktum när han skrattar och lever livet som en kung?

Lever som en kung? Du verkar inte va könsmogen om det är definitionen för dig att leva som en kung...
Citera
2021-01-01, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Lever som en kung? Du verkar inte va könsmogen om det är definitionen för dig att leva som en kung...

Baserat på det man sett av klippen (tror varken du eller jag känner honom) och kan hänvisa till annat;

Vifta med tusenlappar och femhundringar, ha allas blickar riktade emot sig. Han gör vad han vill, när han vill. Med vem han vill. Utifrån de klipp man sett på honom efter att han blev utsläppt. D.v.s precis samma sak som han gjorde innan han åkte in. Tolkar du dessa klipp annorlunda?
Citera
2021-01-01, 13:31
Medlem
Citat:
Baserat på det man sett av klippen (tror varken du eller jag känner honom) och kan hänvisa till annat;

Vifta med tusenlappar och femhundringar, ha allas blickar riktade emot sig. Han gör vad han vill, när han vill. Med vem han vill. Utifrån de klipp man sett på honom efter att han blev utsläppt. D.v.s precis samma sak som han gjorde innan han åkte in. Tolkar du dessa klipp annorlunda?

För mig är man inte kung om man har nån 500ing, är hemlös och grovt ångestriden. Han lever som romer med andra ord och de är inte kungar någonstans.
Citera
2021-01-01, 13:36
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2
Han verkar vara en riktig idiot.. Han brukar gå in i klockbutiker för att ta bilder på äkta klockor men själv så använder han fake.

Vem fan är denna Sebastian? Han verkar ta hur mycket skit som helst från Abbe.

Verkar han vara en riktig idiot? 🤔 Han är en stor feg jävla idiot.
Citera
2021-01-01, 13:44
Medlem
Citat:
Tror du han överlever 2021? Vad kommer han leva på?
Överlever 2021 gör han nog. Dock är det ju ändå ganska troligt att han inte blir så långlivad med tanke på hans livsstil. Angående vad han lever på så är jag jävligt osäker faktiskt... Vad är det ens han lever på just nu? Kan ju inte vara bidragspengar med tanke på vad han köper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in