Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Jag tror du har rätt. Trosa är inte stort och det är precis sådant här illasinnat skitsnack som kan äga rum i mindre orter. Detta visste givetvis Baronen om när han spred dessa rykten. Den perversa byfånen må vara mongo, men han är utstuderad likt sina idoler, Jockiboi och fetröven Anjo.
Tack. Väl medveten om ett långt och onödigt nyanserat inlägg många här bara hatar på. Vägrar se sanningen.
Rask är inte totalt ute och cyklar, när han tycker att ett BO ska "nöja sig" med utfallet att han var den onde. Juridiskt är det nog så, att Rasks lögner låter rimligt, om man köper den premissen, och BO överlag arga kvinnor som ljuger. Relevant är då att veta att det är en LÖGN. Historieförvansknig som de som BACKAR honom, aldrig undersökt.
Rask ÄR, totalt ute och cyklar när han erkänner det. Juridiskt sett. Moraliskt sett. Att ett "skadestånd" neutraliserar hela grejen när han vägrar bekänna offentligt att han LJÖG. För han vidhåller att han hade otur, dålig på motanmäla, ingen rök utan eld. Flera videor i efterhand om att det var så, historian utspelades. Ren LÖGN
För sanningen om vem som lögn, överdrev, vad en FUCKING fegis osv 2022-2023, den sanningen utspelades inte här på Flashback 2026.
För helvete, be någon av dem backa Rask IDAG när de bett om ursäkt och erkänt skit för tittare som RÄKNADES. Han tycker det är rimligt. Säkert 20k. Men det gör Inte "oj nån svensk Rask har makt över oss på svengelska 2024...? Utan vem? Gameransvariga det året var "på heder och samvete inte, CS, Valorant, Fortnite, detta är LALL" och mycket riktigt - det var.
Hur ska jag BEVISA jag värdesätter Norge och Sverige och hänger med i den allmänna debatten? Till graden att rena dumheter och dumt hat, är dumt?