2021-01-07, 12:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Rask skulle ha tackat nej till hittelön sa han så dom pengarna förblir orörda såvida inte tipsaren går till polisen eller vem det nu är som ska ha tipsen.
Sa han det, ja då så ....

Citat:
Jag vet inget om fallet, bara det Rask och mostern sa. Jag tror inte att Rask silar tipsen utan jag tror att han skickar det oavkortat till mostern. Jag tycker att initiativet är bra speciellt i ett Sverige där ungdomar inte vill prata med polisen för då är man "golare". Mycket har hänt i detta land på bara 10-15 år och knappt då pratade ungdomar med polis. Ännu mindre idag.
Jag delar inte din uppfattning, utan det finns skäl till att t o m MP hänvisar till polisen för tipsinsamling.
Citera
2021-01-07, 12:34
Medlem
Citat:
Önsketankar? Han har 40k views på ett dygn så 100k är inte alls långt ifrån verkligheten.
Så om man clickbaitar med en död tonåring och får 37k så har man snart 100k igen? Ja låter jätterimligt, ungefär som dina andra analyser i ämnet BB.

Tror tråden kommer ligga på ~1000 sidor innan förlossningen, Anna Books tråd får passa sig.
Citera
2021-01-07, 13:18
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Rask skulle ha tackat nej till hittelön sa han så dom pengarna förblir orörda såvida inte tipsaren går till polisen eller vem det nu är som ska ha tipsen.

Jag vet inget om fallet, bara det Rask och mostern sa. Jag tror inte att Rask silar tipsen utan jag tror att han skickar det oavkortat till mostern. Jag tycker att initiativet är bra speciellt i ett Sverige där ungdomar inte vill prata med polisen för då är man "golare". Mycket har hänt i detta land på bara 10-15 år och knappt då pratade ungdomar med polis. Ännu mindre idag.
Att bajsbaronen skulle tacka nej till pengar finns naturligtvis inte på kartan.

Han är en lika stor hora som matgeek och skulle sälja sin morsa för en krona.(Detta har han ju redan bevisat genom att sälja ut sin farsa)
Citera
2021-01-07, 18:23
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=zwvPWf6uvJw

Rasken har blivit politisk kommentator.

Citera
2021-01-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.youtube.com/watch?v=zwvPWf6uvJw

Rasken har blivit politisk kommentator.

Vad roligt att han tog till sig mitt tips

Det närmaste vi kommer en Raskning! Där fick du Morgan Johansson din lismande dvärgjävel!

Hoppas på en del 2.
Citera
2021-01-07, 18:55
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Vad roligt att han tog till sig mitt tips

Det närmaste vi kommer en Raskning! Där fick du Morgan Johansson din lismande dvärgjävel!

Hoppas på en del 2.
Snacka om att koprofagen är sen(Läs sist) på bollen igen.
Citera
2021-01-07, 19:41
Medlem
Lite tyst om ormoljan? Desto mer ljud om att vakna av panikattacker.
Citera
2021-01-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Jag fick då garva några gånger, ger videon 3 av 5 pälsjackor.

Jag undrar om han klippte fel eller om han verkligen säger precis samma sak två ggr om för att dryga ut minuterna.

Och det här med att han tar sitt personliga ansvar I pandemin var ju lite småroligt, han är ju i ofrivillig karantän, han jobbar hemifrån och tar sig knappt ut, när han väl går ut tar han en promenad till trossen för att köpa snus eller går till lekparken.

Löfven, du blev just Raskad
Senast redigerad av AndersJohanssen 2021-01-07 kl. 21:50.
Citera
2021-01-07, 21:47
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert

Det va det sjukaste va sist han va på denna boll, och helt sjukt, tagit repetering till en helt ny nivå? Hela filmen va upprepning?🤯
Citera
2021-01-07, 22:01
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Det va det sjukaste va sist han va på denna boll, och helt sjukt, tagit repetering till en helt ny nivå? Hela filmen va upprepning?🤯

Det är som vanligt, sist på bollen, slår in öppna dörrar, läser högt ur aftonbladet/expressen/Wikipedia. Tänkte att denna video kan bli rolig efter som att jag själv inte är ett Fan av sossar, men de var som sagt bara upprepningar och högläsning. Fan måste vara surt för Rasken att alltid vara sist till festen, men de kanske blir så när man sover bort halva dagen.
Citera
2021-01-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Det är som vanligt, sist på bollen, slår in öppna dörrar, läser högt ur aftonbladet/expressen/Wikipedia. Tänkte att denna video kan bli rolig efter som att jag själv inte är ett Fan av sossar, men de var som sagt bara upprepningar och högläsning. Fan måste vara surt för Rasken att alltid vara sist till festen, men de kanske blir så när man sover bort halva dagen.
Dök upp en 2 gammal video i mitt flöde igår där han började med att säga "Jag jobbar ju jämt så nu måste jag ta några dagar att varva ner"

Detta var innan chimären om den framgångsrika youtubern från Trosa som drog in minst 85 lax I månaden som senare visade sig vara hans årslön.

Jag undrar hur det går för firman, gick det så dåligt att han inte köpte in några fler produkter?
Citera
2021-01-08, 22:40
Bannlyst
Gråtvideo idag
https://youtu.be/_Z08L-Esv5k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in