2020-10-24, 19:51
Medlem
Nu kör han videohälsningar för 65:-, passa på köp en Raskning av Baronen och lägg upp i tråden, jag skulle göra det men vill inte outa mitt namn.
Citera
2020-10-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
Hundpengarna ligger på ett separat konto, det gick inte alls åt till Baronens extravaganta livsstil med räksmörgåsar till barnen.

edit: Tvåa på bollen om videohälsningar
Citera
2020-10-24, 20:38
Medlem
Citat:
Nu kör han videohälsningar för 65:-, passa på köp en Raskning av Baronen och lägg upp i tråden, jag skulle göra det men vill inte outa mitt namn.

Då hade jag önskat en utskällning till Alexander och sen skickat den på DM till baronen.
Citera
2020-10-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Då hade jag önskat en utskällning till Alexander och sen skickat den på DM till baronen.
Men Baronen är ju bara en karaktär, det är ju inte den personen han är
Citera
2020-10-24, 21:24
Medlem
Viper08s avatar
"det märks att det är lönehelg, videohälsningar 65kr" varför är dem rabatterade i fall folks konton är påfyllda? Helt ologiskt.

Och som vanligt, om han får in så jävla mycket förfrågningar så behövs de ju inte pushas för dem, också helt ologiskt.

Jag tänker mig snarare att baronen lönespec inte hade så många siffror på sig denna månad så nu jävla måste grindas lite svarta stålar.
Citera
2020-10-24, 21:29
Medlem
Citat:
Men Baronen är ju bara en karaktär, det är ju inte den personen han är

Just därför är det Alexander som ska ha sig en hurring rackt över örat.
Citera
2020-10-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Just därför är det Alexander som ska ha sig en hurring rackt över örat.
Jag skulle vara nöjd med 500 timmar samhällstjänst för Bajskungen i skidbacken, villkorlig dom 5 år samt skadestånd på 100.000:-

Kommer detta rädda honom? Nej, men familjen kommer få tid nog att lämna skithögen och starta ett nytt liv.
Citera
2020-10-24, 21:42
Medlem
Citat:
Jag skulle vara nöjd med 500 timmar samhällstjänst för Bajskungen i skidbacken, villkorlig dom 5 år samt skadestånd på 100.000:-

Kommer detta rädda honom? Nej, men familjen kommer få tid nog att lämna skithögen och starta ett nytt liv.

Byt skidbacken till att skrubba Magmysmannens fötter och underliv så är jag med. Räkna in restiden mellan Trosa och Salem dit han givetvis tar sig på sin cykel.
Citera
2020-10-24, 23:11
Medlem
Citat:
Jag längtar mer tills 4 nov än julafton, då ska vi alla "idioter på flashback" få våran redemption.

Tror ni detta åtal kommer skicka en signal till sociala myndigheten när han blir dömd? Har man barn och blir dömd för ex narkotikabrott blir dom inkopplade på en gång, det blir ju liksom uppenbart för hela Sverige då att han har en nedsatt empatisk förmåga, inget bra hem för barn således.

Någon som vet en stuga för uthyrning? Kontakta Therese.
Du får säkert hyra in Dej hos Rask😀😀
Citera
2020-10-24, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Du får säkert hyra in Dej hos Rask😀😀
Rask vill inte ha inneboende, någon frågade i en live om Jim fick flytta in i cykelskjulet men det var inte aktuellt, det osar inte framgång för en 3 barns pappa att behöva ta in en gammal tjackis för att hjälpa till med hyran.
Citera
2020-10-25, 08:42
Bannlyst
Citat:
Rask vill inte ha inneboende, någon frågade i en live om Jim fick flytta in i cykelskjulet men det var inte aktuellt, det osar inte framgång för en 3 barns pappa att behöva ta in en gammal tjackis för att hjälpa till med hyran.
men han sa ju i videon du länkade att han tjänar mer på en månad än vad Therese gör på ett år? Nog måste väl det ge bidrag till hyran?
Citera
2020-10-25, 08:52
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
men han sa ju i videon du länkade att han tjänar mer på en månad än vad Therese gör på ett år? Nog måste väl det ge bidrag till hyran?

Han har ju antagligen tjänat pengar för ett tag sen, men på äkta wt-sätt har han undvikit att köpa hus. Det hade varit billigt för 2 år sen typ.

Nu sitter dom i hyresrätt på 69 kvm och har ett till barn på g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in