Citat:
Jag har inte svårt att sätta mig in i hur Rask upplever inlägg Ann*li gör. Är inte blind för hur det upplevs för honom. För jag vet mer än väl att han 99 gånger av 100 enbart ser saker från sitt eget perspektiv.
Håller förbehållslöst med honom om att vissa inlägg om honom är onödiga för de bevisar inte vilken hycklare han är utan missar målet, och förmodligen från bättre vetande. Som att samtliga av hans löjliga foton i kalsipper bevisar att han har dubbla måttstockar om nakenhet som i "sexigt" när många är totalt uppenbart humoristiskt trams hon kunde ge fan i lyfta fram flera år senare och antyda att de bevisar något i en annan kontext.
Men med den kritiken framförd till Ann*li och "medhåll" till Rask, så är mitt råd till Rask samma som jag nyss skrev här; håll käften. Bara sitt ner och håll käften. Rask orsakade extrem skada till en hel familj i Trosa som inte hade kanaler att bemöta dina lögner på. Inte bara de fåtal som du dömdes betala skadestånd till! Hur i helvete vågar du jämföra det du satte ribban för, med att någon på Instagram inte upplever de fått upprättelse?
Jag har aldrig bott i denna del av Sverige strax utanför för Stockholm men just därför fattar jag nog bättre vad det gäller än någon som kan ta skydd för vad det innebär att bo i en stad nära en STOR stad. Rask satte ribban. Under en betydande period var hans lögner sanningen.
Ett fiktivt exempel jag är ÖVERTYGAD om är gångbart i Trosa, kan låta så här:
- Johan och Elin Nordstöm har separerat
- Är det Johan som brukade köra en Ferrari?
- Nä, inte han, utan Johan som bodde granne med den där incest-familjen du vet
- Jaha, på Norra Trosa höjder (fiktivt område!) i tvåvåningstegelhusen (fiktivt!) för typ 10 år sen?
- Jo, den Johan. Samma Johan som jobbade på Biltema och bodde granne med incest-familjen, men de två Johan är födda samma år och gick i samma klass
- Ja, det var därför jag trodde det var han andra Johan, men nu vet jag vilken du menar. Han som bodde granne med incest-familjen.
Senast redigerad av Spritnota 2026-09-03 kl. 23:06.
Senast redigerad av Spritnota 2026-09-03 kl. 23:06.