2026-09-02, 17:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tänk att han är så jävla blind för hur han återkommande tar upp familjen han förtalat i video efter video.

Ingen titta på hans kropp på ett sexualiserat sätt. Hans kropp är humor och inget annat.

Väljer man att leva sitt liv till stor del i offentligheten så är det ju ofrånkomligt på nåt plan, oavsett om det är fel, rätt eller mitt i mellan.

Dessutom du försörjer dig som dramayoutuber och lägger upp kalsongselfies.. klart det blir häcklande av det liksom?
Citera
2026-09-02, 17:55
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Han hade en halv miljon i inkomst förra året så skiter i det där
Och året innan, och året innan dess?
Citera
2026-09-02, 17:56
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Finns där något sexuellt gällande han, förutom hans maniska behov av att snacka om det.
Visade min tjej ett foto på han. Hon tyckte han var direkt motbjudande.
Hans kropp består onekligen av något som tillsynes ser ut som ryggrad. Men resten är enbart och bara fett. Tror inte han klarar av 3 hederliga armhävningar.

Haha 😂

Rask göra armhävningar vore verkligen underhållande att se.
Citera
2026-09-02, 17:58
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Väljer man att leva sitt liv till stor del i offentligheten så är det ju ofrånkomligt på nåt plan, oavsett om det är fel, rätt eller mitt i mellan.

Dessutom du försörjer dig som dramayoutuber och lägger upp kalsongselfies.. klart det blir häcklande av det liksom?
Ja inte är han någon kalsongmodell precis.

Man får skoja om offentliga personer.
Citera
2026-09-02, 18:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Nja, sanning med modifikation va?

Snarare hans horfula fitta till fru som gör det. Kan garantera dig att dom 3 horungarna han skaffat med henne är för han ska barnbidrag.
Det bär mig emot att gör detta för det kan uppfattas som försvar av de vuxna, det är det inte - men snälla kan du avstå från sådana etiketter på barnen. De rår inte för vilka de har som föräldrar och de har inget annat val än att växa upp med dem.
Citera
2026-09-02, 18:53
Medlem
Krakatoas avatar
I brist på annat hittade jag 22 transkriberade vidios mellan dec-25 och aug-26 som jag bad Datagubben analysera och utvärdera Baronen. Äh, det är väl inget seriöst så kanske men lite träffande är det nog allt.

https://limewire.com/d/zxzX3#6VL8Tyo0GD
Citera
2026-09-02, 19:25
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
I brist på annat hittade jag 22 transkriberade vidios mellan dec-25 och aug-26 som jag bad Datagubben analysera och utvärdera Baronen. Äh, det är väl inget seriöst så kanske men lite träffande är det nog allt.

https://limewire.com/d/zxzX3#6VL8Tyo0GD

Coolt gjort!
Än en gång BEvisar det hur falsk han är.
Citera
2026-09-02, 22:51
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Rask är nöjd med att Ann*li Högb*rg stämts.

Inlägg från story på instagram

Kvinnan som säger sig avsky uthängningar har själv fortsatt publicera om mig. Kvinnan som rasar mot kroppsförnedring har lagt upp lättklädda bilder på min kropp och gjort omröstningar om min penis och pung. Kvinnan som kritiserar sexualisering använder själv min kropp som underhållning inför sina följare. Kvinnan som talar om drev taggar in andra konton när hon publicerar om mig. Kvinnan som beskriver andra som jagande tycks samtidigt själv följa, spara, kommentera och återpublicera sådant jag gör.

Och det är DET som gör hela historien så bisarr. dag var skurken. Jag blev dömd. Samhället satte en gräns för mitt beteende och jag fick förhålla mig till den. Men någonstans verkar hon ha fått för sig att den domen gav henne ett livslångt frikort att göra samma saker tillbaka.

