2026-08-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur går det för den värdelösa skitfarsan, har han hunnit säga upp sig från jobbet efter en släng av social fobi?

Han måste börja lägga undan pengar till Axel. Han kommer behöva torka många rövar för 25.000
Det är lustigt det här. Hur han än svänger sig och vad han än tar sig för slutar det med att han får skrapa ihop pengar åt någon annan.
Citera
2026-08-31, 00:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Igen?
Det har de ju testat förr och Storytel verkar inte så sugna på att nappa.

Nä, sen tvivlar jag på att de har egna produktioner det är väl typ Bonniers förlag och sådana utgivare som anställer folk att läsa in sina böcker. Eller Storytel kanske har egna men det låter osannolikt.
Citera
2026-08-31, 00:17
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Som om Rask skulle orka läsa en hel bok.
Han hade sagt upp sig efter tre kapitel.

Hahaha, bara Motley Cure-boken orkar han med...
Citera
2026-08-31, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hahaha, bara Motley Cure-boken orkar han med...
Det är ingen bok det är ett stort ark toalettpapper.
Ett reklamblad för Heroin är inte en bok.
I mitt tycke var senaste podd videon ganska kass men för att vara Rask så var den ganska ok.
Citera
2026-08-31, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
I mitt tycke var senaste podd videon ganska kass men för att vara Rask så var den ganska ok.

det enda han borde läsa är nekrologen av hans youtube-kanal tycker dock han är betydligt bättre på att läsa högt än både anjo, motvikt och Cluee ...
Citera
2026-08-31, 18:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danshaku-no-Akumu
det enda han borde läsa är nekrologen av hans youtube-kanal tycker dock han är betydligt bättre på att läsa högt än både anjo, motvikt och Cluee ...

För många år sedan, innan jag visste vem Rask var, så lyssnade jag lite på hans podd.
Även om ämnet intresserade mig så klarade jag inte av Rasks hemska uppläsningar då han kör med långa konstpauser efter varannan mening och mer låter som han sitter med kuken i handen och runkar även om ämnet är massmord eller Estonia. Han påminner om en nutida "farbror Barbro".

Med det sagt- han kan ha hur bra röst som helst men kan han inte hantera uppläsningen så spelar inget nån som helst roll.
Citera
2026-09-01, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
För många år sedan, innan jag visste vem Rask var, så lyssnade jag lite på hans podd.
Även om ämnet intresserade mig så klarade jag inte av Rasks hemska uppläsningar då han kör med långa konstpauser efter varannan mening och mer låter som han sitter med kuken i handen och runkar även om ämnet är massmord eller Estonia. Han påminner om en nutida "farbror Barbro".

Med det sagt- han kan ha hur bra röst som helst men kan han inte hantera uppläsningen så spelar inget nån som helst roll.

han är ingen Tomas Bolme men någon måste ju vara bäst i särklassen oxå =)
Citera
2026-09-01, 10:34
Medlem
Krakatoas avatar
En timmes rövslickerivideo om Jockibois stora seger på Kristallen incoming in 3... 2... 1...
Citera
2026-09-01, 10:35
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Alltså, jag förstår inte varför han måste göra sig till så med rösten. Det låter inte klokt nånstans. Otroligt konstlat och ickenaturligt.
Citera
2026-09-02, 17:03
Avstängd
Rask är nöjd med att Ann*li Högb*rg stämts.

Inlägg från story på instagram

Kvinnan som säger sig avsky uthängningar har själv fortsatt publicera om mig. Kvinnan som rasar mot kroppsförnedring har lagt upp lättklädda bilder på min kropp och gjort omröstningar om min penis och pung. Kvinnan som kritiserar sexualisering använder själv min kropp som underhållning inför sina följare. Kvinnan som talar om drev taggar in andra konton när hon publicerar om mig. Kvinnan som beskriver andra som jagande tycks samtidigt själv följa, spara, kommentera och återpublicera sådant jag gör.

