2019-06-04, 04:04
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrigaerN
Jag är på också, vad skrev du till skatteverket?

Har inte skrivit än vete i fan hur man skall skriva riktigt...
Typ en snubbe som fuskar med son inkomst oxh dom borde kolla upp hans live??
Kruxet e han plockar bort sina livesändningar vart efter men någon finnes väl sparad.

Vet inte hur det funkar om skatteverket sätter nån på det och låter han bevaka eller om dom för spontankoll bara, även om han fuskar kan det inte röra sig om något väldigt stort belopp
Senast redigerad av Sdhataren 2019-06-04 kl. 04:05. Anledning: Felstav
Citera
2019-06-04, 06:32
Medlem
elinges avatar
Kollade hans live igår och det va kul att se Raskens irritation över frågor om bilen😀
Eller när några av skaran tog upp varför han svarade Verz som han först sagt han skulle lägga ner.

Nåt som jag la märke till nu har han tagit bort toppswishen som va på 1500kr av någon annledning den som förmodas vara rent påhitt.
Citera
2019-06-04, 10:56
Medlem
Haha herrejösses, har pratat med Skatteverket och fått fram hans inkomst för 2016, 2017 och 2018. Helt ärligt var det så lite att det känns elakt att blotta hans ekonomi offentligt på ett forum, men det jag kan säga är att han INTE bidrar med särskilt mycket skatt Antingen är han mytoman eller så plockar han ut svarta pengar på något sätt, för rik, det är han inte.
Citera
2019-06-04, 11:57
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heracillin
Haha herrejösses, har pratat med Skatteverket och fått fram hans inkomst för 2016, 2017 och 2018. Helt ärligt var det så lite att det känns elakt att blotta hans ekonomi offentligt på ett forum, men det jag kan säga är att han INTE bidrar med särskilt mycket skatt Antingen är han mytoman eller så plockar han ut svarta pengar på något sätt, för rik, det är han inte.

Min gissning är att han är mytoman OCH fattig. Ska bli intressant att se vad han deklarerar 2019-2020 med tanke på allt skryt han hävt ur sig senaste månaderna. Farfars förtag har ju inte heller någon direkt cirkulation på omsättningen. Så det lutar som att Rask mytomanar och skattefuskar.
Jag tror mycket av han skryt kommer ifrån av känslan av att bli försörjd av sin fru som jobbar inom vården, det känner han skam för.

Såg en kommentar idag som påpekar Rask fullständigt vidriga snorharklingar som han gör i stort sett i varje video, sjukt vidrigt, i och med att han inte spottar så vet vi ju var snoret tar vägen också.
Citera
2019-06-04, 12:54
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Min gissning är att han är mytoman OCH fattig..

Rask är anställd av unitedscreens.com och dom tar 20 procent av allt som han drar in. Han säger att han ligger på mellan 100.000 och 50.000 per månad.

Hur han skattar sin donationer är ett orosmoment för det går rakt ner i hans ficka, så han måste ha någon form av bolag för den skatten. Skatteverket skulle nog gärna gräva i Rask för det är så små summor.

All väl gång till Rask och lycka till.
Citera
2019-06-04, 13:12
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heracillin

Pengarna går ju in på hans farfars företag.
Var det de du kolla upp?
Citera
2019-06-04, 13:16
Medlem
Bajskletaren rask skulle förmodligen gå om kull utan sina svarta donationer. Han uppför sig också som en jävla svin med sina fisar och snorhsrklingar. Glimrande sir? Han är allt annat det inavlet.
Citera
2019-06-04, 13:50
Medlem
Rask har själv levt på bidrag och sin fru år 16 och 17. Han har haft en inkomst 18 som återstår och se hur mycket. Helt plötsligt krankar han ner på alla bidragstagare och ser sig själv som en fantastisk samarit som betalar skatt till välfärden och vi ska alla tacka just han om vi får något bidrag.

Ska gräva fram exakta bidragen han fått.

2 b c
Citera
2019-06-04, 13:53
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Pengarna går ju in på hans farfars företag.
Var det de du kolla upp?

Men pengarna måste ju oavsett komma in som deklarerad inkomst på rasks konto, som löneutbetalning. Oavsett om de går genom ett företag eller något annat.
Citera
2019-06-04, 13:57
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backshot
Rask har själv levt på bidrag och sin fru år 16 och 17. Han har haft en inkomst 18 som återstår och se hur mycket. Helt plötsligt krankar han ner på alla bidragstagare och ser sig själv som en fantastisk samarit som betalar skatt till välfärden och vi ska alla tacka just han om vi får något bidrag.

2 b c

Bara hoppas skattemyndigheterna gör en djupdykning i hans inkomster börjar dom se ett mönster hur mkt han kan fått in på några livesändningar så kan dom börja räkna alla gånger han sänt live.
Kan han dra in 1000-1500:-/live??

Och han som klankat på alla arbetslösa sossfall oxh annat sen är han av samma skrot o korn😀
Citera
2019-06-04, 14:00
Medlem
https://youtu.be/PDtb4lyoA3o

Här är en video ifrån rask som han la upp 25e mars iår.

En följare blottar sig själv och ber om en hjälpande hand (ekonomiskt).

Vad gör då Rask?
Jo han ska såklart hjälpa killen med råd och vägledning men inga pengar.

Resultatet blir att rask i 12minuter sitter och skryter om sig själv hur bra han har lyckats genom hårt arbete och att han tycker han hjälper behövande tillräckligt nog med all skatt han betalar.
Citera
2019-06-04, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backshot

2 b c

Nej, han har inte haft någon betydande inkomst 2018 heller. För 2018 har han för helåret inte ens kommit upp i, för honom "en normal månadslön" på 100 000 kr (PM för exakt inkomst)
Detta är inget som förvånar mig, oftast är det de som känner ett behov av att "flasha" med pengar som har minst pengar, men verkligheten kommer alltid ikapp tillslut.
Aja, jag kommer släppa tråden nu. Har fått reda på att han lever i en fantasivärld och målar upp saker som inte finns.
Senast redigerad av Heracillin 2019-06-04 kl. 14:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in