Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-21, 02:09
  #1
Medlem
Nkpgisits avatar
God kväll gott folk!
Här kommer nog den mest dummaste frågan, men är det någon som har testat att inta en cannabinoid intravenöst?
Isåfall hur var det? Kan tänka mig att man blir riktigt svängd. Men det är nog förjävla svårt att dosera också? Har du erfarenhet? Dela gärna med dig isåfall
Citera
2018-01-21, 09:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
God kväll gott folk!
Här kommer nog den mest dummaste frågan, men är det någon som har testat att inta en cannabinoid intravenöst?
Isåfall hur var det? Kan tänka mig att man blir riktigt svängd. Men det är nog förjävla svårt att dosera också? Har du erfarenhet? Dela gärna med dig isåfall

Dom flesta cannabinoider behöver aceton för att lösa upp sig, och det vill du inte ha in i blodomloppet.
Citera
2018-01-21, 18:09
  #3
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Dom flesta cannabinoider behöver aceton för att lösa upp sig, och det vill du inte ha in i blodomloppet.
Detta. De jag testat har varken löst sig i vatten eller etanol. Med andra ord, de går inte att skjuta.

Snälla, gör inte detta! Jag tror att du om du gör det begår du ditt livs största, och sista, misstag!
Citera
2018-02-05, 20:05
  #4
Medlem
tjackknugens avatar
Fubben körde jag IV samt oralt.
Citera
2018-02-12, 20:54
  #5
Avstängd
JWH-210 och CP47,497 injicerades flitigt i Kalix när de cannabinoiderna fanns tillgängliga.

Det var bara i början folk gjorde mixar. Sen började dom äta pulvret och till sist köpte de verktyg och började panga i sig skiten i armen.

Läskigt tyckte jag. Härligt rus sa dom!
Citera
2018-02-19, 08:01
  #6
Medlem
Zot^s avatar
Låter ganska onödigt. Det slår ju hårt om man röker det ändå tycker jag, dock finns det väl alltid några som vill ta det nästa nivå...
Citera
2018-03-11, 15:01
  #7
Medlem
Nej fy fan! Bara att läsa tanken slog mig hårt.
Citera
2018-06-03, 12:07
  #8
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Dom flesta cannabinoider behöver aceton för att lösa upp sig, och det vill du inte ha in i blodomloppet.
Ändå finns aceton redan där bildat av kroppen Google it
Citera
2018-06-03, 20:42
  #9
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Ändå finns aceton redan där bildat av kroppen Google it

Aceton som bildas vid förbränning osv kan nog inte riktigt jämföras med att injicera kemiskt ren aceton i blodomloppet.

Det är kanske inga stora mängder ni planerar IVa men när man vet hur frätande aceton är på många ämnen så vet jag inte om blodkärlen osv skulle gilla det hur lite det än är.
Citera
2018-06-06, 21:15
  #10
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Haha nä var ett autistiskt reaktionssvar när jag kopplade ihop om att det pratades blodomlopp och aceton.
Klart det är så ytterst små koncentrationer som bildas i kroppen, särskillt sett i om att man jämföra med att iv:a ren aceton så är det inget man självklart pangar i sig om du inte vill spela roulette kanske dödligt kanske skönt rus?
Vem här ger säkert vad en halvmeter baceton känns i venen?
Nä men allvarligt försök få tag på läkarsprit testa lös om det inte löses med såpass ren alkohol är inte IV meningen testade nån jwh några gånger rätt skönt faktiskt men som sagt det spelar på opiatreceotorer märker man vid både IV och mest på atn av noider tycker jag
Citera
2018-08-10, 14:58
  #11
Medlem
ChemicalGirls avatar
Hört att någon kille skjutit något sånt för ett par år sen. Han blev rejält bäng. Så på något sätt går det väl att lösa, sen så kan det vara olika löslighet för olika. Men inget man ska göra om man inte vill bli hjärnskadad. Syntetiska cannabioider är dem värsta RCna som finns vad det gäller biverkningarna som man inte känner till.
Citera
2020-06-03, 16:12
  #12
Medlem
mr.138s avatar
Så, sista inlägget var från 2018, så sedan dess lär väl en del junkies hunnit med att köra allt möjligt rc skit iv. Jag är nyfiken i vad som händer om man injicerar typ 0,05 i venen på någon stackare? Sett hur fucked up dom blir av att röka skiten, så vad händer om dom får det iv?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback