2018-01-30, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Du kan skrika "Jag har rätt att göra detta! Jag har! Jag har!" så mycket du vill medans N'gumba, José och Massoud karvar upp dig som en julskinka. Rättighetstuggandet fungerar inte när man har att göra med svartmusk och negrer. Vad är det med detta som är så svårt att förstå?

Svenskarnas främsta problem är att de flesta är för dumma och/eller för okunniga för att överleva i det nya svartingsverige. Sådana som du som aktivt motarbetar alla försök till folkupplysning hjälper inte direkt till att göra situationen bättre. Varför följer du inte ditt eget råd och gör något jävligt dumt som du har rätt till så att blattarna får en chans att sanera dig från genpoolen?

Jag besitter ingen brist i att förstå. Jag menar på att man skall peka på problemet istället för att faktiskt normalisera det, vilket du gör.
Citera
2018-01-30, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Kan det vara H*ng ? Han syns ofta på Babel och stämmer in på beskrivningen. Även Mekki stämmer in när jag tänker efter.
Står det i beskrivningen att det var en asiat? Hade ju känts som en självklarhet att skriva att det var en asiatisk man om det nu var en asiat som slog till då det hade underlättat för polisen i utredningen.

Förresten, ni som kastar skit på korta människor bara för GM är runt 175: ni suger kuk och är i klass med amerikanska negrer. Era fula missbildade hitler älskare
Senast redigerad av Breakinglegs 2018-01-30 kl. 01:21.
Citera
2018-01-30, 01:20
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Inget ställe jag har direkt varit på men anar oråd, direkt eftersom en MAN uppenbarligen inte har några helst problem med att ge sig på en kvinna sexuellt och avsluta det hela med en fin misshandel..

Att det dessutom händer i Malmö, en stad fullt med själv-importerade fredsälskande judehatare från muslimska Mellanösterns bästa skräpmänniskor som gillar bidrag är föga förvånande.. Givetvis vill dom styrande korrumperade politikerna inte ens ta i det hela med tång utan kommer att säga att det hela bara är en slump. Anmälningsbenägenheten har ökat, i övrigt är allt normal i Malmö som tar emot miljarder varje år för att hålla invandrarcirkusen flytande..

Ta bort Bidragen till dom "nya" Svenskarna så får vi se vad som händer.. Då har Löfven rätt.. Sätt in militär med rätt att skjuta..

Vad ska den lokala kriminella göra då? Kasta en handgranat och få tio tillbaka?

Slutligen, till alla kvinnor. Bojkotta allt det där skräpet som behandlar er som skit..
Senast redigerad av Ober-sturm-bahn-fuhrer 2018-01-30 kl. 01:22.
Citera
2018-01-30, 02:48
Medlem
HRTs avatar
Med 10 års erfarenhet som vaktchef på nattklubbar (visserligen 8-10) år sedan. Kan jag säga att jag endast 4 gånger varit med om att en tjej som avvisat en kille blir slagen.
Det var alltid (utlänningar) och värsta misshandeln där en tjej i 20 års åldern fick näsbenet avslaget och satt i en blod pöl på golvet. Killen som blev avvisad sa jävla svenne hora, och då svarade hon jävla blatte. Tur var dock att vi fick aset och motstånd gjorde han så det var en störtdykning i golvet och det gjorde ont hela vägen ut till polisbilen.
Dock körde han en snyft historia i rätten o klarade sig undan fängelsestraff.

OBS! att avvisade killar slängt käft och åkt ut har hänt alla möjliga nationaliteter. Men aldrig sett en (Svensk) slå en avvisande tjej.
Citera
2018-01-30, 03:00
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
175 cm lång? Garanterat en svensk. Medellängden för babbar är väl 160?

Medellängden för män i MENA-länderna brukar väl ligga någonstans på 164-174 cm beroende vilket land vi talar om. I Sverige är medellängden runt 181,5 cm.
Citera
2018-01-30, 03:17
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Med 10 års erfarenhet som vaktchef på nattklubbar (visserligen 8-10) år sedan. Kan jag säga att jag endast 4 gånger varit med om att en tjej som avvisat en kille blir slagen.
Det var alltid (utlänningar) och värsta misshandeln där en tjej i 20 års åldern fick näsbenet avslaget och satt i en blod pöl på golvet. Killen som blev avvisad sa jävla svenne hora, och då svarade hon jävla blatte. Tur var dock att vi fick aset och motstånd gjorde han så det var en störtdykning i golvet och det gjorde ont hela vägen ut till polisbilen.

OBS! att avvisade killar slängt käft och åkt ut har hänt alla möjliga nationaliteter. Men aldrig sett en (Svensk) slå en avvisande tjej.

Jo, det är ett vanligare beteende hos vissa etniska män. Det är det även rätt sannolikt en man av någon av dessa etniciteter även den här gången. Utöver erfarenheten av vilka som oftast slår kvinnor ute, så talar även resten av det omvittnade beteendet för det (vi talar inte om sannolikheten för att en etnisk svensk man börjar tafsa direkt, eller lappar till en kvinna, utan sannolikheten för kombinationen av dessa två beteenden). Likaså signalementet om längd och hårfärg. Samt det enkla faktum att det skedde i Malmö.

