2020-11-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Var hittar du dessa tjejer? Jag har enbart sett tjejer som näthatar honom. Han var ju tvungen att ta bort ett inlägg från fb för att det fick så mycket hat. Typ 1000 stycken rena hatkommentarer och säkert 60 procent, minst av de som skrev var ju kvinnor.

Haha, på hans sida på facebook tex, alla skärmdumpar där tjejer skickat allt möjligt till honom. Så det finns massor massor överallt
Citera
2020-11-15, 21:59
Medlem
Citat:
Var hittar du dessa tjejer? Jag har enbart sett tjejer som näthatar honom. Han var ju tvungen att ta bort ett inlägg från fb för att det fick så mycket hat. Typ 1000 stycken rena hatkommentarer och säkert 60 procent, minst av de som skrev var ju kvinnor.

Det är väl inget nytt? Det verkar vara något vissa kvinnor tänder på, män som sitter inne för bland annat mord får ofta mycket kvinnor efter sig som vill inleda en relation. Det får helt säkert Abbe också, han kan nog välja och vraka precis som han vill.
Senast redigerad av Silentrunner 2020-11-15 kl. 22:03.
Citera
2020-11-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det är väl inget nytt? Det verkar vara något vissa kvinnor tänder på, män som sitter inne för bland annat mord får ofta mycket kvinnor efter sig som vill inleda en relation. Helt säkert Abbe också.
Ja jag vet, men det är ju inte vilka kvinnor som helst direkt utan specialfall diagnoser, psykiska sjukdomar o.s.v.
Jag ville bara nyansera bilden av att den inavlade autistvarelsen skulle ha någon form av fanbase eller liknande. De allra flesta kvinnor och män verkar hata Blattelito, han är Sveriges kanske mest hatade person just nu. Just nu alltså, snart kommer han glömmas bort av gemene man och förmodligen dö av en överdos, eller självmord eller efter bråk med fel person eller något liknande inom loppet av ett par år.
Citera
2020-11-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ja jag vet, men det är ju inte vilka kvinnor som helst direkt utan specialfall diagnoser, psykiska sjukdomar o.s.v.
Jag ville bara nyansera bilden av att den inavlade autistvarelsen skulle ha någon form av fanbase eller liknande. De allra flesta kvinnor och män verkar hata Blattelito, han är Sveriges kanske mest hatade person just nu. Just nu alltså, snart kommer han glömmas bort av gemene man och förmodligen dö av en överdos, eller självmord eller efter bråk med fel person eller något liknande inom loppet av ett par år.

Folk ger honom vad han vill ha, vilket är uppmärksamhet. Hat är också en form av uppmärksamhet. Han skulle nog må mycket sämre om folk inte skrev något alls åt/om honom. Han får nog även mycket kvinnor som är helt friska på pappret.
Citera
2020-11-15, 23:26
Medlem
Citat:

Ja men jag har ju knappast skrivit någonstans att ALLA tjejer gillar honom. Givetvis så hatar de FLESTA honom men det är fortfarande en pinsam stor del som verkar avguda idioten
Citera
2020-11-15, 23:51
Bannlyst
Någon som sparade hela liven som han hade på instagram? Han verkar ha tagit bort den.
Citera
2020-11-16, 00:33
Medlem
"ABBE BLATTELITO VISAR DOKUMENT! POLISEN PÅ HAN IGEN! RADERADE STORYS"

https://www.youtube.com/watch?v=PBKT1K517UY

"Abbe Blattelito LIVE efter han blivit utsläppt"

https://www.youtube.com/watch?v=xNCQn9YG3LU
Citera
2020-11-16, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Verkar ju som att tjejerna gillar mördare mer än ordinära män

Nej, det är bara vrak till tjejer som gillar idioter. Finns massor av bra tjejer där ute men att sitta och gnälla på fb är bara patetiskt.

Som sagt, tjejer som gillar typer som Abbe är ett bevis på stor osäkerhet hos dom. Mao, dom är inget att ha ändå. Den dagen dom förstår vad ett förhållande innebär så ryker hans typ direkt.
Citera
2020-11-16, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Nej, det är bara vrak till tjejer som gillar idioter. Finns massor av bra tjejer där ute men att sitta och gnälla på fb är bara patetiskt.

Som sagt, tjejer som gillar typer som Abbe är ett bevis på stor osäkerhet hos dom. Mao, dom är inget att ha ändå. Den dagen dom förstår vad ett förhållande innebär så ryker hans typ direkt.

Har sett upp emot 100 000 som delat och gillat hennes inlägg, han är såklart mestadels hatad, bara white trash horor och små blattar som tycker han är cool som skriker och leker tuff o säger brap brap osv.
Citera
2020-11-16, 09:17
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
"ABBE BLATTELITO VISAR DOKUMENT! POLISEN PÅ HAN IGEN! RADERADE STORYS"

https://www.youtube.com/watch?v=PBKT1K517UY

"Abbe Blattelito LIVE efter han blivit utsläppt"

https://www.youtube.com/watch?v=xNCQn9YG3LU

Han höll på att försäga sig om att han mörda Annie, men kom på sig och började garva istället. Jävla idiot. Aldrig hatat ngn mer än honom. Mördare!! (05.20 på första länken för den som vill se)
Senast redigerad av SmygarBerit 2020-11-16 kl. 09:19. Anledning: Vill lägga till vart man hittar det.
Citera
2020-11-16, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Har sett upp emot 100 000 som delat och gillat hennes inlägg, han är såklart mestadels hatad, bara white trash horor och små blattar som tycker han är cool som skriker och leker tuff o säger brap brap osv.

100 000? Måste du verkligen överdriva? Och sen tror jag att dem tjejerna som hatar honom gillar säkert honom i smyg
Sen finns det några heta white trash brudar också som jag inte hade tackat nej till även om dem är ingenting att ha
Citera
2020-11-16, 13:56
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Sant, det är ju en tickande bomb.

Vad lever han ens på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto