Igår, 18:25
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Fy fan vad jag hatar dig.... Fattar du inte vilka bilder som dyker upp i mitt huvud när du skriver såhär? Jag tänker ta livet av mig nu och det är DITT fel.
Inte så konstigt att bilderna dyker upp lätt. Den porrskadade ÄckelBaronen, tillika Sveriges största lolcow är lätt att dyka upp i sådana bilder. Anledning till det? Han ÄR precis så vidrig och äcklig.

Hade tagit livet av mig om jag varit släkt med ett sånt extremt vider!

Allt Gott,! ❤️
Citera
Igår, 18:28
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Nånstans halvägs in börjar upprört gnäll om stämningen
Hahahaha. Han är shook som fan nu. Inte råd att anlita advokat och HudHertigen är i Spanien. Det får bli en åttatimmarssejour med Chat GPT som säkert kommer utmynna i 10-12 sidor svaromål som innehåller ABSOLUT INGENTING som rör målet.

Can’t wait!

Allt Gott,! ❤️
Citera
Igår, 18:32
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hahahaha. Han är shook som fan nu. Inte råd att anlita advokat och HudHertigen är i Spanien. Det får bli en åttatimmarssejour med Chat GPT som säkert kommer utmynna i 10-12 sidor svaromål som innehåller ABSOLUT INGENTING som rör målet.

Can’t wait!

Allt Gott,! ❤️

Exakt, flabbade rått åt det där
Citera
Igår, 18:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Exakt, flabbade rått åt det där
Paniken är total i leopardkojan nu. Han lägger ut poddar varje dag (varav de flesta är ”lyssnarberättelser”, dvs Chat GPT). Inget fäster, dåligt med tittare och lyssnare men kvantitet före kvalitet är Baronens melodi!

Jag ser många fler svammel- och falsettvideor i min spåkula och hörrni, DEN ÄR KALL!!

Allt Gott,! ❤️
Citera
Igår, 21:53
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Baronen lever i en villfarelse om att han har social fobi.

Det Rask har är social dysfori. Han lever i en förryckt, imaginär alternativ verklighet där han är en hårdrockskille i tonåren/runt 20 som lirar trummor i ett band. Han tror han är en cool rocker och en skön person men är en toxisk swishtiggare. han är ett swishhjon.
Citera
Idag, 10:04
Medlem
GreenBatterys avatar
När till och med pervokanalen har mer än dubbelt så många visningar som hårdrockskanalen kanske det är dags att inse att inte en jävel bryr sig om den tuffa musiken du lyssnar på, porrskadade ÄckelBaronjävel?

Problem att nå över 750 tittare på två veckor för en ”kreatör” som har 157k följare! Falsk marknadsföring! Youtube har verkligen ingen koll på folk som köper fejkföljare…

Allt Gott,! ❤️
Citera
Idag, 14:07
Medlem
Citat:
När till och med pervokanalen har mer än dubbelt så många visningar som hårdrockskanalen kanske det är dags att inse att inte en jävel bryr sig om den tuffa musiken du lyssnar på, porrskadade ÄckelBaronjävel?

Problem att nå över 750 tittare på två veckor för en ”kreatör” som har 157k följare! Falsk marknadsföring! Youtube har verkligen ingen koll på folk som köper fejkföljare…

Allt Gott,! ❤️
Det är som jag har sagt, han borde göra sleazeporr med Tessan, det är det enda som skulle ge honom en stabil följarbas av runkgubbar som kan tänka sig att betala för eländet.
Citera
Idag, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbloriluften
3 har ”läckts”. Det är bara två som spridits.

Vilken mer än de två som vi alla känner till har läckts? Finns det mer material därute menar du?
Citera
Idag, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto
Han tror han är en cool rocker

Han skulle faktiskt bli lite cool om han sydde fast leopardmönstrat tyg direkt på kroppen. Eller limma fast i Carl-Fredriks fall då. Jäklars vad coolt det vore. Riktigt sleaze-coolt.
Citera
Idag, 18:17
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Vilken mer än de två som vi alla känner till har läckts? Finns det mer material därute menar du?
Tror det finns bra mycket mer än så! Problemet är bara att den porrskadade ÄckelBaronen är så retarderad så han glömmer bort vad han lagt upp. Ungefär samma som att han verkar ha tappat inlogg till Familjen Rask-kanalen. 15300 prenumeranter som jag är säker på hade fått husera hans pervomyskanal om han bara haft kontrollen över den.

15300 är ju mycket bättre än 2380 (Pervomys) och 320 (Sunset rip). Till och med gamla kanalen ”Grov gaming” har 1380!

Youtube borde banna honom enbart pga att han startar kanaler och lämnar dem!

Allt Gott,! ❤️
Citera
Idag, 19:00
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Tror det finns bra mycket mer än så! Problemet är bara att den porrskadade ÄckelBaronen är så retarderad så han glömmer bort vad han lagt upp. Ungefär samma som att han verkar ha tappat inlogg till Familjen Rask-kanalen. 15300 prenumeranter som jag är säker på hade fått husera hans pervomyskanal om han bara haft kontrollen över den.

15300 är ju mycket bättre än 2380 (Pervomys) och 320 (Sunset rip). Till och med gamla kanalen ”Grov gaming” har 1380!

Youtube borde banna honom enbart pga att han startar kanaler och lämnar dem!

Allt Gott,! ❤️

Dom borde banna han för alla hans kanaler är sp fruktansvärt dåliga och producentenmässigt hållet han imponerade dålig standar.

Nä, han får förlita sig på låta sin dotter röka framför 3 2 1 JOCKIBOOOI(SÅ SOM OLOF K SÄGER DET) så pengarna kommer in.
Citera
Idag, 19:33
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Allt Gott,! ❤️

Baronen verkar ha en unik superkraft, allt runkbögen rör vid förvandlas till fiasko. Den perversa byfånen kastar sig över nya projekt som blir ännu ett ekonomiskt haveri.

Ena veckan ska BajsBaronen lansera någon pissdålig podd. Nästa vecka ska runkbögen bli hårdrocksexpert trots att inte ens hans mest efterblivna följare bett om det. Sedan bestämmer sig Baronen över en natt för att bli sexolog. Ett infall som kostade 25 000 kronor utan att resultera i något annat än att familjen Rasks ekonomi fick en smäll.

Baronens förståndshandikappade fru får väl fortsätta med ännu fler övertidspass medan hennes perversa make planerar nästa "briljanta" projekt som kommer att att bli (ännu) ett fiasko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in