2021-06-26, 19:24
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Men gå till arbetsförmedlingen och skaffa dig ett jobb för fan, här har du ett jobb med start 1/8 som du nog har chans att faktisk få. Du kan spela in dina jävla video filmer på kvällarna, för YT är ju bara hobby idag….

Se det som en midsommarpresent! Du överraskar Therese och barnen på eran dags tur till High Chaparral med att du löst iallafall en intervju med ett städ företag. Skulle du lösa intervjun har du 6 månaders provanställning a ~22-23000kr i månaden. Ja, det erbjuder inte 32000kr som du och Ludde skulle köra på ert företag till era anställda som var några knapptryck/brev bort. Ifs har det väl bara gått 2 år sen den videon publicerades. Å vad vet jag, breven kanske ligger på hatthyllan och samlar damm?

Om inte… sök jobbet.. Tänk på barnen. Ni har 3st nu!

Varsågod, du kan tacka senare!

https://jobbland.se/jobb/lokalvardar...sasrb-13313277

Jag kan nästan garantera att han hinner skaffa ett fjärde barn innan han flyttat där ifrån dom bor nu. I videon "JAG STARTAR ETT FÖRETAG" Som finns som reupload där han pratar om städfirma, så i slutet så säger tessan att hon är sugen på ett till barn, detta var långt innan Astrid kom, då säger rask att först ska dom skaffa hus innan ett nytt barn sätts till världen, det sprack ju. Nu brukar han få frågan på ig om ett fjärde barn och då hänvisar han till undersökningar att snittet bland folk att skaffa sitt första barn är i 30 års åldern, alltså där rask är nu. Så han utesluter inte ett fjärde barn, trots sin situation. Har sagt det förr och säger det igen, det borde finnas körkort för att skaffa barn. Att adoptera krävs sjuka krav för att få, och oftast är dom människorna betydligt bättre människor med krav på inkomst fast boende osv för att få ta hand om ett barn, rask lön i snitt på 7k i månaden före skatt täcker knappt ett ensamhushåll om hyran redan var betald. Tur att frugan kan dra in lite deg så mannen i huset kan slafsa runt
Citera
2021-06-26, 20:38
Avstängd
Borde inte socialen bli inkopplad när snubben vägrar ett vanligt kneg och som dessutom är luspank. Jag menar, det sätter ju barnen i en sjukt trist sits. Vet ju för flera år sedan att han gnällde över vanliga jobb och att han inte kan ha en chef, utan han måste vara chef själv.

Kanske borde tänka lite på ungarna, frun kämpar och sliter, jobbar, uppfostrar barn och gör allt för att få det att gå runt. Kanske dags att han drar sitt strå, istället för att tro att man kan få en inkomst av att berätta hur han stekt bajskorvar.

Vuxenbebis, man ska inte ge upp sina drömmar, men nu har han hållt låda på tuben i 5 år(?) och det generar inget. Dags att svälja stoltheten, rätta sig i ledet och framförallt tänka på barnen.
Citera
2021-06-26, 21:07
Medlem
Så videon om att advokaten ska komma är borta nu, Shit happens men thats it mannen
Citera
2021-06-26, 21:16
Medlem
Nu har videon där han stolt deklarerar att han ska gå genom breven med en advokat försvunnit från tuben.
Det är så typiskt Rask att han inte kan ha lite is i magen och hemlighålla sina kommande projekt, särskilt då de flesta projekten går åt helvete.
Jag hoppas för barnens skull att han inte lovar dem en massa utan att kunna fullfölja det.
Det blir intressant att se om de kommer iväg till "High chapparall" nu i veckan.
Citera
2021-06-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Nu har videon där han stolt deklarerar att han ska gå genom breven med en advokat försvunnit från tuben.
Det är så typiskt Rask att han inte kan ha lite is i magen och hemlighålla sina kommande projekt, särskilt då de flesta projekten går åt helvete.
Jag hoppas för barnens skull att han inte lovar dem en massa utan att kunna fullfölja det.
Det blir intressant att se om de kommer iväg till "High chapparall" nu i veckan.

Kan sätta en räkmacka på att Rask blir förkyld så dom får ställa in
Citera
2021-06-26, 21:29
Medlem
Rask ska alltid försöka vara först på bollen i precis allt. Vilket aldrig fungerar, och han ångrar sig ständigt över vad han sagt eller gjort. och samtidigt har lagt ut det på nätet inför alla som vill beskåda. Släpp hörnflaggan och iaf försök skaffa ett vanligt städjobb. men även det blir jävligt svårt kan jag säga dig. att snuva sig och vara sjuk varannan vecka på youtube är den sämsta reklamen du kan göra för dig själv. samt alla dessa upptåg och liknande som dras igång. det finns ju ingen som vill finnas runt en sådan person, om det inte är för ett skratt eller liknande. i en ekonomisk situation så är det ju tvärstopp att anställa en kille med alla dessa problem. och det är 6 månaders provanställning som gäller. hur många videos och liknande har inte chefen för en firma sett alla dessa videos då?
Citera
2021-06-26, 21:46
Medlem
Viper08s avatar
Citat:

