2018-04-02, 03:38
Bannlyst
Vad har abbe för bakgrund? Växte han upp i fosterfamilj?
varför kan andreas/startklar aldrig äga en krog i sitt namn?
Det verkar uppenbart att han har en andel i oak 1 i norsborg

Vem är denna fantastiska kock på oak1 kallad Emil, som svingar en påse gräs framför snuten och skriker "Fuck Aina" för att i nästa klipp bli gripen.
Citera
2018-04-02, 03:47
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Vad har abbe för bakgrund? Växte han upp i fosterfamilj?
varför kan andreas/startklar aldrig äga en krog i sitt namn?
Det verkar uppenbart att han har en andel i oak 1 i norsborg

Vem är denna fantastiska kock på oak1 kallad Emil, som svingar en påse gräs framför snuten och skriker "Fuck Aina" för att i nästa klipp bli gripen.
Äkta gjort ändå.

z
Citera
2018-04-10, 15:28
Medlem
drozboxs avatar
hahhah vad coola ni grabbar är som länkar hans personliga info pro ratsit elite dragon slayer hackers
Citera
2018-04-10, 15:32
Medlem
drozboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Nej. Han är ingen B-kändis. Han är en luffare som folk endast vet vem det är pga hans extremt idiotiska klipp. Jag kan också köpa följare på instagram om du ska påstå att han har många följare.

Vad är din poäng? försöker du övertyga oss att han är en luffare? en luffare som har betydligt mer pengar än förmodligen oss alla.. Och vad gör han? Säljer mello? Vad gör du? jobba/plugga 8 till 4 varje dag? Han tjänar nog mer än vad du gör en hel dag på bara en timme.
Citera
2018-04-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drozbox
Vad är din poäng? försöker du övertyga oss att han är en luffare? en luffare som har betydligt mer pengar än förmodligen oss alla.. Och vad gör han? Säljer mello? Vad gör du? jobba/plugga 8 till 4 varje dag? Han tjänar nog mer än vad du gör en hel dag på bara en timme.
Klart man tjänar mer än någon som pluggar. Enligt andra här så tjänar ju Abbe nu pengar på något som är olagligt"men inte så seriöst enligt lagen," (han reklamerar bara), det är ju olagligt preparat. Vem som helst kan ju till exempel ta risken att smuggla droger och "tjäna" lika mycket som Abbe.

Handlar mer om moral? Finns väl en anledning till att melanotan är olagligt, skadar ju säkert på något sätt. Tror majoriteten har mer respekt för folk som pluggar än nån turk som reklamerar melanotan för tonåringar och tjänar PARA på det
Citera
2018-04-10, 15:51
Medlem
Riktig luffare. Nej han tjänar inte mycket pengar. Han lånar till allt. Precis som alla svennar när de köper ny soffa, resa eller bil. Om en snar framtid så gråter han ut och hans fasad krackelerar.
Citera
2018-04-10, 17:52
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Blev du öm om tårna nu?

z
Citera
2018-04-10, 18:25
Medlem
Citat:

haha amen lol du verkar ha väldigt dålig koll på hur mycket pengar man egentligen tjänar på att sälja mello... Visst han tjänar säkert helt ok på mellot för att göra så lite. Men du får de att låta som att han drar in 100k i månaden vilket är BS.
Citera
2018-04-12, 03:57
Medlem
kukflashs avatar
Tror inte han tjänar speciellt mycket på att sälja mello.. nu visar han en rolex och säger att det är hans egna men har egentligen lånat av en annan kille..
Undrar vad det är för möten han är på som alltid är så framgångsrika. AA?
Citera
2018-04-12, 07:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Tror inte han tjänar speciellt mycket på att sälja mello.. nu visar han en rolex och säger att det är hans egna men har egentligen lånat av en annan kille..

Jag har gjort en sammanställning. Korkade Abbe brukade snapa påsar med Mello som skulle ut till kund. Aldrig mer än 2000kr om dagen vilket ger 60 tusen svart varje månad.

Långt ifrån såna pengar där han kan köp en hublot .

Han är fejk så det lyser om det.
Citera
2018-04-12, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arboga-Conny
Jag har gjort en sammanställning. Korkade Abbe brukade snapa påsar med Mello som skulle ut till kund. Aldrig mer än 2000kr om dagen vilket ger 60 tusen svart varje månad.

AA, dessutom så är de förmodligen inte ens han som har sidan. Skulle tippa på att dem är tre stycken minst som ska dela på kakan. Abbe funkar som sponsring till sidan och drar alltså in minst. Men visst de enkla pengar för att göra så lite.

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Asså undrar, va folket som han lånat alla prylar av tänker? Att ingen bara kommenterar typ de min klocka, min bil osv..

Även jag är nyfiken på dessa businessluncherna och affärsmötena. Vad diskuteras egentligen
Citera
2018-04-12, 14:20
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arboga-Conny

Är det såpass ändå? Han lägger alltid upp samma personer som köpt hans mello... Max 4-5 stycken.
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
AA, dessutom så är de förmodligen inte ens han som har sidan. Skulle tippa på att dem är tre stycken minst som ska dela på kakan. Abbe funkar som sponsring till sidan och drar alltså in minst. Men visst de enkla pengar för att göra så lite.

Asså undrar, va folket som han lånat alla prylar av tänker? Att ingen bara kommenterar typ de min klocka, min bil osv..

Även jag är nyfiken på dessa businessluncherna och affärsmötena. Vad diskuteras egentligen
Jag tänker affärsmöte som ett möte med fina luncher, välklädd, fräsch osv.
Han dyker upp med tatueringar i ansiktet och fejkade märkeskläder och lånade klockor. Det är förmodligen en pizzeria som dom träffas på och diskuterar hur man blir rik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in