2021-06-12, 20:11
Medlem
Såg just Rasks nya musikvideo, det blev nu väldigt tydligt varför den här manbabyn inte har något jobb.

Årets sjukaste: Att T nu börjat sälja av sin garderob för att köpa snus till youtubern.

Sjukt ofet musikvideo

https://youtu.be/18Y0nu3-0-E
Citera
2021-06-12, 20:54
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Såg just Rasks nya musikvideo, det blev nu väldigt tydligt varför den här manbabyn inte har något jobb.

Årets sjukaste: Att T nu börjat sälja av sin garderob för att köpa snus till youtubern.

Sjukt ofet musikvideo

Intressant att han gör en EM-låt, när han flera gånger har sagt att han hatar sport och fotboll. Det blev tydligt i videon där han svarade på denna tråden, som numera är privat/borttagen, och någon hade påstått att de sett Rask skrika "jävla blatte" mot Durmaz på en krog någonstans. Då svarade Rask på det att han vet inte ens "vem fan Durmaz är" och att han "hatar sport".
Citera
2021-06-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren

Sjukt ofet musikvideo

Säga vad man vill men låten var då fan så mycket bättre än resten av låtarna han släppt senaste veckorna!
Citera
2021-06-12, 23:46
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Säga vad man vill men låten var då fan så mycket bättre än resten av låtarna han släppt senaste veckorna!

Men det säger ju egentligen ingenting
Citera
2021-06-13, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Men det säger ju egentligen ingenting
Nej de haru rätt i, så låg är nivån på musiken
Citera
2021-06-13, 00:27
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Nej de haru rätt i, så låg är nivån på musiken

Exakt
Citera
2021-06-13, 04:44
Medlem
KungPungPats avatar
Läste om en spelare som kollapsade mitt under match. Hände nyligen, och folk var chockade eftersom jag tror att fotbollsspelaren dog mitt på plan framför all publik.

Självklart så droppar rask en fotbolls-låt där han sjunger att dom ska få lämna planen på en bår.. Vilket är väl just vad som nyss hände inom fotbollsvärlden där han såklart aldrig läser.

Opassande tid att släppa en sån låt just nu efter dödsfallet.

Men men. Han har försökt allt från att bota en missbrukare genom hat och uthängning, till att få en mentalt sjuk snubbe att börja tänkta till genom hat och uthängning.

Förbjöd hans son att äta mat medans han videofilmar det.. Och såklart testade han svartmögel som finns i hans hem, för att sen bo kvar som att det livsfarliga svartmöglet ska ignoreras nu fast han har ju berättat för tittarna att han väljer att hans barn ska bo med det livsfarliga möglet.

Gör folk en orosanmälan för att dom oroar sig för barnen så ljuger dom enligt den som tagit beslut om att testa mögel men inte för att skydda barn från livsfarligt svartmögel, utan för att tjäna lite pengar på drama mot hyresvärd, såklart.
Citera
2021-06-13, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Läste om en spelare som kollapsade mitt under match. Hände nyligen, och folk var chockade eftersom jag tror att fotbollsspelaren dog mitt på plan framför all publik.

Självklart så droppar rask en fotbolls-låt där han sjunger att dom ska få lämna planen på en bår.. Vilket är väl just vad som nyss hände inom fotbollsvärlden där han såklart aldrig läser.

Men men. Han har försökt allt från att bota en missbrukare genom hat och uthängning, till att få en mentalt sjuk snubbe att börja tänkta till genom hat och uthängning.

Förbjöd hans son att äta mat medans han videofilmar det.. Och såklart testade han svartmögel som finns i hans hem, för att sen bo kvar som att det livsfarliga svartmöglet ska ignoreras nu fast han har ju berättat för tittarna att han väljer att hans barn ska bo med det livsfarliga möglet.

Gör folk en orosanmälan för att dom oroar sig för barnen så ljuger dom enligt den som tagit beslut om att testa mögel men inte för att skydda barn från livsfarligt svartmögel, utan för att tjäna lite pengar på drama mot hyresvärd, såklart.

Men ska man verkligen tro att just det han sjöng om syftade på danske spelaren C.Eriksen? Nu så tror jag inte att det var fallet
Citera
2021-06-13, 08:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men ska man verkligen tro att just det han sjöng om syftade på danske spelaren C.Eriksen? Nu så tror jag inte att det var fallet

Klart att det är sannt som du säger.. men folk som är fotbollsintresserade har väl just sett en spelare dö på planen och bli utburen på en bår.. så dom kommer nog att tänka på den händelsen när dom hör Rask yla om att motståndare ska bäras ut på bår och åka till sjukhus lixom.

Osmakligt val av text enligt mig. Opassande tid att sjunga om bårar och sjukhus i en låt om fotboll.

Fast det är väl så dom tjänar pengar, genom att filma när dom gör osmakliga saker mot andra eller av hemska händelser i världen.. för att tjäna lite småpengar på den uppmärksamhet som osmakligheten skapar när folk blir fundersamma om barn far illa eller liknande.

Svårt att greppa hur han har attackerat två personer som har och hade mentala problem.. genom youtube och osmakliga videos som måste ha uppfattats som ren terror för offren. Lennart dog ju och magmysaren fattade ingenting när Rask försökte berätta för han hur han ska tänka.

Lixom att använda barn och mentalt handikappade människor för att tjäna pengar till sig själv på deras bekostnad genom förtal och uthängningar.. det är på sån låg nivå att det är svårt att greppa.

Skönt att han tillslut hängde ut chefen för Pablo Escobars företag.. för att tjäna pengar på Pablo Escobar istället för de svaga och utsatta.
Olof kan ju åtminstånde ta det, och ville såklart att Rask skulle göra just det han gjorde.. för nu har rasken användt patent som Escobar Inc äger rättigheterna till.. vilket betyder att tiden tickar och kravet på skadestånd växer såklart.
Förlikning brukar vara vad folk väljer när dom ser Escobar namnet, men inte Rask, han låter sig inte skrämmas från att tjäna lite småpengar genom förtal på youtube.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-06-13 kl. 08:31.
Citera
2021-06-13, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero

Nej. Han lade upp låten innan matchen hade börjat, så det kan man inte kritisera Rask för. Vad man däremot kan kritisera han för är att det är tredje låten han gör på samma melodi. Så bra är den inte.

Jag tror att han ser att det är mycket uppståndelse kring EM och att han därför kan göra sig många visningar på minimalt med arbete. Brasklappen han lägger i kommentarerna om att det är skämtsamt är kanske till del rätt. Men den primära drivkraften är förhoppningen om hundratusentals views och pengar till Baronen. Det är det alltid.
Citera
2021-06-13, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej. Han lade upp låten innan matchen hade börjat, så det kan man inte kritisera Rask för. Vad man däremot kan kritisera han för är att det är tredje låten han gör på samma melodi. Så bra är den inte.

Jag tror att han ser att det är mycket uppståndelse kring EM och att han därför kan göra sig många visningar på minimalt med arbete. Brasklappen han lägger i kommentarerna om att det är skämtsamt är kanske till del rätt. Men den primära drivkraften är förhoppningen om hundratusentals views och pengar till Baronen. Det är det alltid.

Han sa i ett klipp för nån månad sen att nu vågar han göra musik som han vill och skiter i vad andra tycker,

Att han skiter i vad folk tycker är en stor jävla lögn för han är så beroende av sina fans och deras pengar, en går det ju alltid att skylla på att det var på skämt för att musiken är så jävla dålig
Citera
2021-06-13, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Dödsfallet? Snubben lever och är stabil men..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in