2018-01-21, 19:32
Medlem
Har ni några tips för hur man behåller sin sexualitet och prioriterar sin njutning högt i livet utan att det går ut över respekten för andra och sig själv?

Hur ser man till att inte "agera ut" sin upphetsning men forfarande ha den kvar?

Främst vill jag ha tips från andra som hanterar tvångsmässigt onanerande (men även tips när det gäller att hantera en hög sexdrift).

Någon som är beroende av att onanera som kan svara på hur man ser till att hålla det för sig själv? Och inte känna något behov av att göra det så fort det finns möjlighet bara för att det har gått ett tag sedan...

Någon som är hypersexuell dvs har en hög sexdrift och hur hanterar du det?

Om du känner igen dig på något sätt kan du gärna skriva något om det också.

För att börja. Jag kommer mest skriva om att jag har problem med att jag runkar väldigt mycket och att jag är som en tickande bomb och känner att jag bara måste runka ibland. Du kanske tror att jag inte får ligga? Jag har sex då och då och har haft två relationer som har varat i 2 år och en som har varat i 1 år. Vi har såklart knullat regelbundet under relationens gång men såhär är det... Det är inte varje dag som man har sex med sin partner. Och i mitt fall max 2 gånger per dag i sådana fall. I mitt fall. Och det räcker ofta inte för mig så då får jag runka också. Eftersom att jag oftast inte har sex så kan jag runka jättemycket ganska ofta.

Men det är inte upphetsningen som är mitt problem främst utan det är självkontrollen.

Min story:

Började väl när jag var en pojke på elva år och fick min första utlösning.

Det var så skönt att det förändrade mitt liv.

Började runka flera gånger varje dag.

Jag var inte nöjd annars.

När jag inte får X-antal utlösningar per dag så kan jag bli lite väl desperat på ett sätt som kan bli lite "för mycket", det är väl mitt problem.

Går i perioder det där med hur "beroende jag är av utlösningar". Ibland räcker två utlösningar per dag men ofta så blir jag frustrerad om jag inte får fyra-fem stycken. Andra gånger är jag sexuellt omättlig och är upphetsad oavsett hur många gånger jag når klimax känns det som. Då har jag ibland sensationer i ollonet konstant vissa dagar som kittlar så att det känns skönt och retar en så att man blir sexuellt frustrerad. Vissa perioder då jag är såpass sugen kan jag få utlösning ganska många gånger per dag - upp till sexton stycken gånger är det mesta som jag har sprutat på en dag det senaste året.

Finns säkert många killar som känner igen sig, iallafall till viss del.

Första gången det blev ett problem med min upphetsning och mitt tvångsmässiga behov att få utlösningar var när jag var en pojke på elva år som gick i femman i mellanstadiet. Satt i baksätet och hade föräldrarna i framsätet. Var väl en tre timmar tills vi skulle komma fram till de vi skulle hälsa på. Tänkte gå in på deras toalett och runka lite snabbt när vi kom fram. Tiden gick och jag blev mer och mer otålig. Tillslut kunde jag inte stå emot längre utan bara sket i allt och började runka i baksätet. Fick såklart en tillsägelse så jag slutade. Men då hade jag redan börjat och avbrutit så man var ju teasad nu också så efter några minuter så blev det att jag inte pallade mer och runkade ändå. Skämdes såklart efteråt och det fick mig att bli negativt inställd till min sexuella upphetsning.

Har också problem med att sluta onanera när jag har börjat och blir påkommen. Jag ska bara avsluta och så är det. Det kan kännas dåligt i bröstet och magen att jag fortsätter runka i vissa situationer men bara det känns skönt på snoppen så bara fortsätter jag. Idiot som man är.

En annan gång så var jag i samma hus som en tjejkompis och jag hade precis börjat runka och hon kom in i rummet och ville prata med mig. Jag såg till att runka utanpå kalsongerna för att hon inte skulle behöva se mitt könsorgan. Vi skulle kolla en film också. Hon försökte prata med mig men jag kunde mest stöna tillbaka och jag sa till henne sedan att jag skulle gå in i ett annat rum och komma där för jag ville inte att hon skulle se mig spruta. Det hade varit så fel bara så jag gick in i ett annat rum och avslutade. Det var bland det skönaste jag har varit med om men det var också en av de mest ovärda saker jag har gjort. Hon tog en taxi hem, sedan dess har vi inte setts.

En annan gång som jag blivit påkommen och borde avbrutit var när min partner kom hem. Vi hade bråkat och hade inte sex just den perioden på grund av det förresten. Så då skulle det "pratas ut" men jag hade blue balls så jag fortsatte. Eller ja, jag försökte sluta och började runka igen och försökte sluta och började runka igen innan jag kände att jag inte gillar att jag är en dålig människa men att jag verkligen måste få komma.

