2020-10-08, 22:55
Medlem
Necropoliss avatar
Det är helt sjukt att han kan göra en video till utan nått nytt, enda ”nya” är att nån i hans live har en mamma som omkom i olyckan & sen läser han upp lite från Aftonbladet.

Videons citat ”Det är lite som att kissa på sig, i början är det varmt o skönt. Efter ett tag blir det kallt o börjar klia”
Citera
2020-10-09, 02:39
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han får göra en Estonia-kanal så blir allt toppen

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fast när han har avverkat Estonia-historien lär tittarna rasa.

Citat:
Ursprungligen postat av Elver
7 nya videos om Estonia, hur länge tror ni han mjölkar detta? Kan det bli som med magmysarn 15+ videos?

Då mitt förra inägg rök får jag vara övertydlig:
Rasken som är KÄND I TRÅDEN FÖR FJANTIG MUSIK PÅ SINA OFFICIELLA KANALER bör travestera musik KÄND FRÅN TRÅDEN OCH OFFICIELLA KANALER, och BORDE göra en cover på Loorens Euforia och byta ut det till Estonia och att were going up up up som Rasks views och dit han önskar vraket enligt Rask senaste 50 videos om det duger, nu när jag är så övertydlig att ingen kan skatta.
Citera
2020-10-09, 17:20
Medlem
Det är aldrig en lugn stund för entreprenören, ny affärsidé: sälja gamla kläder & tidningar på loppis, passa på, just nu kan just DU få möjligheten att köpa en nedspydd t-shirt med Baronens ansikte och hela familjens autografer för ENDAST 199:-

Skynda er innan Rickard köper den.
Citera
2020-10-09, 18:09
Medlem
Citat:
Det är aldrig en lugn stund för entreprenören, ny affärsidé: sälja gamla kläder & tidningar på loppis, passa på, just nu kan just DU få möjligheten att köpa en nedspydd t-shirt med Baronens ansikte och hela familjens autografer för ENDAST 199:-

Skynda er innan Rickard köper den.

Skrynkligaste t-shirtsen jag sett i hela mitt liv. Har han knölat ihop dom till en boll och dragit gummisnoddar runt eller hur får man till det där?
Citera
2020-10-09, 18:35
Medlem
Citat:
Skrynkligaste t-shirtsen jag sett i hela mitt liv. Har han knölat ihop dom till en boll och dragit gummisnoddar runt eller hur får man till det där?
Skulle tro att dom där kläderna har legat i lådan märkt med "gamla kläder jag kan sälja när jag är känd".

Märks att det börjar dra ihop sig till rättegången, nu är det 100% grinde som gäller.
Citera
2020-10-09, 18:49
Medlem
Citat:
Skulle tro att dom där kläderna har legat i lådan märkt med "gamla kläder jag kan sälja när jag är känd".

Märks att det börjar dra ihop sig till rättegången, nu är det 100% grinde som gäller.

Undrar om han säljer kanalen snart också.
Citera
2020-10-09, 18:57
Medlem
Citat:
Undrar om han säljer kanalen snart också.
Om man får det skulle han nog redan sålt av rasks liv, rasks news & succekanalen grovgaming.

Han har ju redan sålt sin instagram.

Jag tror man ska hålla ögonen öppna om det börjar dyka upp barncyklar, kopparkablar och annat krims krams på bloppisen, då är det nog ett Rask-bedrägeri på gång igen.. kanske tom en häleri verksamhet I samarbete med den hemlösa tjack-jim.
Citera
2020-10-09, 19:15
Medlem
Viper08s avatar
Kul att han tog sitt konto som från början skulle vara för höstmys.
De där är bland de smutsigaste man kan göra. först locka in en massa följare på ett konto där man har en viss agenda, sen helt plötsligt döpa om den till något annat, och börja med försäljning av gammalt skräp, han har verkligen gräns eller skäms för det han gör. måste dock vara jobbigt att rota fram massa gammalt skräp för att överleva dagen.

På sin IG så säger han att han letat som fan efter den där papperslappen med några luffares autograf, sen på tiggarkontot så säger han att han inte alls har saknat den.
Citera
2020-10-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Kul att han tog sitt konto som från början skulle vara för höstmys.
De där är bland de smutsigaste man kan göra. först locka in en massa följare på ett konto där man har en viss agenda, sen helt plötsligt döpa om den till något annat, och börja med försäljning av gammalt skräp, han har verkligen gräns eller skäms för det han gör. måste dock vara jobbigt att rota fram massa gammalt skräp för att överleva dagen.

På sin IG så säger han att han letat som fan efter den där papperslappen med några luffares autograf, sen på tiggarkontot så säger han att han inte alls har saknat den.
Det osar ju inte framgång att sälja av en massa smutsiga gamla t-shirtar som dessutom har han själv som logga, sånt ger man väl bort i reklamsyfte för kanalens skull.

Särskilt inte då man för endast nått år sedan minsann förminskade frugan genom att berätta att man minsann drog in det hon tjänade på fyra månader på en månad.

Från Baron till skrotförsäljare, går han ner sig mer än såhär blir det väl att flytta in hela familjen i en husvagn, då blir han WT på riktigt.
Citera
2020-10-09, 20:23
Medlem
Säljer han för att han måste ha in pengar då?? Det är ju fullt möjligt att han säljer skräp som tar plats, många människor gör ju det, utan att vara i desperat behov av stålar.
Citera
2020-10-09, 20:27
Medlem
KungPungPats avatar
Jag googlade på cbd-oil Colorado och sen klickade jag på bilder.. och fick då se väldigt fina gulbruna cbd oljor.

Undrar vart jag kan hitta genomskinlig olja i Colorado , det låter ju så konstigt eftersom jag aldrig har sett genomskinlig olja förutom när jag lyckades extrahera nån olja som var så dåligt och svagt att det nästan var genomskinlig olja.

Första gången jag såg riktigt genomskinlig olja var när Rask luktade på sin luktfria olja som varken har cannabisfärg eller lukt.

Bluffvarning.

Jag tror att rasken har råkat köpa en till mercedes fast den här gången är bilen gjord av cannabinoider som är genomskinliga.
Senast redigerad av KungPungPat 2020-10-09 kl. 20:34.
Citera
2020-10-09, 21:40
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Säljer han för att han måste ha in pengar då?? Det är ju fullt möjligt att han säljer skräp som tar plats, många människor gör ju det, utan att vara i desperat behov av stålar.

då hade man väl lottat ut eller gett bort reklam tröjor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in