Förr föra året så vart ju barnen lovade high chapparll men blev inställt pga av att bilen inte fungera, alltså den baltiska fake AMG merccan, rask satte sitt egna behov av att se mer framgångsrik än vad han är med en flashig bil än sina barns intressen. I år har dom hyrt något, skulle inte heller förvåna mig om det kommer en video där han hamnat i klynch med bilfirma så att de inte kunde hyra någon bil och fick stanna hemma. Det ska även bara vara där över dagen för sen åka hem på kvällen då jätte bebisen rask inte kan sova på hotell. Det var typ minst 15 år sen jag var på high chapparall och jag minns inte mycket men jag har för mig att det var en 2 dagars upplevelse. Tycker genuint synd om e & w och hade gärna donerat pengar för att barnen ska ha det bra, men skickar man pengar till Rask s går det till snus och andra egen intressen än barnen.
Citera
2021-06-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Förr föra året så vart ju barnen lovade high chapparll men blev inställt pga av att bilen inte fungera, alltså den baltiska fake AMG merccan, rask satte sitt egna behov av att se mer framgångsrik än vad han är med en flashig bil än sina barns intressen. I år har dom hyrt något, skulle inte heller förvåna mig om det kommer en video där han hamnat i klynch med bilfirma så att de inte kunde hyra någon bil och fick stanna hemma. Det ska även bara vara där över dagen för sen åka hem på kvällen då jätte bebisen rask inte kan sova på hotell. Det var typ minst 15 år sen jag var på high chapparall och jag minns inte mycket men jag har för mig att det var en 2 dagars upplevelse. Tycker genuint synd om e & w och hade gärna donerat pengar för att barnen ska ha det bra, men skickar man pengar till Rask s går det till snus och andra egen intressen än barnen.
Jag håller helt med när det kommer till barnen. Jag har tidigare skrivit att barnen förtjänar att få komma iväg på kollo då en trång stekhet lägenhet med en hemma-morsa och en slacker-farsa inte är ett sommarlov värd namnet.
Det finns tusen saker att göra på sommaren som inte kräver några större ekonomiska uppoffringar.
Alf har väl en stuga som står tom och Lets Feast har ju byggt en camper-van. Om inte det går finns det friluftsbibliotek i de flesta städer där man kan gratis kan låna tält och fiskegrejer .
Men då kommer ju problemet du pratar om att ollonskallen inte kan sova borta.
Att skicka iväg ungarna på kollo eller som sommarbarn ser nog Rask som ett nederlag i sin papparoll och det tål inte hans ego. Istället håller han ungarna i hemma i en sorts sommarlovsgisslan bestående av 10 timmar Fortnite och en timma i lekparken per dag tills plugget startar igen.
Citera
2021-06-26, 23:01
Medlem
Någon som har videon där han rantade om kall Foodora mat när Therese skulle föda på sjukhuset? Jag tror det var på IG-story men kan ha fel.
Citera
2021-06-26, 23:10
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Jag håller helt med när det kommer till barnen. Jag har tidigare skrivit att barnen förtjänar att få komma iväg på kollo då en trång stekhet lägenhet med en hemma-morsa och en slacker-farsa inte är ett sommarlov värd namnet.
Det finns tusen saker att göra på sommaren som inte kräver några större ekonomiska uppoffringar.
Alf har väl en stuga som står tom och Lets Feast har ju byggt en camper-van. Om inte det går finns det friluftsbibliotek i de flesta städer där man kan gratis kan låna tält och fiskegrejer .
Att skicka iväg ungarna på kollo eller som sommarbarn ser nog Rask som ett nederlag i sin papparoll och det tål inte hans ego. Istället håller han ungarna i hemma i en sorts sommarlovsgisslan bestående av 10 timmar Fortnite och en timma i lekparken per dag tills plugget startar igen.

exakt så är det, dildoskallen kan inte ens för sina egna barns skulle åka bort och låta barnen få en upplevelse med hotell och vad allt de innebär då han själv inte kan sova någon annanstans än i sin sketna lägenhet och sin ikea säng. och jag tror det är samma där, att inte skicka iväg barnen, för jag tror genuint att han vill ha dom hemma hos sig, men han vill som sagt heller inte sova borta med dom. förutom klippen vi sett när dom reser till åland eller fjällen, men då är det ju för att hel HANS familj är med. kan ge mig fan på att han aldrig har åkt på semester med fistessans familj. Det är en mycket självisk man vi pratar om, och det syns, även om han inte vill erkänna att han är narcissist så är han högst självisk.
Citera
2021-06-26, 23:24
Medlem
Citat:
Istället håller han ungarna i hemma i en sorts sommarlovsgisslan bestående av 10 timmar Fortnite och en timma i lekparken per dag tills plugget startar igen.
Rask och Britney Spears farsa verkar dela samma värderingar om barnuppfostran. Kontroll är ledordet.
Citera
2021-06-27, 03:36
Medlem
Citat:
Det måste vara ett svepskäl för att det blir så dyrt med hotell för en hel familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in