Och det är DET som gör hela historien så bisarr. dag var skurken. Jag blev dömd. Samhället satte en gräns för mitt beteende och jag fick förhålla mig till den. Men någonstans verkar hon ha fått för sig att den domen gav henne ett livslångt frikort att göra samma saker tillbaka.

Om jag kommenterar en kvinna inför tusentals människor är det kvinnohat och sexualisering. När hon gör en omröstning om min penis och pung är det tydligen aktivism. Om jag publicerar om henne är jag besatt. När hon år efter år letar material om mig, sparar det, publicerar det, analyserar mitt sexliv och diskuterar min kropp är hon tydligen ett offer.

Man behöver inte försvara det jag gjorde förr för att se absurditeten i det här. Tvärtom. Jag blev dömd för mitt beteende. Det är just därför jag vet hur fel sådant beteende kan vara. Frågan är bara hur många år man får använda sin offerstatus som frikort innan man själv måste börja ta ansvar för hur man behandlar andra.

Läs artikeln. Titta sedan pả vad hon själv faktiskt publicerar. Ironin skriver nästan resten av texten åt mig.

Jag vill också rösta om Rasks penis och pung.
Senast redigerad av frukostpizza 2026-09-02 kl. 17:08.
Citera
2026-09-02, 17:10
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Rask är nöjd med att Ann*li Högb*rg stämts.

Inlägg från story på instagram

Kvinnan som säger sig avsky uthängningar har själv fortsatt publicera om mig. Kvinnan som rasar mot kroppsförnedring har lagt upp lättklädda bilder på min kropp och gjort omröstningar om min penis och pung. Kvinnan som kritiserar sexualisering använder själv min kropp som underhållning inför sina följare. Kvinnan som talar om drev taggar in andra konton när hon publicerar om mig. Kvinnan som beskriver andra som jagande tycks samtidigt själv följa, spara, kommentera och återpublicera sådant jag gör.

Och det är DET som gör hela historien så bisarr. dag var skurken. Jag blev dömd. Samhället satte en gräns för mitt beteende och jag fick förhålla mig till den. Men någonstans verkar hon ha fått för sig att den domen gav henne ett livslångt frikort att göra samma saker tillbaka.

Om jag kommenterar en kvinna inför tusentals människor är det kvinnohat och sexualisering. När hon gör en omröstning om min penis och pung är det tydligen aktivism. Om jag publicerar om henne är jag besatt. När hon år efter år letar material om mig, sparar det, publicerar det, analyserar mitt sexliv och diskuterar min kropp är hon tydligen ett offer.

Man behöver inte försvara det jag gjorde förr för att se absurditeten i det här. Tvärtom. Jag blev dömd för mitt beteende. Det är just därför jag vet hur fel sådant beteende kan vara. Frågan är bara hur många år man får använda sin offerstatus som frikort innan man själv måste börja ta ansvar för hur man behandlar andra.

Läs artikeln. Titta sedan pả vad hon själv faktiskt publicerar. Ironin skriver nästan resten av texten åt mig.

Jag vill också rösta om Rasks penis och pung.
Tänk att han är så jävla blind för hur han återkommande tar upp familjen han förtalat i video efter video.

Ingen titta på hans kropp på ett sexualiserat sätt. Hans kropp är humor och inget annat.
Citera
2026-09-02, 17:18
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tänk att han är så jävla blind för hur han återkommande tar upp familjen han förtalat i video efter video.

Ingen titta på hans kropp på ett sexualiserat sätt. Hans kropp är humor och inget annat.

Finns där något sexuellt gällande han, förutom hans maniska behov av att snacka om det.
Visade min tjej ett foto på han. Hon tyckte han var direkt motbjudande.
Hans kropp består onekligen av något som tillsynes ser ut som ryggrad. Men resten är enbart och bara fett. Tror inte han klarar av 3 hederliga armhävningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in