Om jag kommenterar en kvinna inför tusentals människor är det kvinnohat och sexualisering. När hon gör en omröstning om min penis och pung är det tydligen aktivism. Om jag publicerar om henne är jag besatt. När hon år efter år letar material om mig, sparar det, publicerar det, analyserar mitt sexliv och diskuterar min kropp är hon tydligen ett offer.

Man behöver inte försvara det jag gjorde förr för att se absurditeten i det här. Tvärtom. Jag blev dömd för mitt beteende. Det är just därför jag vet hur fel sådant beteende kan vara. Frågan är bara hur många år man får använda sin offerstatus som frikort innan man själv måste börja ta ansvar för hur man behandlar andra.

Läs artikeln. Titta sedan pả vad hon själv faktiskt publicerar. Ironin skriver nästan resten av texten åt mig.

Jag vill också rösta om Rasks penis och pung.

Svar på det fetade: I detta fall, många år till. Jättemånga. Sluta grina, hon når ut till några hundra som redan ogillar dig. Med ett förebehåll, du marknadsför henne till dina följare. Bara gör som alla andra utan Youtube och säg till dina närmaste som är insatta i hela historien "kolla, hon är besatt, jag vill fan bemöta detta på min Instagram eller Youtube" så de kan svara "Det är inte jättekonstigt att du känner så, men nej. Gör det inte. Måste du prata om det så beklaga dig för mig i en timma" och då kan din bror/mor/fru säga "mmm-mm..." när du tar en konstpaus för att lägga in dubbelprilla. Du är van prata i en timma till kameran utan att få svar.
Citera
2026-09-02, 23:18
Medlem
knark-kungens avatar
Det är så uppembart att han ljuger om att Therese har dejtat kvinnor för att försöka förminska hennes böghat.

I övrigt så är det ingen jävel som vill höra hur du rengör ditt "underliv" med tvättservetter flera gånger per dag.

Hans största mardröm är att få en droppe kiss i kalsongerna för då känner han sig ofräsch, detta kommer alltså från en människa som står och steker bajskorvar i köket.

Alltså fy fan, stackars jävla barn som tvingas leva i skuggan av den här mycket psykiskt sjuka människan.
Citera
2026-09-02, 23:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Svar på det fetade: I detta fall, många år till. Jättemånga. Sluta grina, hon når ut till några hundra som redan ogillar dig. Med ett förebehåll, du marknadsför henne till dina följare. Bara gör som alla andra utan Youtube och säg till dina närmaste som är insatta i hela historien "kolla, hon är besatt, jag vill fan bemöta detta på min Instagram eller Youtube" så de kan svara "Det är inte jättekonstigt att du känner så, men nej. Gör det inte. Måste du prata om det så beklaga dig för mig i en timma" och då kan din bror/mor/fru säga "mmm-mm..." när du tar en konstpaus för att lägga in dubbelprilla. Du är van prata i en timma till kameran utan att få svar.

Senaste videon är väl mer eller mindre på samma tema åtminstone var den det tills det att jag stängde av den.

Så nu är han med på dramatåget igen förresten!
Citera
2026-09-03, 00:22
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Senaste videon är väl mer eller mindre på samma tema åtminstone var den det tills det att jag stängde av den.

Så nu är han med på dramatåget igen förresten!

Så nu är BajsBaronen ute med ännu en video där han traditionsenligt slickar röv på Jockiboi samtidigt som äggskallen desperat försöker göra sig själv till offer.

Var det inte den perversa byfånen som högtidligt deklarerade att han skulle "sluta med drama"? Det gick ju strålande. Ungefär lika strålande som allt annat den flintskalliga runkbögen tar sig för.
Citera
2026-09-03, 02:21
Medlem
Lutar mer och mer åt att Carl Fredrik Alexander Rask är ett vrickat konstprojekt som har gått alldeles för långt. Det blir bara äckligare och äckligare. Kan inte ens föreställa mig hur jag hade mått i tonåren om min pappa höll på så där. Och hur många rövtvättar blir det om dagen för den stackars brukaren?

Det kan också handla om en begynnande frontallobsdemens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in