2020-10-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Rask har dubblat/tripplat i visningar sedan Estonia kom på tal, roligt att det börjar gå uppåt igen. Mellan 15.000-32.000 tittare per video angående Estonia jämfört med 6000-8000 tittare på dom andra klippen som släppts innan.

Förmodligen många nya följare och tittare som får honom i rekommendationer när de söker på Estonia för att lära sig om händelsen. Hoppas att det håller i sig nudå.

Han får göra en Estonia-kanal så blir allt toppen
Citera
2020-10-08, 06:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Rask har dubblat/tripplat i visningar sedan Estonia kom på tal, roligt att det börjar gå uppåt igen. Mellan 15.000-32.000 tittare per video angående Estonia jämfört med 6000-8000 tittare på dom andra klippen som släppts innan.

Förmodligen många nya följare och tittare som får honom i rekommendationer när de söker på Estonia för att lära sig om händelsen. Hoppas att det håller i sig nudå.
Fast när han har avverkat Estonia-historien lär tittarna rasa.
Citera
2020-10-08, 06:53
Medlem
Viper08s avatar
Intressant att rask säger att dem har fått hem fler klistermärken för att dem säljer så bra, vilket såklart inte stämmer, eller det beror på vad man anser är bra såklart. Men det är ju bara nya klisterlappar med nytt namn pga att han klistra på flaskorna med ett varuskyddatnamn, han har ju fortfarande inte sålt slut på den lilla beställningen flaskor han hade från början. De är fortfarande samma labbrapport som visas för den batchen på hemsidan.
Citera
2020-10-08, 07:17
Medlem
Citat:

Ja jag kan ju inte tänka mig en bättre pedagog. Ska rask vara förstahandsvalet om man vill "lära sig" om Estoniakatastrofen? Tillåt mig asgarva.
Citera
2020-10-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Kanske har leverantören blåst rask och skickat en skitolja . Fejkade papper där det står att oljan är världsklass borde vara en lätt sak att förfalska.
Jag blir nästan sugen på att pröva en flaska men det är ju det här med att stödja en skithög jag inte gillar. Är oljan undermålig kvalite kommer recensionerna visa det tänker jag.

Mycket "kollabortfrånkameran" när han försvarar världens bästa olja med näbbar och klor, det är våran framstjärts signaturmove när en lögn snickras ihop.
Citera
2020-10-08, 11:55
Medlem
Viper08s avatar
Ny rabattkod igen 😂. Kan ju inte sälja bra om man sen lansering har fått slänga ut 3 rabattkoder på ca 1 månad och dem har i stort sätt gällt hela tiden. Aja de är väl bra att försöka locka in nya kunder, dock lockar han ju till buffel o båg.
Citera
2020-10-08, 12:17
Medlem
Borka88s avatar
Är det någon som har beställt "oljan" som kan lägga upp labbrapporten?

Till sist: "Kvacksalveolja" nu 10% billigare, garanterat lukt och smakfri.. Mirakelvatten..
Citera
2020-10-08, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ja jag kan ju inte tänka mig en bättre pedagog. Ska rask vara förstahandsvalet om man vill "lära sig" om Estoniakatastrofen? Tillåt mig asgarva.

