2021-02-13, 17:53
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag vet inte om den videon finns kvar, men kreditbaronen har många gånger skrytit om hans höga inkomst, här i en live.

https://m.youtube.com/watch?v=ye0pzi...ature=youtu.be

Hahahaha han sitter bara och tar siffror från ingenstans 😂, han har även hår på huvudet där så jag gissar på att det är 2018 då han hade en deklarerad årsinkomst på 88k

Och videon där han säger att han tjänar mer än fistessan på en månad än vad hon gör på 6 månader är borttagen efter att jag länkade den här i tråden. "mr, jag läser inte i min fb tråd" raderade videos på löpande band ett tag där när dem länkades här.
Citera
2021-02-13, 18:00
Medlem
https://youtu.be/ZJ7LQPS6p94?t=588

"Vi youtubers jobbar hårdare än dom allra flesta."

LÄGET MELLAN HOFFA KAOS OCH MIG? BOXAS MOT CHRILLE BERG? Svarar på era frågor! Uppladdad: 2018-03-16

Citera
2021-02-13, 18:29
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://youtu.be/ZJ7LQPS6p94?t=588

"Vi youtubers jobbar hårdare än dom allra flesta."

LÄGET MELLAN HOFFA KAOS OCH MIG? BOXAS MOT CHRILLE BERG? Svarar på era frågor! Uppladdad: 2018-03-16

OMFG!
Vilka guldlänkar han hade på sig där, både på armen och runt halsen!
Vet KronOlle om att "FlexBaronen" besitter bling bling av den här kalibern?
Det där är Guld som täcker upp skadeståndet och mycket mer däröver!

Citera
2021-02-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Hahahhahaha, han bara sitter och råljuger ju , vilken jävla fjant. Sen stoppade han in snusen när lögnen kom, underbart.

Hade jag spelat poker mot bajshögen hade jag sett en tell direkt.
Ja, han är en bedragare, inte en så bra sådan förövrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Hahahaha han sitter bara och tar siffror från ingenstans 😂, han har även hår på huvudet där så jag gissar på att det är 2018 då han hade en deklarerad årsinkomst på 88k

Och videon där han säger att han tjänar mer än fistessan på en månad än vad hon gör på 6 månader är borttagen efter att jag länkade den här i tråden. "mr, jag läser inte i min fb tråd" raderade videos på löpande band ett tag där när dem länkades här.
Jag misstänkte det, BB som aldrig läser tar ner klippen som vi länkar i tråden, detta är ingenting som talar för honom.
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
OMFG!
Vilka guldlänkar han hade på sig där, både på armen och runt halsen!
Vet KronOlle om att "FlexBaronen" besitter bling bling av den här kalibern?
Det där är Guld som täcker upp skadeståndet och mycket mer däröver!

Skaffa looken:

Halskedja 18k wish 129:-

Armkedja 18k wish 89:-

T-shirt jack n Jones 99:-

Jeans: JC 399:-

Otrevlig grandios approach: priceless
Citera
2021-02-13, 20:12
Medlem
Citat:
angående utsende har bajskorven flera gånger påtalat Jessicas utseende på youtube, och jag har all rätt tycka hans fru är ful, hon inte bara ful hon luktar dessutom apa i munnen ifrån säkra källor

Det blir lite komiskt att du försvarar ditt beteende med att Rask har gjort samma sak, då blir ju han en förebild för dig :P
Citera
2021-02-13, 20:20
Medlem
Citat:
Hahahhahaha, han bara sitter och råljuger ju , vilken jävla fjant. Sen stoppade han in snusen när lögnen kom, underbart.

Hade jag spelat poker mot bajshögen hade jag sett en tell direkt.

Han är en kronisk lögnare. Finns det ett läge att bekräfta sin egen förträfflighet så tar han den och då spelar det ingen roll om det är sant eller ej.

