2018-01-24, 02:15
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
ofredade möjligtvis uppseendeväckande beteende vet i fan är inte jurist men jag vet att varken poppers eller sexuella handlingar på allmän plats är lagligt går någon förbi och ser honom runka kan han bli anmäld för sexuellt ofredande

du kan väl ändå inte tro att detta är lagligt?

han begår flera brottsliga handlingar

Så du menar att alla de här människorna som du säger ser honom snuska sig på offentlig plats skiter i att säga till hos ansvariga för gymmet? Eller är det ansvariga som skiter i att anmäla, vilket de i så fall har skyldighet att göra?

Eller är det så att han gör det när ingen är i närheten, vilket inte faller under "förargelseväckande beteende"?

Vad tror du, smartskalle?
Citera
2018-01-24, 02:20
Medlem
Citat:
han måste verkligen vara en jubel idiot blev helt paff när han verkade tro att det är lagligt att bara ställa sig o runka lite var man vill

Umeå min vän, Umeå. Horribla tankar som frodas där uppe.
Citera
2018-01-24, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Så du menar att alla de här människorna som du säger ser honom snuska sig på offentlig plats skiter i att säga till hos ansvariga för gymmet? Eller är det ansvariga som skiter i att anmäla, vilket de i så fall har skyldighet att göra?

Eller är det så att han gör det när ingen är i närheten, vilket inte faller under "förargelseväckande beteende"?

Vad tror du, smartskalle?

ser ingen de anmäler ingen de men fortfarande ett brott

mördar du någon och ingen ser eller hör har du fortfarande begått en brottslig handling idiot
Citera
2018-01-24, 02:21
Medlem
Jimmie Åkesson får passa sig! Var det inte just J.B som skapade en minidebatt just efter SD:s Riksdagsinträde genom att påstå:

- Han (Jimmie) som är så söt!

Passa dig Jimmie! För en sådan där måste man ha ryggen fri.

För övrigt har J.B inte stått att känna igen i de senaste sändningarna. Sett ut som f-n! Sett ut som han inte har sovit på flera dagar. Ruffsigt hår, orakad etc.
Citera
2018-01-24, 02:23
Bannlyst
Citat:
ser ingen de anmäler ingen de men fortfarande ett brott

mördar du någon och ingen ser eller hör har du fortfarande begått en brottslig handling idiot

att folk skiter i o anmäla kan ju ha o göra med att man inser hur lönlöst det är, polisen utreder inte mord och våldtäkter idag, så hur i helvete skulle de kunna prioritera en man som runkar på offentlig plats
Citera
2018-01-24, 03:30
Medlem
Denna tråd verkar ha lockat fram bajsbögens hela pedofilvänkrets till försvar för homofilen. Självklart kan man inte kombinera sådana offentliga vedervärdiga perversa handlingar med att arbeta på skattefinansierad mediakanal. Den högljudda samling sjuka äckel som försvarat pederasten i denna tråd utgör en försvinnande liten del ute i samhället tack och lov. Självklart ska han sparkas, punkt slut.
Citera
2018-01-24, 03:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akvarius
Denna tråd verkar ha lockat fram bajsbögens hela pedofilvänkrets till försvar för homofilen. Självklart kan man inte kombinera sådana offentliga vedervärdiga perversa handlingar med att arbeta på skattefinansierad mediakanal. Den högljudda samling sjuka äckel som försvarat pederasten i denna tråd utgör en försvinnande liten del ute i samhället tack och lov. Självklart ska han sparkas, punkt slut.

personligen har jag inget emot homosexuella, tycker i övrigt att all sexuell aktivitet kan ske i de privata inte på allmän plats

det som förvånar mig mest i tråden är att folk tycks tro att det är lagligt att bara ställa sig mitt i de offentliga rummet och runka
Citera
2018-01-24, 03:53
Medlem
Citat:
personligen har jag inget emot homosexuella, tycker i övrigt att all sexuell aktivitet kan ske i de privata inte på allmän plats

det som förvånar mig mest i tråden är att folk tycks tro att det är lagligt att bara ställa sig mitt i de offentliga rummet och runka

Anser också att det enda skulle ha varit på allmän plats, - blir man påkommen är det väl blotteri men om man inte blir påkommen, är det verkligen ett brott?
Citera
2018-01-24, 04:06
Medlem
Har aldrig hört talas om denna SVT profil. Men alltså hade han inte kunnat sköta detta lite snyggare, att ta med ansiktet är ju så jävla dumt. Har inget emot sexvideor, homosexuella mm, men kom igen inte fasiken vill man se nyhetsuppläsaren i SVT ha sex med diverse snubbar eller tjejer för den delen heller. Skulle inte kunna tänka på annat om jag sen såg han läsa upp nyheterna haha.
https://xhamster.com/videos/playing-...my-ass-7497104
Vad luktar han på ca 20:44?

Såg nu att någon skrivit vad det är, poppers
Senast redigerad av Tordonser 2018-01-24 kl. 04:10.
Citera
2018-01-24, 04:06
Medlem
KavliBaconosts avatar
Detta är en av få gånger flashbacks rubriker inte hypear/baitar något mer än va de är, utan helt jävla tvärtom. De sugs och rids dildos och grejer, dra åt helvete.

Sjukt att han är så öppen med det. Kan inte va svinrädd att tappa jobbet då SVT lär ju sparka han såfort detta uppdagas, som bara kan ha varit en tidsfråga när man gör såna saker.
Citera
2018-01-24, 04:07
Medlem
Eiinnds avatar
Har någon tipsat horpressen ännu? Bra morgonläsning.
Citera
2018-01-24, 04:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Detta är en helt otroligt rolig bild! Vad fan sysslar karln med?! Haha! Det måste bli sparken direkt från SVT!

hahahahahah detta är faktiskt fruktansvärt roligt den där bilden där han knullar sig själv med en dildo på någon bänk är också komisk

med detta sagt låt dåren jobba kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in