Citat:
Ursprungligen postat av
Elver
Har du prövat hans olja?
Jag har ingen erfarenhet av just cbd olja dock har jag prövat andra koncentrat (shatter) det hade en snorgrön färg och doftade gudomligt och extremt intensiv cannabisdoft, det var ingen tvekan om att det koncentratet innehöll mängder av olika cannabionider.
Enligt honom själv luktar oljan ingenting vilken jag tycker är konstigt då just cannabis har en väldigt säregen doft.
Jag är också lite nyfiken på den där oljan, måste den inte ha en innehållsförteckning som allt annat? Där kanske det framgår, enligt Rask är det top of the line direkt från Colorado, han är också en notoriskt lögnare & bedragare så hans ord är lika mycket värt som en påse hästskit
Edit: Han har redan hunnit läsa ditt inlägg i tråden och förklarar nu på storyn varför färgen är som den är, Hej Rask

Jag har varken testat hans olja eller någon annans cbd-olja.. men jag har gjort mycket olja genom åren med acetonmetoden.
Han var lite skum när han pratade om lukten.. och det stämmer nog att den är luktfri om den är helt genomskinlig trots 10% cbd.
När vi amatörer gjorde oljor så blir det väl troligen närmare 80% thc så klart att färgen blir mörkare då i jämförelse med 10%igt cbd trams.. men inte fan ska det vara genomskinligt även om det är klena grejjer.
Haha ja många kunder kommer väl från flashback så självklart kollar han i den här tråden för att hans hemlighet inte får komma ut för snabbt.
Nån kan väl jämföra cbd-olja från colorados dispensarys med raskens olja "från Colorado" och se om färgen skiljer sig.. jag säger inte att jag vet detta med 100% säkerhet men jag tror inte att det finns genomskinlig cbd-olja i colorado.. om den inte är typ kanske 0,1% cbd då lär det ju bli genomskinligt.
Jag är ingen cbd-expert dock jag ser det mer som en scam för giriga människor som vill tjäna på knarklangarsummor på kryphål i lagar som gör att dom kan sälja genmodifierade labbdesignade cannabisplantor lagligt tack vare ett krig mot gudarnas naturliga medecinska plantor.
Jag förblir skeptisk till att påstå att industrihampa inte är genmodiferat när plantan inte längre skapar nån thc alls.
Jag vet inte varför innehållet inte deklareras tydligt.. kanske för att det är 90% kranvatten lol
Finns det inte nån lag som säger att det måste stå innehållet i flaskan?