2026-08-29, 23:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Hörru Dajmen, dina råd kan du stoppa upp i dajmen. Jag vill ha det kusligt, musigt och rusligt.

Ok, du är förmodligen den enda här som vill det. Jag vill se Baronens podd brinna.
Citera
2026-08-29, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ok, du är förmodligen den enda här som vill det. Jag vill se Baronens podd brinna.

Om det är någon tröst, sämsta view count på 3 månader.
Citera
2026-08-29, 23:47
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Det är ju bra👍 Jag unnar den perversa byfånen hans nederlag. Det enda sorgliga är att nu kommer förståndshandikappade Tessan sälja av barnens saker på blocket. Pengar måste ju in.
Citera
2026-08-30, 00:46
Medlem
Citat:

Tack, nu kan jag sova gott.
Citera
2026-08-30, 02:13
Medlem
Har han öht berättat om hur an gått över och lånat någon grannes bil? Det är lite lättare att förstå att fittans bil utnyttjats medan hon "springer på löpbandet inne och absolut inte gurgla sperma i hallen. VILKENS MAMMA GÖÖÖR SÅ? Jag menar, morfars överlevande maka måste ju ha en skrubb, det hade varit störningsfritt medan barnen är i skolan hemma. Kändisskapet hade ju ökat om han gått omkring med Y-frontskalsonger med tubsockol i skrevet, mellan skinkorna och gapade osammanhängande hjärtskärandei sin telefon om att jåcki inte vill veta av honom också på dagarna. Han slarvar bort så många fantastiska möjligheter att bli känd känns det som.
Citera
2026-08-30, 05:21
Medlem
Jag tycker hans podd är medioker och knappast ngt som finns kvar om 3 månaser.
Citera
2026-08-30, 09:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Jag tycker hans podd är medioker och knappast ngt som finns kvar om 3 månaser.

Kolla kommentarsfältet på den han la upp på Youtube nu. Idel lovord om hans röst och förhoppningar om att han ska börja läsa in ljudböcker. En idiot ska minsann "maila storytel och tipsa om Rask!".
Citera
2026-08-30, 13:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Kolla kommentarsfältet på den han la upp på Youtube nu. Idel lovord om hans röst och förhoppningar om att han ska börja läsa in ljudböcker. En idiot ska minsann "maila storytel och tipsa om Rask!".

Jag tippar på att nästa avsnitt av videopodden får betydligt mindre visningar än denna
Citera
2026-08-30, 17:47
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Som om Rask skulle orka läsa en hel bok.
Han hade sagt upp sig efter tre kapitel.
Citera
2026-08-30, 17:55
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Som om Rask skulle orka läsa en hel bok.
Han hade sagt upp sig efter tre kapitel.

Han hade bett sin AI att läsa in boken.
Citera
2026-08-30, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Igen?
Det har de ju testat förr och Storytel verkar inte så sugna på att nappa.
Citera
2026-08-30, 19:43
Medlem
knark-kungens avatar
Hur går det för den värdelösa skitfarsan, har han hunnit säga upp sig från jobbet efter en släng av social fobi?

Han måste börja lägga undan pengar till Axel. Han kommer behöva torka många rövar för 25.000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in