Igår, 18:25
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Fy fan vad jag hatar dig.... Fattar du inte vilka bilder som dyker upp i mitt huvud när du skriver såhär? Jag tänker ta livet av mig nu och det är DITT fel.
Inte så konstigt att bilderna dyker upp lätt. Den porrskadade ÄckelBaronen, tillika Sveriges största lolcow är lätt att dyka upp i sådana bilder. Anledning till det? Han ÄR precis så vidrig och äcklig.

Hade tagit livet av mig om jag varit släkt med ett sånt extremt vider!

Allt Gott,! ❤️
Citera
Igår, 18:28
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Nånstans halvägs in börjar upprört gnäll om stämningen
Hahahaha. Han är shook som fan nu. Inte råd att anlita advokat och HudHertigen är i Spanien. Det får bli en åttatimmarssejour med Chat GPT som säkert kommer utmynna i 10-12 sidor svaromål som innehåller ABSOLUT INGENTING som rör målet.

Can’t wait!

Allt Gott,! ❤️
Citera
Igår, 18:32
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hahahaha. Han är shook som fan nu. Inte råd att anlita advokat och HudHertigen är i Spanien. Det får bli en åttatimmarssejour med Chat GPT som säkert kommer utmynna i 10-12 sidor svaromål som innehåller ABSOLUT INGENTING som rör målet.

Can’t wait!

Allt Gott,! ❤️

Exakt, flabbade rått åt det där
Citera
Igår, 18:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Exakt, flabbade rått åt det där
Paniken är total i leopardkojan nu. Han lägger ut poddar varje dag (varav de flesta är ”lyssnarberättelser”, dvs Chat GPT). Inget fäster, dåligt med tittare och lyssnare men kvantitet före kvalitet är Baronens melodi!

Jag ser många fler svammel- och falsettvideor i min spåkula och hörrni, DEN ÄR KALL!!

Allt Gott,! ❤️
Citera
Igår, 21:53
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Baronen lever i en villfarelse om att han har social fobi.

Det Rask har är social dysfori. Han lever i en förryckt, imaginär alternativ verklighet där han är en hårdrockskille i tonåren/runt 20 som lirar trummor i ett band. Han tror han är en cool rocker och en skön person men är en toxisk swishtiggare. han är ett swishhjon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in