2018-01-25, 15:03
Medlem
Hej, jag undrar hur man (p smidigaste sttet) frakta en 55 tums led tv i bilen? Strckan r ca 5 mil. Tv:n r i originalkartong, oppnad.

Undrar dessutom om man kan lgga den ner eller mste man ha den stendes?
Citera
2018-01-25, 15:05
Medlem
Inga problem att lgga den, om det finns plats fr det. Det r bara plasma som inte fick frvaras annat n stende vad jag vet.
Citera
2018-01-25, 15:08
Medlem
Fotbollspucks avatar
Smidigaste sttet r att bestlla hemkrning, second smidigaste sttet r att slnga in den i sin kombi och ka hem.
Citera
2018-01-25, 15:13
Medlem
Bonnatorps avatar
55 tum i kartong r inga problem att klmma in stendes i bakstet p mnga bilar, men vid 60+ tum kan det brja bli klurigt.
Det kan dremot hnda att den mste st p golvet, d kan det vara bra att ha med en banankartong + ett hopknvlat tcke att stadga upp den med.

Nyare teveapparater ska g att frakta liggandes, men rekommenderar inte det om det r dligt sktt vg ngon del av strckan. D fr du dessutom ta det extra piano i farthinder.
Citera
2018-01-25, 15:13
Medlem
AX64s avatar
r den i kartong s kan du skert spnna den p taket den korta strckan till och med, svida det inte r -20 grader dr du rkar befinna dig.
Citera
2018-01-25, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willeman18
Hej, jag undrar hur man (p smidigaste sttet) frakta en 55 tums led tv i bilen? Strckan r ca 5 mil. Tv:n r i originalkartong, oppnad.

Undrar dessutom om man kan lgga den ner eller mste man ha den stendes?

Jag tryckte in min TV tvrs ver i bakstet, har barnstol som va del av uppstttningen, sedan bara ngra kuddar och ev. filt fr att stabilisera. Men som sagt innan, det gr bra att lgga ner svida inget annat anges.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in