I den senaste familje-vloggen så står han och ger basala städtips. Men hans städtips är förstås ovärderliga för han har inte bara jobbat på en städfirma - han har även ägt en.

https://youtu.be/_FNvn7b8Jqs?t=253
Citera
2021-02-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Han är en kronisk lögnare. Finns det ett läge att bekräfta sin egen förträfflighet så tar han den och då spelar det ingen roll om det är sant eller ej.

I den senaste familje-vloggen så står han och ger basala städtips. Men hans städtips är förstås ovärderliga för han har inte bara jobbat på en städfirma - han har även ägt en.

https://youtu.be/_FNvn7b8Jqs?t=253
Enligt Micro fick den där "städfirman" aldrig några uppdrag.

Samt att klädfirman hans kursades efter 3 månader, och ärligt talat om man jämför med hans "oljeföretag", var klädfirman någonsin något annat än en låda med secondhand kläder I Baronens garderob?

Och nu är han även på branten att driva sin farfars bolag i konken.

Slutsatsen man kan dra av detta är att han inte är en sån förträfflig företagare som han beskriver sig själv som.

Tomma tunnor skramlar mest, gaphalsen Af Trosa förnekar sig aldrig.

Kuriosa: han skröt om sitt bolagsengagemang i rätten eller förlåt han vågade inte närvara, han streamade ju från brottsplatsen (sovrummet).
Senast redigerad av AndersJohanssen 2021-02-13 kl. 20:40.
Citera
2021-02-13, 23:19
Medlem
Citat:

Samt att klädfirman hans kursades efter 3 månader, och ärligt talat om man jämför med hans "oljeföretag", var klädfirman någonsin något annat än en låda med secondhand kläder I Baronens garderob?

Slutsatsen man kan dra av detta är att han inte är en sån förträfflig företagare som han beskriver sig själv som.

Kuriosa: han skröt om sitt bolagsengagemang i rätten eller förlåt han vågade inte närvara, han streamade ju från brottsplatsen (sovrummet).

Ja städfirman existerade nog bara i baronens fantasi. Angående klädbutiken så har han berättat om hur han hade den under sin knark - och festperiod. Det var väl så han träffade Tess, jag har för mig att det var en tatueringsmaskin och amfetamin inblandat.
Allt det där berättar han stolt om i någon "story time".
Citera
2021-02-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ja städfirman existerade nog bara i baronens fantasi. Angående klädbutiken så har han berättat om hur han hade den under sin knark - och festperiod. Det var väl så han träffade Tess, jag har för mig att det var en tatueringsmaskin och amfetamin inblandat.
Allt det där berättar han stolt om i någon "story time".
Jag har svårt att se att en 20 årig BB full och påtänd skulle driva någon sorts klädbutik, jag tänker mig mer ett stånd på torget där han sålde hårdrocks t-shirts för att bekosta nästa kasse öl.
Citera
2021-02-14, 01:25
Bannlyst
Citat:
Det blir lite komiskt att du försvarar ditt beteende med att Rask har gjort samma sak, då blir ju han en förebild för dig :P
Han behöver få samma mynt, orsaken att han gjorde saker mot Jessica är att hon mycket snyggare än hans fru och då ville rasken trycka ner.
Citera
2021-02-14, 01:30
Bannlyst
Citat:

youtubern som lever på sitt jobb lägger upp en video om hur man torkar en diskbänk? hahhahaa, han var noga med att han städar hemma också
Citera
2021-02-14, 08:07
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
youtubern som lever på sitt jobb lägger upp en video om hur man torkar en diskbänk? hahhahaa, han var noga med att han städar hemma också

Han tar säkert åt sig äran för att han har hjälp 100 tals där ute att torka diskbänkar, han överdriver nog inte om han säger att han fått 1000tals tack mail.

Jag tycker legit att hans hem ser allmänt skitigt ut, deras badrum är bland de sunkigaste jag sett och då inte bara för möglet, varför står det en hink med gamalt duschvatten i och flaskor flyter runt i.
Även det här han säger med att "jag har en städhandduk som jag använder varje dag" så tar han ungarnas skitiga handdukar och torkar köket med.
Nej hygien är inte på tip topp i de där hushållet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in