Skulle man lyckas samla ihop ett tillräckligt stort antal liknande fall, så går det säkert även hitta en etniskt svensk man som förövare. Men det är knappast den sannolika profilen på GM i det här fallet. Hur stor andel av Babels klientel består ens av vita män? Någon som vet?
Citera
2018-01-30, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT

Vad var hans snyfthistoria?

___

Babel drabbades väl nyligen av ett sprängdåd? Känns ju inte som bästa valet av klubb. Tänk om bomben nästa gång briserar medan det är folk i lokalen?

Suck, svenska unga tjejer. Festa festa festa mångkultur mångkultur mångkultur. Jag känner med dem eftersom de blivit hjärntvättade och eftersom jag ofta känner medlidande, men samtidigt så vad kan man göra? Om de vill göra usla val får de det
Citera
2018-01-30, 03:43
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Vad var hans snyfthistoria?

___

Babel drabbades väl nyligen av ett sprängdåd? Känns ju inte som bästa valet av klubb. Tänk om bomben nästa gång briserar medan det är folk i lokalen?

Suck, svenska unga tjejer. Festa festa festa mångkultur mångkultur mångkultur. Jag känner med dem eftersom de blivit hjärntvättade och eftersom jag ofta känner medlidande, men samtidigt så vad kan man göra? Om de vill göra usla val får de det

Svar på snyfthistoria..
Att han skickade hem pengar till sina sjuka mamma i Somalia, (vilket inte kunde styrkas i rätten) och han behövde jobba o inte sitta i fängelse. Hon fick en struntsumma för kränkning under 10 000.
O han fick dagsböter.

Tyvärr får man inget idag fick själv ryggen söndersparkad i ett annat fall och opererades senare dock grep vi båda. Jag fick en livslång ryggvärk han 1 månad i fängelse den andre fotboja och jag 6120
Varför 120? jo kostnaden på akuten. 3000 vardera för kränkning och inget för sveda o värk.
Citera
2018-01-30, 04:16
Medlem
Nu är inte jag någon expert på blod, men är blodet verkligen äkta på hennes bilder? Det är lite svårt att se men jag ser inga sår eller märken. Vart har blodet kommit ifrån om hela hennes ansikte, hals och bröst är nerblodade? Sen så har en stor del av blodet redat torkat rejält, så mycket att det har bildats sprickor och ränder. Varför står hon utanför och inte inne på sjukhuset? Ambulanser brukar ju vara snabba att komma, och då brukar ju sjukvårdarna plåstra om en del på plats innan man åker till sjukhuset. Det ser ut som någon har hällt teaterblod över hennes ansikte. Jag har klätt ut mig till zombie vid ett par halloweenfester förut och då hällde jag teaterblod över mitt sminkade ansikte, och då såg jag ungefär ut som henne. Någon på hennes facebook påstår ochså att det är teaterblod.
Citera
2018-01-30, 04:17
Medlem
PeterNosters avatar
Tips till polisen: Det kan finnas fingeravtryck på flaskan/glasbitarna. Om inte så hade han handskar.
Om glas inte finns kvar så sopades de snabbt upp av bekanta till MGM, just saying.
Citera
2018-01-30, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Nu är inte jag någon expert på blod, men är blodet verkligen äkta på hennes bilder? Det är lite svårt att se men jag ser inga sår eller märken. Vart har blodet kommit ifrån om hela hennes ansikte, hals och bröst är nerblodade? Sen så har en stor del av blodet redat torkat rejält, så mycket att det har bildats sprickor och ränder. Varför står hon utanför och inte inne på sjukhuset? Ambulanser brukar ju vara snabba att komma, och då brukar ju sjukvårdarna plåstra om en del på plats innan man åker till sjukhuset. Det ser ut som någon har hällt teaterblod över hennes ansikte. Jag har klätt ut mig till zombie vid ett par halloweenfester förut och då hällde jag teaterblod över mitt sminkade ansikte, och då såg jag ungefär ut som henne. Någon på hennes facebook påstår ochså att det är teaterblod.

Man blöder ju faktiskt även från mindre sår, 4-12 stygn. Men det är inte livshotande. Men blodigt blir det när man blöder.

Testa att slänga en deciliter mjölk i köket med något som färgar det rött. Det ut som en plats där slakt har skett, men helt ofarligt.

Gärningshenen ska såklart ha några piskrapp, en avhugen hand så att den förstår att den begått ett brott. Med samhällstjänst förstår inte djuret att man bör rätta sig till hur man för sig i ett civiliserat samhälle.
Citera
2018-01-30, 04:58
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian

Bilderna där luktar synnerligen fejk. Som sagt, inga synliga sår någonstans. Märkligt är det iaf. Just nu känns det ej så trovärdigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in