2018-01-18, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Hur går det till rent praktiskt när det drar ihop sig till samlag? Går du och hämtar utrustningen och sätter på allt innan?

I princip så, ja. Jag vet nu mer att det är ett måste för honom så det är lika bra att bara hämta och sätta på det direkt. Skulle jag inte göra det, går det inte för honom och då måste någon av oss ändå kila och hämta det förr eller senare.
Citera
2018-01-18, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schumpeter1
I wish, efter allt man får utstå
Dessvärre inte..

Ser du inte möjligheterna här?
Citera
2018-01-18, 23:54
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
I princip så, ja. Jag vet nu mer att det är ett måste för honom så det är lika bra att bara hämta och sätta på det direkt.

Det låter ju som en smula av det spontana försvinner ja..
Citera
2018-01-19, 01:13
Avslutad
någon gång är såklart ok men alltid?! inte kunna komma utan du har på dig det...nä det ringer varningsklockor.
känns som det kommer komma annat också.

har han krav på andra områden i era liv också?
Citera
2018-01-19, 07:04
Medlem
note-its avatar
Citat:
Är det alltså ett sådant allvarligt problem? Frågan är om hans böjelse kan påverka hans riktiga känslor gentemot mig, han kanske inte har några?
Ja det är det om du förväntar dig få dina känslor besvarade.
Du är inte tillräcklig som den du är.
Citera
2018-01-19, 07:27
Medlem
sommarlovs avatar
Jag önskar min fru orkade göra sig fin för mig någon gång, istället för att ligga där under täcket med släckt lampa...
Det är kanske är det som är grejen?
Att få vara utvald och få något extra?
Citera
2018-01-19, 16:41
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Har en fråga till er killar framförallt,

Min kille kan inte ''komma'' om jag inte har klackskor och sexiga underkläder. Definition av sexiga underkläder är framförallt stay-ups men även korsetter och dylikt.

Är detta normalt? Borde han inte uppskatta mig som jag är? Detta är ovanligt för mig då mina tidigare killar endast velat ha mig naken. Det är alltså helt omöjligt för han om jag inte har på detta enligt ovan.

Så vad säger ni?

Hur ska en annan karl kunna svara för hur din kille känner?
Visa honom denna trådstart o börja med att diskutera därhemma.

Sexiga underkläder är en krydda...
Citera
2018-01-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Hur ska en annan karl kunna svara för hur din kille känner?
Visa honom denna trådstart o börja med att diskutera därhemma.

Sexiga underkläder är en krydda...

Har visat honom men han drar inlägg likt dina till sin fördel
Citera
2018-01-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag önskar min fru orkade göra sig fin för mig någon gång, istället för att ligga där under täcket med släckt lampa...
Det är kanske är det som är grejen?
Att få vara utvald och få något extra?

Förstår vad du menar, det blir tråkigt i längden, men det måste väl inte vara det ena eller det andra, men någonstans där i mitten hade varit bra. Att han inte kan utan alla attiraljer är ju fortfarande ett problem!
Citera
2018-01-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erica1988
någon gång är såklart ok men alltid?! inte kunna komma utan du har på dig det...nä det ringer varningsklockor.
känns som det kommer komma annat också.

har han krav på andra områden i era liv också?

Precis det jag menar.. Lite varningsklockor på detta! Det är konstigt, för han låter som en dominant person, men det är han verkligen inte. Tror det är jag som bestämmer allt annat om man säger så
Citera
2018-01-19, 19:06
Medlem
Fråga dig själv om du ärligt tror att det är normalt. Låter helt klart porrskadad. Ingen av mina kvinnliga bekanta skulle acceptera det du beskriver.
Citera
2018-01-19, 19:11
Medlem
Jag tänder extra på samma sak, jag vet att min kvinna från förr också hade synpunkter på detta. Jag försökte få henne att förstå att det var henne jag älskade och ville ligga med med stay ups och sexiga skor gav mig det lilla extra. Jag ser det inte som något problem men om du gör det så blir det med en gång ett problem.

Här har du ju en möjlighet att styra sexet, överraska din kille med dessa atteraljer och du kan få honom dit du vill! Se möjligheter inte begränsningar och problem! Ha stay ups när ni går på restaurang för ner hans hand så att han får känna att du har dem på. Du kommer att driva honom till vansinne! Om det är normalt att tända på detta? Vad är normalt? Det finns bra mycket värre saker, att tända på småflickor eller djur till exempel.

Någon skrev att det kommer värre saker framöver, tja genom sig själv känner man andra. När min kvinna gör detta för mig så ser jag det som en gåva kanske lite som en bekräftelse att hon gör detta för mig för att tillfredsställa mig fysiskt och mentalt. Jag kan i och för sig ha sex naturellt ochså men jag tänder extra när hon gör sig extra fin för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in