2019-08-16, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Tatueringarna i fejjan ger ett omoget intryck det kan jag hålla med om men sett till övervikten så tycker jag tvärtom, smala människor ser yngre ut och vice versa, det här diskuterade vi faktiskt på jobbet för ett par veckor sedan och vi var eniga, även den överviktiga karln som satt vid bordet höll med.

Rask ser ut som en fet kåkfarare som tror att han är nåt med sina tatueringar
Citera
2019-08-16, 17:54
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Shooouuurdaaa!

Fredag, helg, date-night, Rask har jobbat hårt hela veckan och ska nu bjuda ut sambon på byns finaste restaurang för att skämma bort henne.

Date-night innebär mest troligt alkohol, och vi vet ju alla vad det gör med Baronens redan, sviktande omdöme. Vågar man hoppas på en gammal hederlig 50 minuters scream & smoke i Mercan? Den står väl ändå bara och samlar damm.

//Anus
Citera
2019-08-16, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Shooouuurdaaa!

Fredag, helg, date-night, Rask har jobbat hårt hela veckan och ska nu bjuda ut sambon på byns finaste restaurang för att skämma bort henne.

Date-night innebär mest troligt alkohol, och vi vet ju alla vad det gör med Baronens redan, sviktande omdöme. Vågar man hoppas på en gammal hederlig 50 minuters scream & smoke i Mercan? Den står väl ändå bara och samlar damm.

//Anus

Bilen är väl kvar på verkstan och där har han väl förstånd att inte bryta sig in, inte ens för sin älskade rekvisita. Jag tror mer på att det händer något som resulterar i en video om sexleksaker. Främst om farmodern är barnvakt, men gissar på att det är PermisFredde som sköter jobbet.
Citera
2019-08-16, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Shooouuurdaaa!

//Anus

En ny fyllerant hade varit roligt att beskåda, samtidigt tycker jag synd om karln, alkoholism är inget roligt om man tänker efter lite. :/
Citera
2019-08-16, 18:04
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
En ny fyllerant hade varit roligt att beskåda, samtidigt tycker jag synd om karln, alkoholism är inget roligt om man tänker efter lite. :/
Alkoholen är bara ett symptom på ett mycket större, allvarligare underliggande problem.

Tyvvär för Rask är detta problem livslångt, men jag tror att förändring går att nå om bara viljan finns där. Men nu väljer han istället att sitta i live, packad och skrika vilka jävla småfittor vi är, knappast något som bättrar på hans redan ganska omfattande ångestproblematik.

//Anus
Citera
2019-08-16, 18:09
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manda96
Har man följt Anis så vet man att han slänger sig en hel del med orten-uttryck! Därav jag tror rasken inte är så förtjust i denna man... När det kommer till sådana saker, så tror jag faktiskt rasken håller på sina principer!
Bara ett förtydligande, en person som Rask har inga principer, ingen moral trots att han dyrt och heligt lovar och svär vilken fantastisk genomgod och ärlig människa han är, det han tycker om ena dagen förkastar han andra, allt handlar om vilket svar som får honom att se bäst ut, sanningen kommer i andra hand, det är inte lika viktigt, detta kallas också självbedrägeri och är jobbigt både för den drabbade och personer som lever runt honom.

//Anus
Citera
2019-08-16, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Han har väl fått i sig 2-3 långburkar och "förfestat" lite innan det blir besök på finrestaurang. Det finns en chans att det blir en fyllerant i kväll. Får se.

Sofiero långburk 7.2 om Baronen själv får välja.
Citera
2019-08-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Han har väl fått i sig 2-3 långburkar och "förfestat" lite innan det blir besök på finrestaurang. Det finns en chans att det blir en fyllerant i kväll. Får se.

Nej nej nej, det blir plankstek och leksaksex.
Citera
2019-08-16, 20:27
Medlem
Stämmer:

Hur vet du det? Såg du med egna ögon? Vi borde göra samma sak som rasken gör när hans pappa är inne på bolaget o handlar, häng ut han på film.

Micros svar:
Jepp ... är liksom svårt att ta fel med hänsyn till de patetiska tatueringarna på halsen.
Citera
2019-08-16, 20:32
Bannlyst
Whisky och cigg på insta story, det här kan sluta hur som helst, hoppas han håller sig i skinnet för fruns skull.
Citera
2019-08-16, 20:38
Bannlyst
Citat:
Whisky och cigg på insta story, det här kan sluta hur som helst, hoppas han håller sig i skinnet för fruns skull.
Du följer alltså den feta alkoholiserade grisen på insta? Hans fru verkar inte så vidare smart men jag tycker synd om hans barn.
Citera
2019-08-16, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
För att dämpa söndagsångesten kommer här den legendariska (AMG)bilvideon
HÄR ÄR MIN NYA BIL! MERCEDES S 500 AMG, 388 HK V8!
21 maj 2019

https://youtu.be/iYaWGVwrucE?t=172
Det är ganska tydligt att rask läser och tar åt sig mycket av det som skrivs här i tråden! Denna video om AMG-bilen har han såklart tagit ner nu, efter att vi nyligen skrattat lite åt detta.

”Jag jagade mina nyfunna mål, ett psyke av järn och en vilja av stål” (Raskens låt Äckliga Hatare).

Detta har vi såklart också sett prov på, framförallt den senaste tiden...
Senast redigerad av Manda96 2019-08-16 kl. 20:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in