Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-06-02, 16:57
  #13
Medlem
Utividavardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Verkar som att tutorialen har filtrerat många. Kollar man recensioner på Steam så är det 72% för ALLA recensioner, om man dock kollar folk som har spelat 10 timmar eller mer så ligger det plötsligt på 87%.

Japp orkar man sig förbi tutorialen som du sa.. så öppnar spelet upp sig och blir ett roligt spel. Inget mästerverk men roligt. Har lirat ungefär 30 timmar nu och knappt rört main questet. För mig är det en 6/10.
Citera
2021-06-04, 22:36
  #14
Medlem
bringeroflights avatar
Detta är riktigt bra och enkelt tidsfördriv. Mycket att göra men klart det blir lite repetitivt med tiden. Spelar på normalt men det är ganska lätt. Det svåraste är när man ska hoppa och trycka i sekvens som visas på skärmen men strider är enkla och man behöver inte uppgradera utrustningen hela tiden för att hänga med. Gulliga karaktärer men inget riktigt djup på de man möter så man blir inte känslomässigt berörd. Känns inte som om man behöver vara så noga vid upplevling utan bara att ta något man känner för, kanske mer noga på svårt. Jag har kört mycket på luck vilket fungerar bra.
Citera
2021-06-06, 19:33
  #15
Medlem
Tycker spelet är bra, men lite dryga konversationer.
Varje gång man pinkar på en my teleport så ska den öppna kartan, aningen onödigt.

Kör som psi, satsar nästan allt på vitality och intellect och equippar främst gear med kinetic energy, gör rätt hyffsad skada med krafterna.
Citera
2021-06-08, 07:33
  #16
Medlem
bringeroflights avatar
Jag har bara köpt levitera som magisk kraft men vet inte om den fungerar riktigt. Den enda nytta jag ser med den är om det går att flyga upp istället för att hoppa och klättra på de gula punkterna men det lyckas aldrig för mig. Kanske jag missar hur man stiger i sin levitering så det blir ganska meningslöst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback