Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Det är sannerligen en gåta. Jag tycker att highepoxys inlägg verkar korrekt och har inget att invända mot Blattelitos förutspådda framtidsutsikter. Det är svårt att förstå vad som driver vissa tjejer och kvinnor när de faller för kriminella och kåkfarare som i många fall har kvinnomisshandel i sitt bagage. Den tjej som vill ha några framtidsutsikter med tanke på trygg tillvaro och bildande av familj bör inte välja Blattelito. Det kan han aldrig någonsin erbjuda. Men det verkar som att en hel del tjejer tycker det är spännande med män som inte går till sitt lagerjobb dagligen eller kör Postnords pakettransporter för en skitlön. När Blattelito viftar med 500-lappar framför mobilkameran så ger han intryck av att kunna lösa sin tillvaro ändå och han är lite känd i vissa kretsar och det attraherar vissa.
Som sagt, om det är NÅGON som är seriös så är de endera 12-14 år, har funktionsvariationer eller är narkomaner. Ingen är något att skryta om och de ger Abbe ångest också för han vet det.
Alla som Abbe egentligen vill ha är för smarta och vet att han är utfattig och hemlös.
Det glädjer mig något så enormt eftersom jag vet hur ont de gör i honom.
Och kom ihåg att om Abbe hittat en hatare - så har hittat någon som är smartare.