2021-06-12, 00:21
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Låt mig se om jag har förstått det hela rätt.

Rask har tre barn som han inte klarar av att försörja, familjen lever i en trångbodd lägenheten full av mögel, båda föräldrarna lider av psykisk ohälsa, Rask är dessutom dömd för att ha hängt ut flera oskyldiga människor på internet.

Och han tycker det är konstigt att någon anmäler honom till socialmyndigheten. Vad är det för fel på den här människan?

Tror ni soc "la ner allt" efter han ringde dit med sin magiska charm? Vad är standardförfarandet gällande föräldrar som är oförmögna att ta hand om sina egna barn?
Lägg därtill ett skenande opiatmissbruk och du har en optimal bidragscocktail.
Citera
2021-06-12, 12:57
Medlem
Therese håller på säljer sina gamla kläder, inga speciella märkeskläder, bara linnen och mjukiskläder. Vem köper sånt? Är de inte saker man skänker/kastar bort. Förstår folk som säljer bebiskläder, bebisar hinner växa ur dom efter 1 användning. Men vuxna linnen och använda mjukisbyxor, tror hon skulle tjäna mycket mer på att sälja sina använda trosor till något pervo. nu måste det vara tomt på kontot.
Citera
2021-06-12, 13:40
Medlem
Är det inspelning av Lyxfällan på gång? Jag tror han hade mått väldigt bra av att få deras hjälp nu.
Citera
2021-06-12, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Therese håller på säljer sina gamla kläder, inga speciella märkeskläder, bara linnen och mjukiskläder. Vem köper sånt? Är de inte saker man skänker/kastar bort. Förstår folk som säljer bebiskläder, bebisar hinner växa ur dom efter 1 användning. Men vuxna linnen och använda mjukisbyxor, tror hon skulle tjäna mycket mer på att sälja sina använda trosor till något pervo. nu måste det vara tomt på kontot.

Väldigt många som köper sånt, kolla bara in Tradera. Faktiskt ett väldigt bra sätt att bli av sig med kläder och få in lite stålar. Och köpare kan få hem riktigt fina kläder för riktigt trevligt pris.

Det sistnämna du skrev var bara äckligt…
Citera
2021-06-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Är det inspelning av Lyxfällan på gång? Jag tror han hade mått väldigt bra av att få deras hjälp nu.

Fast det hade han inte. För det finns inget han behöver hjälp med, (i hans hjärna).
Så näe, lyxfällan hade bara varit total slöseri.
Den enda är han själv som kan hjälpa detta.
Citera
2021-06-12, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Väldigt många som köper sånt, kolla bara in Tradera. Faktiskt ett väldigt bra sätt att bli av sig med kläder och få in lite stålar. Och köpare kan få hem riktigt fina kläder för riktigt trevligt pris.

Det sistnämna du skrev var bara äckligt…

Som sagt jag hade ingen aning att det fanns en marknad för sånt, jag har råd med nya fräscha kläder och när jag är trött på dom så kastar jag, jag hade inte velat ha någon annans kläder på mig.
Såg ett program, tror det var outsiders, där sålde en kvinna sina använda trosor och tjänade riktigt bra på det. Hade det varit samma marknad att män kunde sälja sina kalsonger hade nog rask gjort det för länge sen.
Citera
2021-06-12, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Som sagt jag hade ingen aning att det fanns en marknad för sånt, jag har råd med nya fräscha kläder och när jag är trött på dom så kastar jag, jag hade inte velat ha någon annans kläder på mig.
Såg ett program, tror det var outsiders, där sålde en kvinna sina använda trosor och tjänade riktigt bra på det. Hade det varit samma marknad att män kunde sälja sina kalsonger hade nog rask gjort det för länge sen.

Påminner mig om Orange Is New black när de säljer sina trosor från fängelset 😅 Alex hade förmodligen gjort det :P
Citera
2021-06-12, 14:21
Medlem
Hayworthians avatar
Jag är förvånad över att han inte invaderat OnlyFans än och sålt sin själ dit.
Citera
2021-06-12, 15:22
Medlem
Vad säger Therese’s föräldrar om allt? Vad säger Alexander’s mamma? Att förvänta sig något om Alexanders pappa är väl för mycket begärt.

Fan kan dom inte ruska till han så han vaknar ur sin låtsas värld!

Rask, gå till arbetsförmedlingen på måndag och skaffa dig ett jobb!
Citera
2021-06-12, 16:58
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Vad säger Therese’s föräldrar om allt? Vad säger Alexander’s mamma? Att förvänta sig något om Alexanders pappa är väl för mycket begärt.

Fan kan dom inte ruska till han så han vaknar ur sin låtsas värld!

Rask, gå till arbetsförmedlingen på måndag och skaffa dig ett jobb!

Therese föräldrar är ett äldre par som står helt utanför internet. Rask har ett flertal gånger sagt att dem är gamla och inte förstår vad han gör och inte vill vara med på film. Man borde skicka klippen på ett vhs band där hon och rask sitter och recenserar sexleksaker och hur hon kom så skönt 😂. Tror inte Alex är en svärmorsdröm direkt, kan tänka mig att relationen mellan hennes föräldrar och rask är sådär. Rask mamma har han ju hängt ut som en fitta och dubbelmoralkärring. Pappa rask har ju själv medverkat ganska mycket på kanalen, inte bara missbruksbloggen.
Rask ser inte motivationen att gå till ett jobb han inte trivs med, kan tänka mig att ganska många människor känner så men gör det ändå för att dem har ett ansvar att dra in pengar till hushållet. Rask skiter i sånt han har sin försörjare som nu säljer sin garderob för att ha råd med nästa måltid.
Citera
2021-06-12, 19:24
Hur är det möjigt att de får bo kvar, med svartmögelproblem? Bidde det ingen sanering? Lägenhetsbyte? Eller var det kanske bara lort pga bristande städrutiner?
A skulle behöva uppleva konsekvenserna av sitt handlande. Hittills har han kommit undan. Jag menar möte med krimvården, sittandes i kallingar i sängen, är väl ingen match. Det är pinsamt att se hans cykler, föf det är vad det är. Psykisk ohälsa, jag måste få lugnande tabetter för jag mår såå dåligt oj oj, så dåligt. Jag går så långt fast inte idag eller igår för då var det för varm eller för kallt. Kan inte nåhon hjälpa T? Se till att R blir tvångsvårdad enligt lvm? Han missbrukar allt han kommer över.
Citera
2021-06-12, 20:07
Medlem
Hayworthians avatar
"Svartmöglet" som de har i badrummet går säkerligen bort med lite klorin eller ättikssprit på papper som får ligga över natten, såg ut som bara vanligt smuts.

Finns ju tusentals artiklar om han bara orkar googla lite, som han tydligen annars gör när han hittar alla sina shady affärsideér.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in