Sa till och med "förlåt men jag kan inte sluta" och "det är lite förnedrande att vara såhär desperat". Det var förnedrande att sitta där och runka och det kändes som sagt dåligt i bröstet och magen att man gjorde det vid helt fel tillfälle men det kändes skönt i snoppen och jag fick spruta - mitt problem är att det kör över ett fåtal gånger i mitt liv men det kan vara några gånger för mycket.
Har även liksom fått något slags "free pass" att runka ibland av några killkompisar för att jag har frågat. I passagerarsätet när jag blev skjutsad av en polare i centrala Stockholm t.ex. Runkade på tågtoaletten men det var någon snubbe som bankade på dörren under tiden, han verkade extremt desperat och bankade på dörren och sa massa saker men tillslut så kissade han på sig eller något, sa att han fick vänta för att jag runkade genom dörren men han la inte av - så han störde mig. Sedan när jag kom fram och han skulle skjutsa mig så berättade jag historian för min kompis och fick avsluta i bilen.

Har runkat i soffan medan kompisen kollade Youtubevideos för att jag sa att jag "var så jävla kåt" och han sa att det fick väl vara okey. Så jag gjorde det liksom.

Gjorde det på en gata mellan en skog och ett villaområde "på kul" med en kompis som var full som tyckte det var askul. Men egentligen var jag bara kåt och tog fram den ur gylfen och drog en runk medan vi gick en promenad. Först var det väl ett skämt men han bad mig sluta för att det var för risky, det fanns en massa hus där men nä jag ville fortsätta. Det var lite galet att satsa på att spruta till i farten ner på asfalten när man går någonstans.

Det har blivit en del andra olämpliga gånger som jag har onanerat. Har runkat i en skidlift (var själv i en sittlift), under en filt på ett flygplan (och det är inte okey, jag står inte för det!).
Var rätt full med en kompis som är några år yngre och han erkände att han också var sjukt kåt när vi gick mot någon fest så vi gick till slutet av gatan och ställde oss och runkade, vi blev upptäckta efter ett tag men det var ingen som brydde sig särskilt mycket.

Har även haft sex på ställen där jag inte borde ha knullat. I en buske vid en affär, satte på en jag träffade på psyk när jag var inlagd - personal kom in och såg endel men akten avslutades, har knullat på en skateramp, har såklart gjort klassikern att jag har knullat i ett rum med massa andra människor, har blivit avsugen i soffan mitt i vardagsrummet när den som sög migs föräldrar gick runt i huset, har gått en promenad på två kilometer kanske genom ett villaområde och en brud höll ett grepp om min erigerade snopp under tiden vi gick mitt igenom ett villaområde, blivit avsugen på en strand på kvällen när det kom ett gäng ungdomar och såg att det hände sexuella saker på bara några meters avstånd.

Det är liksom väldigt olikt mig men det krävs inte många snedsteg för att det ska bli fel. Tänk om polisen skulle se till exempel. Det skulle knäcka mitt självförtroende. Jag är lite lågmäld och introvert i grunden med en testad hög intelligens. Men blir jag kåt så agerar jag ut. Skulle inte skada någon annan men skulle kunna lätt knulla någon som druckit för mycket mitt i en nattklubb eller framför någon villig i soffan framför deras föräldrar igen om själva sexdriften är på en hög nivå just då.

Jag är inte exhibitionist riktigt, tror jag - jag tror inte att det är mitt problem. Vill väl inte runka inför andra känner jag. Eller jag gör gärna det om jag är med en öppen person och känner att jag behöver men jag ser helst att de bara ser det som något naturligt. Har visat snoppen för några tjejkompisar som ville se den men annars så har jag inte gjort något exhibitionistiskt. Annars så handlar det mest om att kåtheten tar över hämningarna.

Jag vill inte hämma mig på något sätt utan vill fortfarande vara en sexuell varelse, men hur ser jag till att inte bli ett 40-årigt pervo om (ganska många) år?

Finns det sätt att behålla sin sexualitet men att inte vara liksom allt eller inget?

En liten anekdot. Under mina mest sexuella perioder så kan mina testiklar svälla upp och bli 11cm långa och väldigt grova. Det är väl en 50-70% större än normalstorlek tror jag? Vet någon vad det beror på? Testiklarna producerar ju spermier och testosteron. Har läst att stora pungkulor kan hänga ihop med höga halter av könshormoner och att hormoner som testosteron kan göra en sexuellt upphetsad. Studier visar att när chimpanshanar utsätts för många promiskuösa honor så växer deras testiklar för att förbereda för ökad sexuell aktivitet. När mina pungkulor blir extremt stora - kan det förklara min upphetsning som blir så stark? Att jag får mycket könshormoner och behöver tömma ofta liksom?
Senast redigerad av flowhunter 2018-01-21 kl. 20:01.
Citera
2018-01-21, 20:53
Medlem
Gubbmagens avatar
Sluta med droger/alkohol och sök professionell hjälp. Du behöver hjälp med dina tvångstankar och ditt bruk av droger. Inte förrän dess kommer du att få ordning på ditt problem. Du har seriösa problem med tvångstankar som de facto är svåra att hantera och ta sig ur på egen hand. Omöjligt med droger inblandat. Lycka till.
Citera
2018-01-21, 22:26
Medlem
Brukar du köra Runkebulle oxå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här