Det har jag verkligen inte påstått. Jag syftar snarare på algoritmen som ger honom tittare just nu. Estonia ett hett ämne = automatisk algoritm. Folk söker på Estonia = automatisk algoritm. Rask gör videos om Estonia = automatisk algoritm. Han har valt rätt ämne det är de jag säger, inte att han är den ultimata läraren. Sedan om han lär rätt eller fel kan jag inte tala om men det jag sett är väl korrekt och han tillägger att det han själv tror är konspirationsteorier.
Citera
2020-10-08, 19:21
Medlem
7 nya videos om Estonia, hur länge tror ni han mjölkar detta? Kan det bli som med magmysarn 15+ videos?
Citera
2020-10-08, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
7 nya videos om Estonia, hur länge tror ni han mjölkar detta? Kan det bli som med magmysarn 15+ videos?
Han kommer ju knappast med något nytt som inte finns att finna på andra videos så han kopierar ju bara. Svar på din fråga, så länge det rullar inte lite pengar ett tag kommer han fortsätta. Sen får han hitta nytt han kan mjölka, dramatiden på tuben är ju över så kommer bli svårare för en sådan som Rask att överleva då han levt på det eller hänga ut sin far. Det har han ju slutat med dock vilket bra, antagligen för att fadern brutit kontakten med sonen.
Citera
2020-10-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Han kommer ju knappast med något nytt som inte finns att finna på andra videos så han kopierar ju bara. Svar på din fråga, så länge det rullar inte lite pengar ett tag kommer han fortsätta. Sen får han hitta nytt han kan mjölka, dramatiden på tuben är ju över så kommer bli svårare för en sådan som Rask att överleva då han levt på det eller hänga ut sin far. Det har han ju slutat med dock vilket bra, antagligen för att fadern brutit kontakten med sonen.

Jag trodde det var tvärtom.

Pundarfarsan bor i Trosa nu men är enligt vittnesuppgifter oftast i Norrköping, kanske blir svårt med det praktiska då med filmning och pendling osv, farsan är alltid ett ess i ärmen Rask kan dra fram, han lockar hem honom med barnbarnen och knäpper han en folköl spottar han snus på honom och gör en video.

Kanske kan han göra succé på tiktok? Han heter Bajsbaronen där, eller kanske en ny kanal, Båtkyrkogården, där han snackar om en massa olika skepp som förlist på sjön.
Citera
2020-10-08, 21:13
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
Har du prövat hans olja?

Jag har ingen erfarenhet av just cbd olja dock har jag prövat andra koncentrat (shatter) det hade en snorgrön färg och doftade gudomligt och extremt intensiv cannabisdoft, det var ingen tvekan om att det koncentratet innehöll mängder av olika cannabionider.

Enligt honom själv luktar oljan ingenting vilken jag tycker är konstigt då just cannabis har en väldigt säregen doft.

Jag är också lite nyfiken på den där oljan, måste den inte ha en innehållsförteckning som allt annat? Där kanske det framgår, enligt Rask är det top of the line direkt från Colorado, han är också en notoriskt lögnare & bedragare så hans ord är lika mycket värt som en påse hästskit
Edit: Han har redan hunnit läsa ditt inlägg i tråden och förklarar nu på storyn varför färgen är som den är, Hej Rask

Jag har varken testat hans olja eller någon annans cbd-olja.. men jag har gjort mycket olja genom åren med acetonmetoden.

Han var lite skum när han pratade om lukten.. och det stämmer nog att den är luktfri om den är helt genomskinlig trots 10% cbd.

När vi amatörer gjorde oljor så blir det väl troligen närmare 80% thc så klart att färgen blir mörkare då i jämförelse med 10%igt cbd trams.. men inte fan ska det vara genomskinligt även om det är klena grejjer.

Haha ja många kunder kommer väl från flashback så självklart kollar han i den här tråden för att hans hemlighet inte får komma ut för snabbt.

Nån kan väl jämföra cbd-olja från colorados dispensarys med raskens olja "från Colorado" och se om färgen skiljer sig.. jag säger inte att jag vet detta med 100% säkerhet men jag tror inte att det finns genomskinlig cbd-olja i colorado.. om den inte är typ kanske 0,1% cbd då lär det ju bli genomskinligt.
Jag är ingen cbd-expert dock jag ser det mer som en scam för giriga människor som vill tjäna på knarklangarsummor på kryphål i lagar som gör att dom kan sälja genmodifierade labbdesignade cannabisplantor lagligt tack vare ett krig mot gudarnas naturliga medecinska plantor.

Jag förblir skeptisk till att påstå att industrihampa inte är genmodiferat när plantan inte längre skapar nån thc alls.

Jag vet inte varför innehållet inte deklareras tydligt.. kanske för att det är 90% kranvatten lol

Finns det inte nån lag som säger att det måste stå innehållet i flaskan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in