Citat:
Men gå till arbetsförmedlingen och skaffa dig ett jobb för fan, här har du ett jobb med start 1/8 som du nog har chans att faktisk få. Du kan spela in dina jävla video filmer på kvällarna, för YT är ju bara hobby idag….
Se det som en midsommarpresent! Du överraskar Therese och barnen på eran dags tur till High Chaparral med att du löst iallafall en intervju med ett städ företag. Skulle du lösa intervjun har du 6 månaders provanställning a ~22-23000kr i månaden. Ja, det erbjuder inte 32000kr som du och Ludde skulle köra på ert företag till era anställda som var några knapptryck/brev bort. Ifs har det väl bara gått 2 år sen den videon publicerades. Å vad vet jag, breven kanske ligger på hatthyllan och samlar damm?
Om inte… sök jobbet.. Tänk på barnen. Ni har 3st nu!
Varsågod, du kan tacka senare!
https://jobbland.se/jobb/lokalvardar...sasrb-13313277
Se det som en midsommarpresent! Du överraskar Therese och barnen på eran dags tur till High Chaparral med att du löst iallafall en intervju med ett städ företag. Skulle du lösa intervjun har du 6 månaders provanställning a ~22-23000kr i månaden. Ja, det erbjuder inte 32000kr som du och Ludde skulle köra på ert företag till era anställda som var några knapptryck/brev bort. Ifs har det väl bara gått 2 år sen den videon publicerades. Å vad vet jag, breven kanske ligger på hatthyllan och samlar damm?
Om inte… sök jobbet.. Tänk på barnen. Ni har 3st nu!
Varsågod, du kan tacka senare!
https://jobbland.se/jobb/lokalvardar...sasrb-13313277
Jag kan nästan garantera att han hinner skaffa ett fjärde barn innan han flyttat där ifrån dom bor nu. I videon "JAG STARTAR ETT FÖRETAG" Som finns som reupload där han pratar om städfirma, så i slutet så säger tessan att hon är sugen på ett till barn, detta var långt innan Astrid kom, då säger rask att först ska dom skaffa hus innan ett nytt barn sätts till världen, det sprack ju. Nu brukar han få frågan på ig om ett fjärde barn och då hänvisar han till undersökningar att snittet bland folk att skaffa sitt första barn är i 30 års åldern, alltså där rask är nu. Så han utesluter inte ett fjärde barn, trots sin situation. Har sagt det förr och säger det igen, det borde finnas körkort för att skaffa barn. Att adoptera krävs sjuka krav för att få, och oftast är dom människorna betydligt bättre människor med krav på inkomst fast boende osv för att få ta hand om ett barn, rask lön i snitt på 7k i månaden före skatt täcker knappt ett ensamhushåll om hyran redan var betald. Tur att frugan kan dra in lite deg så mannen i huset kan slafsa runt