2021-02-28, 13:33
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Varför säger rask att bebisars ögon är svarta? Jag har tre barn inga av mina barn föddes med svarta eller mörka ögon, det är mer vanligt att dem är ljusa (blåa) och mörknar med tiden. Däremot är brunt en dominant färg, och rask har blåa ögon och bebisen mörka, är det rask som är far till Astrid?

Pappan är säkert någon exotisk man från mellanöstern som befruktade Therese på någon av hennes knullkryssningar till finland med sina arabpolare.
Citera
2021-02-28, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Pappan är säkert någon exotisk man från mellanöstern som befruktade Therese på någon av hennes knullkryssningar till finland med sina arabpolare.
Både T och R har enligt Baronen själv bedragit varandra tidigare i äktenskapet.

Nu vill jag veta mer om det påstådda åtalet, är det dags för rond 2 i rätten? Kommer han sitta på videolänk och grina även denna gång?
Citera
2021-02-28, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Sen har han även vällt en bajamaja med en ”kärring” i som han så fint utrycker sig. I ett av hans avsnitt i jockiboi släng dig i väggen så berättar han hur han sket ner sig på fyllan hos någon kompis och kletat på väggarna. Likaså har han bajat ner sig när han var på middag och skulle bara släppa en prutt.

Övrigt lite annat äckel päckel i hans videor med fisar och rapar och annat grisigt. Bajsbaronen är verkligen ett befogat namn
Det här blir tamefan bara värre och värre.
Citera
2021-02-28, 17:07
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Varför säger rask att bebisars ögon är svarta? Jag har tre barn inga av mina barn föddes med svarta eller mörka ögon, det är mer vanligt att dem är ljusa (blåa) och mörknar med tiden. Däremot är brunt en dominant färg, och rask har blåa ögon och bebisen mörka, är det rask som är far till Astrid?
När/var sa han det?
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Hoho, det vore ju verkligen intressant "kontent"!
Citera
2021-02-28, 17:25
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
När/var sa han det?

Hoho, det vore ju verkligen intressant "kontent"!

Instagram story
Citera
2021-02-28, 17:31
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Instagram story
Ok, har inget sånt, "sociala medier" eller vad det kallas.
Men är det en het potatis nu huruvida det är BB's knodd eller ej?
Citera
2021-02-28, 17:38
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ok, har inget sånt, "sociala medier" eller vad det kallas.
Men är det en het potatis nu huruvida det är BB's knodd eller ej?

Nja, störde mig mest på att hans okunskap och att han ska lära folk saker när han är helt outbildad. Han fick en fråga "vad har Astrid för ögonfärg" då säger han att bebisar föds med svarta ögon och att hon inte har någon ögonfärg ännu. Generellt föds barn med blåa ögon och mörknar med tiden. Så då skämta jag och sa att kanske är han inte far till Astrid då rask har blåa ögon och vad det ser ut som har fistessan det också. Och har någon förälder bruna ögon så brukar den vara dominant och barnet får då bruna ögon.
Citera
2021-02-28, 17:48
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Nja, störde mig mest på att hans okunskap och att han ska lära folk saker när han är helt outbildad. Han fick en fråga "vad har Astrid för ögonfärg" då säger han att bebisar föds med svarta ögon och att hon inte har någon ögonfärg ännu. Generellt föds barn med blåa ögon och mörknar med tiden. Så då skämta jag och sa att kanske är han inte far till Astrid då rask har blåa ögon och vad det ser ut som har fistessan det också. Och har någon förälder bruna ögon så brukar den vara dominant och barnet får då bruna ögon.
Har också hört att kottar föds med blå men ibland då mörknar. Inget jag någonsin forskat i eller brytt mig om. Dock skulle det onekligen vara väldigt spännande om Astrid skulle visa sig bli brunögd!
👩🏾‍🍼

Edit: Haha, kom att tänka på sketchen: https://www.bitchute.com/video/GrKDTnIHYVQi/
Senast redigerad av Dr.Kati 2021-02-28 kl. 17:56.
Citera
2021-02-28, 17:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Föds barn med svarta ögon 😲 haha vad har han Fått det ifrån? 😄
Barn föds oftast med blå sedan ändras färgen till tex grön, brun eller likn beroende på gener och anlag.
Det sägs att brun är dominant.
Fel. Fadern till mina barn hade bruna ögon och även hans mamma, pappa och bröder. På min sida är vi alla blåögda. Mina barn fick blå ögon.
Citera
2021-02-28, 18:01
Medlem
Viper08s avatar
Lyssna igen på klippet för att vara säker.

"Bebisar ögonfärg är svarta" "hon har inte fått någon ögonfärg ännu"
Tycker det låter helt sjukt och brist på kunskap från han.

Samma sak i en live frågade någon om dem hade gravidförsäkring, och han utbrister "vad är det jag har aldrig hört talas om" sjukt oansvarigt och att ha 3 ungar och inte hört talas om gravidförsäkring, eller så är han inte så insatt i graviditeterna som han vill ge sken av.
Citera
2021-02-28, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vilket jobb tror vi på allvar att han skulle kunna utföra?? Han har ju haft en städfirma, har den inte kvar. Verkar ärligt talat inte vara helt 100 hemma på att städa, men vete fasen hur han är om han skulle jobba med städ. Säljare, visst, kanske, eller till och med troligt.

Ja, jag förutsätter att han läser här inne, så lite tips bör han ju kunna få. Stackaren har ju varit utanför arbetsmarknaden i ganska många år.

Angående säljare så är Rask ett levande bevis på att det krävs mer än ett välsmort munläder för att sälja in en produkt.

I den här videon ska han promota en kroppstvål. Han börjar med att säga att han gillar den så mycket att han snart har gjort slut på den efter bara någon dag.
En minut senare med superlativ och idel lovord berättar han att tvålen är så bra och dryg så att det räcker med ett par droppar för att tvätta hela kroppen.
Men om den nu är så dryg och det räcker med ett par droppar, varför är den då redan slut?
Det blir direkt motsägelsefullt och man förstår snabbt att han bara står och snackar skit.

https://youtu.be/QAAgzVlzP5w?t=344
Citera
2021-02-28, 19:29
Citat:
Lyssna igen på klippet för att vara säker.

"Bebisar ögonfärg är svarta" "hon har inte fått någon ögonfärg ännu"
Tycker det låter helt sjukt och brist på kunskap från han.

Samma sak i en live frågade någon om dem hade gravidförsäkring, och han utbrister "vad är det jag har aldrig hört talas om" sjukt oansvarigt och att ha 3 ungar och inte hört talas om gravidförsäkring, eller så är han inte så insatt i graviditeterna som han vill ge sken av.
Är kanske därför det inte blev några vidare gravidvloggar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in