2018-01-19, 19:34
Medlem
Katzyns avatar
Min erfarenhet är att stay-ups lätt går sönder om man ska rulla runt i sänghalmen med dem. Kanske om man köper riktigt dyra sorter att det inte händer lika lätt, men då måste man ju å andra sidan köpa dyra sorter. Så frågan är väl, betalar han för detta?
Citera
2018-01-19, 21:00
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schumpeter1
Har visat honom men han drar inlägg likt dina till sin fördel

Då är det märkligt om du enbart måste klä upp dig, jag klär GÄRNA upp mig, för jag vet att det uppskattas, men jag blir förvisso påsatt ändå, med eller utan kläder

Hoppas det löser sig, tråkigt om du känner dig oattraktiv..
Citera
2018-01-20, 06:14
Medlem
Sovietdoges avatar
Ja skulle säga att det låter nästan lite som du pratar om mig däremot så har det aldrig varit en sån grej som gör att man inte kan komma
Det är lite mer så att underkläder på något sätt triggar en till 100% direkt medans det går att komma till den nivån utan också fast det krävs längre tid(Om du nu inte är helt sinnes attraktiv i mina ögon)

Jag tror att antingen e han väldigt porr skadad, extremt fast på sin fetish eller så ljuger han om sin attraktion mot dig
Citera
2018-01-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sovietdoge
Ja skulle säga att det låter nästan lite som du pratar om mig däremot så har det aldrig varit en sån grej som gör att man inte kan komma
Det är lite mer så att underkläder på något sätt triggar en till 100% direkt medans det går att komma till den nivån utan också fast det krävs längre tid(Om du nu inte är helt sinnes attraktiv i mina ögon)

Jag tror att antingen e han väldigt porr skadad, extremt fast på sin fetish eller så ljuger han om sin attraktion mot dig

Ja men jag kan köpa att man gillar det men till en viss gräns.. Definitivt porrskadad.
Det bör inte vara fel på attraktionen men vem är jag att uttala mig om det. Aldrig varit med om att någon funnit mig oattraktiv, utan att låta för självgod
Citera
2018-01-20, 15:38
Medlem
Ziayas avatar
Jag tycker att det låter kasst, och det gör det för att det är ett krav från honom men nåt du inte känner dig bekväm med. Detta kan ju inte hålla i längden och låter porrskadat.

Om ni både behövde det för att gå igång, visst, men nu kräver han att du klär dig som en porrbrud för att tända till. Stört och jobbigt för dig.

Min nuv. tjej hade sagt adjö snabbt om jag började begära högklackat vid knull. Fan vad obekvämt och opraktiskt. Du är nog rätt ung som går med på det.
Citera
2018-01-20, 20:46
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Är detta normalt? Borde han inte uppskatta mig som jag är? Detta är ovanligt för mig då mina tidigare killar endast velat ha mig naken. Det är alltså helt omöjligt för han om jag inte har på detta enligt ovan.

Är du obekväm med det får du kanske leta efter en ny kille. En del personer har ganska specifika önskemål i sängen som är svåra att vara utan. Det kan även gälla tjejer.
Citera
2018-01-20, 21:54
Medlem
Citat:
Har en fråga till er killar framförallt,

Min kille kan inte ''komma'' om jag inte har klackskor och sexiga underkläder. Definition av sexiga underkläder är framförallt stay-ups men även korsetter och dylikt.

Är detta normalt? Borde han inte uppskatta mig som jag är? Detta är ovanligt för mig då mina tidigare killar endast velat ha mig naken. Det är alltså helt omöjligt för han om jag inte har på detta enligt ovan.

Så vad säger ni?

Jag tror han uppskattar dig precis som du är men han går helt enkelt igång på sexiga underkläder och behöver det för att bli riktigt kåt. Visst, jag kan förstå om du tycker det känns konstigt att varje gång behöva klä på dig dessa men försök också förstå hur mycket det betyder för honom.

Att dina tidigare killar hellre sett dig naken säger bara att vi killar tänder på olika och vissa gillar underkläder mer än andra. Jag hör till kategorin som gillar det men jag kräver inte det och speciellt inte varje gång. Men jag tänder mer på att se min kvinna i sexiga underkläder än att se henne helt naken. Varför kanske du undrar, ja det är säkert porr relaterat till en viss del men jag tror också det handlar om att kvinnan klär upp sig i det mest kvinnliga och feminina som finns och gör sig fin för mannen. Detta eggar mig nåt enormt och jag tror din kille känner likadant.

Om du känner att det är för besvärligt så kanske ett partnerbyte är att överväga?
Citera
2018-01-20, 22:43
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
En del personer har ganska specifika önskemål i sängen som är svåra att vara utan.

Det vanliga kring just "önskemål" tycker jag är att det är något man kan "önska" att få ibland. Att ge och få är ju viktiga delar av ett fungerande sexliv. Men blir det istället en tvångsgrej där den ena sidan ständigt måste göra något småkonstigt så är det inte normalt - tycker jag.

Om jag skulle träffa en tjej som krävde att jag t ex skulle bära polisuniform varje gång det skulle bli sex så skulle jag med stor sannolikhet sluta träffa denna person.
Citera
2018-01-20, 23:01
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Det vanliga kring just "önskemål" tycker jag är att det är något man kan "önska" att få ibland. Att ge och få är ju viktiga delar av ett fungerande sexliv. Men blir det istället en tvångsgrej där den ena sidan ständigt måste göra något småkonstigt så är det inte normalt - tycker jag.

Om jag skulle träffa en tjej som krävde att jag t ex skulle bära polisuniform varje gång det skulle bli sex så skulle jag med stor sannolikhet sluta träffa denna person.

Jo det är ju klart. Att ha stay ups och spets-bh ser jag inte som en väldigt stor uppoffring, men pallar man inte ha det varje gång så lär inte relationen funka så bra.
Citera
2018-01-20, 23:14
Medlem
Citat:
Har en fråga till er killar framförallt,

Min kille kan inte ''komma'' om jag inte har klackskor och sexiga underkläder. Definition av sexiga underkläder är framförallt stay-ups men även korsetter och dylikt.

Så vad säger ni?

Märkligt! Visst kan fetischer vara en turn on men att han inte skulle finna dej det minsta upphetsande när du är helt naken är ju lite oroväckande.
Citera
2018-01-20, 23:48
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Att ha stay ups och spets-bh ser jag inte som en väldigt stor uppoffring, men pallar man inte ha det varje gång så lär inte relationen funka så bra.

Kanske ingen enorm uppoffring, bara för mig låter det konstigt och trist om hon alltid skulle behöva trava iväg för att byta om innan det går att genomföra ett samlag.

Och definitivt märkligt att inte överhuvudtaget kunna få utlösning med "bara" sin nakna kvinna.
Citera
2018-03-15, 13:46
Medlem
Hur länge har ni varit tillsammans?
När uppstod det här problemet kring hans "besatthet" kring underkläderna och klackarna?
Hur mår ert förhållande i övrigt?
Kan det vara så att han bara ljuger om att inte kunna komma (idiot i så fall), eller känns det som att problemet är på riktigt?

Rent spontant tycker jag det låter som om han är porrskadad, alternativt har en fått skev bild av sexualitet av annan anledning.

En gång i tiden kände jag lite av samma behov av avancerat sex. I mitt fall tror jag det handlade om porrberoende och kass självkänsla. Och ett behov av att lämna verkligheten och fly in i någon slags fantasivärld. Som ett behov att flytta fokus från sig själv.

Inga fel med att spexa till sexet - men i min värld är det fel ände att börja i om vanligt vanilj aldrig(?) har fungerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in