Citat:
Ursprungligen postat av
schumpeter1
Har en fråga till er killar framförallt,
Min kille kan inte ''komma'' om jag inte har klackskor och sexiga underkläder. Definition av sexiga underkläder är framförallt stay-ups men även korsetter och dylikt.
Är detta normalt? Borde han inte uppskatta mig som jag är? Detta är ovanligt för mig då mina tidigare killar endast velat ha mig naken. Det är alltså helt omöjligt för han om jag inte har på detta enligt ovan.
Så vad säger ni?
Jag tror han uppskattar dig precis som du är men han går helt enkelt igång på sexiga underkläder och behöver det för att bli riktigt kåt. Visst, jag kan förstå om du tycker det känns konstigt att varje gång behöva klä på dig dessa men försök också förstå hur mycket det betyder för honom.
Att dina tidigare killar hellre sett dig naken säger bara att vi killar tänder på olika och vissa gillar underkläder mer än andra. Jag hör till kategorin som gillar det men jag kräver inte det och speciellt inte varje gång. Men jag tänder mer på att se min kvinna i sexiga underkläder än att se henne helt naken. Varför kanske du undrar, ja det är säkert porr relaterat till en viss del men jag tror också det handlar om att kvinnan klär upp sig i det mest kvinnliga och feminina som finns och gör sig fin för mannen. Detta eggar mig nåt enormt och jag tror din kille känner likadant.
Om du känner att det är för besvärligt så kanske ett partnerbyte är att överväga?