Citat:
Ursprungligen postat av
Cameltotem
Ursäktar om jag har postat denna fråga lite fel men hittade inget mer lämpligt ställe.
Varför känns det som en scen ur "pretty woman" varje gång man går in i en dyrare butik, t ex en dyrare klockbutik eller vilken annan dyrare butik.
Jag klär mig propert och gör inget ohyfsat, ändå så är servicen helt värdelös. Man får blickar direkt när man går in och får knappt ett hej. Ställer man frågor så är det korta och spydiga i svaren som de vill att man ska lämna direkt.
När jag går in i en dyrare butik förväntar jag mig om något BÄTTRE service och inte sämre än vanliga butiker. Det sjuka är att åker man utomlands till USA eller övriga Europa får man genast utmärkt service och blir behandlad som kunglighet.
Vilka jävla kunder förväntar de sig, jag kommer in i snygg rock, en kavaj som kostar 10 lax och välputsade skor och ändå blir behandlad som något jävla slödder.
Så jäkla trött på Svenska butiker, ska börja säga att det är dålig service framöver om jag upplever det mer.
anledningen till detta är att man inte fått sitt jobb på meriter uan vem man blivit påknullad av eller sugit. Om man blir anställ på meriter så vet man vad det kostar i slit att få sitt jobb. Därför är det skillnad mellan den servicen du upplever utomlands och i Sverige. Därför ska du inte handla i Sverige, du ska handla till ett lägre pris och där du blir uppsjattad som kund och du ska aldrig handla där det jobbar svartingar, muslimer eller där man har zigenare sittandes utanför butiken. De med låg intelligens ska få känna på att det svider till.