2020-09-18, 23:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Kan det vara så att flaskorna är i plast kanske?
Det spelar ingen roll eftersom så små flaskor är väldigt svåra att ha sönder även vid vårdslös pakethantering.
Citera
2020-09-18, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det spelar ingen roll eftersom så små flaskor är väldigt svåra att ha sönder även vid vårdslös pakethantering.

Bra att du visar att förtalsmannen har några hästar i skallen!
Citera
2020-09-18, 23:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra att du visar att förtalsmannen har några hästar i skallen!
Det krävs ju att stallet är lite besökt för att han skall kunna fällas för förtal ... så det känns rätt så oproblematiskt att faktiskt säga att han agerat rätt när han har agerat rätt. I synnerhet med tanke på med vilken frekvens det sker... Inte så farligt ofta....
Senast redigerad av micro113 2020-09-18 kl. 23:58.
Citera
2020-09-19, 00:17
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Rask news har nu släppt ett nytt klipp genom att bryta den månad långa radioskugga och vad blir första nyheten?

Hur all hans vakna tid har gått till att starta upp hans olje-imperium, det var anledningen till att han inte hunnit göra nyheter den senaste månaden.
Citera
2020-09-19, 06:46
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Stabilt att skicka glasflaskor i vadderade kuvert.

Det är hur lugnt som helst, brukar beställs skäggolja, exakt likadana flaskor, kommer också i vadderad kuvert, som Micro säger, väldigt svåra flaskor att ha sönder, vet inte hur många gånger jag tappa skiten i handfatet.

Men igår skulle alltså första behandlingen av laserborttagningen ske, jag har sätt en del klipp när folk för sånt och de brukar se ut som att lasern lämnar efter sig ärr när de är precis färskt, på rask senaste IG storie så ser det inte ut som om att han har gjort någonting alls, och med tanke på att han har haft tid att släppa en nyhetsvideo så verkar han ju inte varit på behandling heller, någon med erfarenhet får gärna belasta tråden med lite fakta, hur de ser ut efter en behandling osv.
Citera
2020-09-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Det är hur lugnt som helst, brukar beställs skäggolja, exakt likadana flaskor, kommer också i vadderad kuvert, som Micro säger, väldigt svåra flaskor att ha sönder, vet inte hur många gånger jag tappa skiten i handfatet.

Men igår skulle alltså första behandlingen av laserborttagningen ske, jag har sätt en del klipp när folk för sånt och de brukar se ut som att lasern lämnar efter sig ärr när de är precis färskt, på rask senaste IG storie så ser det inte ut som om att han har gjort någonting alls, och med tanke på att han har haft tid att släppa en nyhetsvideo så verkar han ju inte varit på behandling heller, någon med erfarenhet får gärna belasta tråden med lite fakta, hur de ser ut efter en behandling osv.

Nyhetsvideon skulle kunna vara inspelad sen torsdagkväll. Hursomhelst, vet vi vilken tatuering det är som han lasrar först eller är det alla? Krävs ett par behandlingar innan det blir märkbart synligt att det börjar försvinna och efter den första behandlingen finns det fortfarande såpass mycket tatuering kvar så att behandlingen knappt syns, tatueringen bleknar bara lite. Ärr behöver det nödvändigtvis inte alltid bli.

Är inte så mega påläst om lasring men vad jag har fått höra är att processen är den att man värmer upp bläcket så att det "smälter" och sedan vandrar det iväg med blodet men huruvida det stämmer kan jag inte svara på.
Citera
2020-09-19, 12:36
Medlem
exexexexs avatar
Yes! Rask Newsheter är tillbaka! Finns ingen som kan läsa hög som rask, man liksom bara sugs in i texten han läser upp.
Citerar en av tittarna som jag håller med:

"Blir på sånt bra humör när en ny video kommer från dig, dock lite småsurig när videon är slut"
/medelålders männen från glesbygden som skrivit...100%

Newsheterna var bra!
Inledningen var bra. Han sätter alla hårt och bestämt i vitrinskåpet som undrat var han varit.
Även om han kanske glömde berätta att det skulle bli ett avbrott pga klisterlappar osv
Senast redigerad av exexexex 2020-09-19 kl. 12:45.
Citera
2020-09-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08

Okej, kanske tjockare flaska (inte CBD) än den jag fick hem krossad i ett vadderat kuvert för några år sedan.

Udda "nyheter" i hans nyheter. Luffarn Johannes Leonidas i bråk, Jerre i fejk Tesla och Therese Lindgren ska klippa håret i oktober. Det här med Cluee och Familjen Arcombe har han inte bemödat sig förstå vad det handlar om ens. Men bra om Rasks tittare tar parti mot Cluee news såklart!
Bra att han fick ihop något för att kunna prata om sig själv i alla fall.
Citera
2020-09-19, 14:06
Medlem
Tiggarlive dagtid. Han beter sig störigare än folk med psykos på psyket.

DN-serien verkar ha resulterat i denna mugg
https://forumfiles.com/b8ibO9W2oa/insikt_jpg
https://forumfiles.com/p4i2O3W6o5/insikt2_jpg
Senast redigerad av chokladvanilj 2020-09-19 kl. 14:24.
Citera
2020-09-19, 14:24
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Tiggarlive dagtid. Han beter sig störigare än folk med psykos på psyket.
Tycker hans beteende påminner om hur han var innan den psykiska härdsmältan 2019 med insta-rants, hot med våld i skidbacke osv, lite stress och oro som bubblat upp iom den kommande rättegången?
Citera
2020-09-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Tycker hans beteende påminner om hur han var innan den psykiska härdsmältan 2019 med insta-rants, hot med våld i skidbacke osv, lite stress och oro som bubblat upp iom den kommande rättegången?

Undrar om han är lika skojfrisk i november.
Låtsas äta bajs https://forumfiles.com/J2p2O9W7o0/bajsetarn_jpg
Citera
2020-09-19, 14:43
Medlem
Citat:
Okej, kanske tjockare flaska (inte CBD) än den jag fick hem krossad i ett vadderat kuvert för några år sedan.

Udda "nyheter" i hans nyheter. Luffarn Johannes Leonidas i bråk, Jerre i fejk Tesla och Therese Lindgren ska klippa håret i oktober. Det här med Cluee och Familjen Arcombe har han inte bemödat sig förstå vad det handlar om ens. Men bra om Rasks tittare tar parti mot Cluee news såklart!
Bra att han fick ihop något för att kunna prata om sig själv i alla fall.

Otroligt bra nyheter och han levererar det bra o lägger fokus på det absolut viktigaste. Eloge. Vi fick veta vilken längd o datum Therese Lindgren klipper håret men ett Youtube-tjafs äsch det är inte värt att snoka i. Han kunde ha försökt kontakta någon av parterna eller så kanske han gjorde det och fick kalla handen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in