2026-07-22, 20:34
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
speciellt om han skrivit det själv.

Det kan du nog glömma.
Det blir chatgpt som skriver
Citera
2026-07-22, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Det kan du nog glömma.
Det blir chatgpt som skriver
Jag undrar verkligen om chatgpt klarar av att trassla ut hans långa upprepande haranger och motbeskyllningar till något begripligt. Tillåt mig tvivla.
Citera
2026-07-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Undrar om han hinner betala av skadeståndet som kfm redan utmäter innan han hamnar där igen pga Axel.

Vad tycker Therese om allt det här? Orkar hon med ännu en mediacirkus där hennes man drar skam över familjen?

Tycker synd om barnen, rättegången lär vara i anslutning till skolstart, blir kul för dom när äggskallen blir ännu en meme på tiktok.

Kommer ni ihåg sist han blev dömd? Han vågade inte göra förtalsvideos under sin villkorliga dom, kommer det bli samma sak denna gång eller kommer han köra på som vanligt?

Vad Therese tycker om det här och om hon orkar en till mediacirkus?

Med orkar med, utgår jag från att du menar om hon eventuellt lämnar Rask på grund av det här?

Jag personligen var naiv och trodde hon skulle lämna Rask för flertalet år sedan. Har hon varit kvar så här länge och jag är ganska säker på att det här inte gör till eller från. Det krävs att Rask gör något mycket, mycket värre än det som sker nu, för att hon ska agera.
Citera
2026-07-22, 22:53
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Baron von Kvinnohöft skulle kanske pröva att bli dragqueen. Skulle bli mer framgångsrikt än allt annat "musikaliskt" han gjort hittills.

Ja, den perversa byfånen hade gjort betydligt större succé som dragqueen, för någon rockmusiker är han inte. Jag kan lätt se Baronen i sina kvinnokläder, hysteriskt vickande på de breda höfterna med samma elegans som en överstressad, flintskallig cirkusapa, samtidigt som strålkastarna studsar mot flinten och bländar alla tyska läderbögar i publiken.

Publiken hade kanske till och med applåderat, tills Baronen, övertygad om att han var transornas okrönte drottning, slitit fram en trumpinne och kört upp i röven som något obegripligt "extranummer".
Citera
2026-07-22, 23:34
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Vad Therese tycker om det här och om hon orkar en till mediacirkus?

Med orkar med, utgår jag från att du menar om hon eventuellt lämnar Rask på grund av det här?

Jag personligen var naiv och trodde hon skulle lämna Rask för flertalet år sedan. Har hon varit kvar så här länge och jag är ganska säker på att det här inte gör till eller från. Det krävs att Rask gör något mycket, mycket värre än det som sker nu, för att hon ska agera.
Han delade minst 2 av deras privata sexvideos online, han var otrogen eftersom han inte fick tillräcklig med uppmärksamhet ifrån henne, det känns som rask kan göra vad som helst, T kommer oavsett inte lämna, hon kommer tro på hans dåliga bortförklaringar.
Citera
2026-07-23, 11:51
Medlem
GreenBatterys avatar
Sunset rip is alive!

Den porrskadade ÄckelBaronen testar sin tredje kanal i den hopplösa jakten på visningar. 122 visningar på 13 timmar…
Hade jag varit Crashdiet hade jag bett honom ta ner den videon. Det är ju pinsamt!
Varför bevisar han gång på gång att knappt en jävel bryr sig om honom när han inte ljuger och förtalar folk? Är det ett självskadebeteende eller är det bara att han är komplett retarderad?

Om han skulle bli av med sin huvudkanal skulle han vara en total nobody. Ändå fortsätter han med olagligt content på denna. Han vill verkligen bli fistad.

Allt Gott,! ❤️

EDIT: det är i paritet med Legios visningar. Nuff said. Baronen, du är sämst och ingen vill titta på dig!
Senast redigerad av GreenBattery 2026-07-23 kl. 12:13.
Citera
2026-07-23, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Axels stämningsansökan + dagbok.

Nyköpings TR FT 2408-26 - Förtal
https://pixeldrain.com/l/95AceVDE

Kommer inte hålla koll framgent.

Glömde skriva att han ombetts svara senast 31 juli.
Citera
2026-07-23, 14:52
Medlem
Nazbols avatar
Ny video med chrippa i titeln
Citera
2026-07-23, 16:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Ny video med chrippa i titeln
Måste ha råd med pizza och extra tomatsås! Annars får det bli att sälja något av barnens grejer eller någon av BegåvningsBaronessans snart tomma parfymflaskor.

Att inte Livros raderade kanalen när han hade möjlighet. Då hade den porrskadade ÄckelBaronen varit historia på youtube.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-07-23, 17:00
Medlem
bubbloriluftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Han delade minst 2 av deras privata sexvideos online, han var otrogen eftersom han inte fick tillräcklig med uppmärksamhet ifrån henne, det känns som rask kan göra vad som helst, T kommer oavsett inte lämna, hon kommer tro på hans dåliga bortförklaringar.
3 har ”läckts”. Det är bara två som spridits.
Citera
2026-07-23, 18:08
Medlem
Fy fan vad jag hatar dig.... Fattar du inte vilka bilder som dyker upp i mitt huvud när du skriver såhär? Jag tänker ta livet av mig nu och det är DITT fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ja, den perversa byfånen hade gjort betydligt större succé som dragqueen, för någon rockmusiker är han inte. Jag kan lätt se Baronen i sina kvinnokläder, hysteriskt vickande på de breda höfterna med samma elegans som en överstressad, flintskallig cirkusapa, samtidigt som strålkastarna studsar mot flinten och bländar alla tyska läderbögar i publiken.

Publiken hade kanske till och med applåderat, tills Baronen, övertygad om att han var transornas okrönte drottning, slitit fram en trumpinne och kört upp i röven som något obegripligt "extranummer".
Citera
2026-07-23, 18:25
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Måste ha råd med pizza och extra tomatsås! Annars får det bli att sälja något av barnens grejer eller någon av BegåvningsBaronessans snart tomma parfymflaskor.

Att inte Livros raderade kanalen när han hade möjlighet. Då hade den porrskadade ÄckelBaronen varit historia på youtube.

Allt Gott,! ❤️

Nånstans halvägs in börjar upprört gnäll om stämningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in